quote:
Op maandag 5 mei 2008 02:23 schreef -skippybal- het volgende:Ja, is ze een beetje leuk live? Ik denk dat ik het na een tijdje wel boring ga vinden eigenlijk

....
Ja, ze is heel leuk live. Alleen bedenk wel dat ik haar steeds zo'n 20 minuten in het voorprogramma van Sean Lennon heb gezien, akoestisch... Een langere set zou mij ook wel gaan vervelen, vrees ik. In de show van Jools Holland kwam ze met live-band, dus dat maakt het weer wat aantrekkelijker.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef frame-saw het volgende:Ik ga ook maar aan de iPod, mijn 20-euro-ding van 1 gb is kut.
Maar dan moet ik meteen weer het beste van het beste, minstens 40 gb. Die bestaat niet dus dat wordt 80 gb

quote:

? Ik heb niet eens genoeg aan mijn 80 GB iPod

.
quote:
Vreselijk, wat onoverzichtelijk. Denk steeds dat er een mod-invasie is.

quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef JeroenV het volgende:Ik hoor de nieuwe Fratellis nu..
Lijkt net of ze een nieuwe zanger hebben, het klinkt niet plat Schots meer

Ik vond dat eerste album echt vreselijk, maar ik zag ze laatst live op TV (nieuwe nummers) en daar vond ik ze best goed! Ben benieuwd...
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:02 schreef AMDB het volgende:Zo, ook weer wakker. BRS was tof, publiek was wel rustig in het begin, tot er ineens 2 gasten in m'n rug begonnen te beuken, [..].
Ah, wij stonden naast elkaar. Dat geduw was weer zó geforceerd. Beetje zo van:
"Jongens, gitaarmuziek. Nu moeten we gaan beuken om plezier te hebben en sfeer te maken!". Ik vond het optreden best OK. Maar ben het met Grobbel eens. Niets nieuws, maar hier en daar best leuke nummers. Ze moeten het vooral van de performance hebben, vind ik.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef AMDB het volgende:[..]
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.
Ah, wij stonden écht naast elkaar.

quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:33 schreef -skippybal- het volgende:[..] Ook fijn voor de mensen die teruglopen van de Roosje naar CS (hoi); het is om een uurtje of 12 nog maar 4 graden

Brrrr!
Nog bedankt voor de tip. Ik had een extra trui aangetrokken

.
quote:
Ik ook.

In eerste instantie vond ik het veel te duur, en hun optreden op Lowlands ver beneden de maat. Maar dat kwam vooral omdat hun eerste plaat matig was. Hun tweede plaat vind ik dan weer wél goed klinken, dus ik was al aan het twijfelen...
Toen ik afgelopen woensdagochtend voor de zoveelste keer die week vette treinvertraging had, en de NS dankzij hun loyale vertragingsregeling mij daardoor 30 euro verschuldigd is, was de keuze snel gemaakt.