Hallo, ik heb wel zo'n beetje deze hele OP in elkaar geschroeft, beetje respect graag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef AMDB het volgende:Echt waar, hoeveel topics heb je nu al verprutst?
![]()
dat dus!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Moet het niet 33 zijn?
Anyway, Pigeon Detectivesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef jakkop het volgende:
Het is 11:29. ADMB trekt een blikje tonijn open. Ik denk dat AMDB een beetje gek in zijn hoofd is.
Niks beters dan geroosterd brood met tonijn en een beetje mayonaise als ontbijt/lunchquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef jakkop het volgende:
Het is 11:29. ADMB trekt een blikje tonijn open. Ik denk dat AMDB een beetje gek in zijn hoofd is.
Je bent net te laat om de laatste post in het vorige topic te maken, en vervolgens te vluchtenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Love Mae King het volgende:
[ afbeelding ] Weertje hè? [ afbeelding ]
Ik heb anders wel eens een lichte hersenschudding in het vliegtuig kunnen oplopen. Luchtzakken schoppen de kont van iedere achtbaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Ja
Die loop je niet echt snel op in een vliegtuig hè
Zitten wel een aantal toffe dingen bijquote:Woensdag 2 juli:
Melkweg: Peaches dj set / Mr. Oizo / Yelle / The Count (Herve) & Sinden / Surkin / hosted by Rauw
Paradiso: Hercules and Love Affair / Santogold / MSTRKRFT / We Smoke Fags / Neon Neon
Dagkaart Melkweg & Paradiso: ¤ 17,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Donderdag 3 juli:
Melkweg: : Loco Dice / Martin Buttrich / Raresh / Ellen Allien / 2000 and One / Estroe
Paradiso: James Holden & Ricardo Tobar / Supermayer
Dagkaart Melkweg & Paradiso: ¤ 20,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Vrijdag 4 juli:
Melkweg: : Roni Size - Reprazent / Logistics / Dreazz / hosted by Major League ///// DMZ Night: Mala / Coki / Pokes / Loefah / Pinch / Kromestar / hosted by Sonic Warfare
Ticket Melkweg: ¤ 14,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: Lupe Fiasco / The Cool Kids
Ticket Paradiso: ¤ 20,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zaterdag 5 juli:
Heineken Music Hall: Justice / Erol Alkan / Dr. Lektroluv / Feadz
Ticket HMH: ¤ 35,00
Melkweg: Polder / Steve Rachmad / Shinedoe / Bart Skils / Counterpart / Yuro & Trago / Rauwkost / Dekmantel dj's / hosted by Traffic
Ticket Melkweg: ¤ 12,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: C64 Orchestra, Sonic Wargame, Venetian Snares / Osaka Invasion: dj Scotch Egg / Ove Naxx / Bogulta / Marousa / Bong-Ra
Ticket Paradiso: ¤ 12,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zondag 6 juli:
Melkweg: Speedy J / Chris Liebing / DBX aka Daniel Bell / Matthew Dear / Gaiser / Kabale und Liebe / hosted by Electric Deluxe
Ticket Melkweg: ¤ 16,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Paradiso: CSS / Presets / Midnight Juggernauts
Ticket Paradiso: ¤ 14,00 + Festivallidmaatschap (¤ 3,00)
Zo heb ik zelf ook twee jaar gedaan over het vinden van een onderwerp, dus kijk uit. Die vrijheid is verslavend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:52 schreef Thijsssss het volgende:
Ben vrij totdat ik een Bachelor-opdracht gevonden heb, en met dit weer gaat het zoeken niet zo hard...
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zittenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
De woensdag is inderdaad cool! En wat doet Lupe Fiasco op een electro-festival
Ik hoop nog op Vitalic, dan ga ik wel
Infadels kan je nog wel onder Electro proppen. Maxïmo Park dan weer niet neequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zitten
lieneliennnn, klopt jou rare email adres in je profiel? Heb een vraagje over je schoolquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is niet alleen electro. Maxïmo Park en Infadels stonden er ook. Komt door het label waar ze bij zitten
Hoop toch echt sneller dan twee jaar een opdracht binnen te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zo heb ik zelf ook twee jaar gedaan over het vinden van een onderwerp, dus kijk uit. Die vrijheid is verslavend.
Al de derde keer, en ik had hem besteld om hem op datum van uitkomst te hebbenquote:The Age Of Understatement by THE LAST SHADOW PUPPETS. The advised shipping date for this title is now the 16/05/2008
Netjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:54 schreef jakkop het volgende:
Anders word je even 33e van de 504 bij toelatingstest journalistiek@HU
Hmmm, klinkt geweldig! Ik ga er heen, nu alleen nog iemand regelen om mee te nemen!quote:- lap tekst Dour -
Was al op zoek naar een ander festival!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:07 schreef jakkop het volgende:
Jij bent makkelijk over te halen![]()
Ik organiseer dus echt een vet festival in mn achtertuin! je mag bier over het hele terrein meeslepen, ook blikken! Enne, arctic monkeys, the beatles en Micheal Jackson zijn al bevestigd. echt supertoffe sfeer, iedereen vind t altijd vet gezellig. Tickets kosten 100 euro, PM maar voor rekeningnummer.
Stalker meets stalker!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:32 schreef jakkop het volgende:
Maar? Hoe? Wat? Jij stalker! Jij weet mijn rekeningnummer!
Voor straf kan je zwaaien naar dat ticket, maar ik hou die 100 euro!
Klinkt goed, al weet ik niet of het ook heel goed is, toch gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:54 schreef jakkop het volgende:
Anders word je even 33e van de 504 bij toelatingstest journalistiek@HU
Je moet persé een iPod?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook maar aan de iPod, mijn 20-euro-ding van 1 gb is kut.
Maar dan moet ik meteen weer het beste van het beste, minstens 40 gb. Die bestaat niet dus dat wordt 80 gb
het is geen Frans woord, maar Latijn. Per se, dus.quote:
Ik vind die dingen wel hendig. Bovendien kan ik dan alle muziek van mn computer flikkeren en daar op zetten. Natuurlijk zijn er nog alternatieven als ik vind dat ik er toch iets te lang voor moet sparen, maar ik focus me nu daaropquote:
Mijn gegoogelde spelling is dus foutquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
het is geen Frans woord, maar Latijn. Per se, dus.
Maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag
Ik heb zelf een Creative Zen 30 GB!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vind die dingen wel hendig. Bovendien kan ik dan alle muziek van mn computer flikkeren en daar op zetten. Natuurlijk zijn er nog alternatieven als ik vind dat ik er toch iets te lang voor moet sparen, maar ik focus me nu daarop![]()
Zo'n Creative Zen is trouwens ook wel lekker heb ik gehoord uit verhalen, even kieken hoeveel gb daarop staat.
Ja die heb ik ook, was helemaal de bom. Creative customer service is ook supergoed.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:46 schreef Baseke het volgende:
Ik heb zelf een Creative Zen 30 GB! [ afbeelding ]
Geweldig ding!![]()
![]()
Tssk, oranje haar.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef jakkop het volgende:
[..]
Kijk maar uit, 3 kwart van de vaste posters hier heeft oranje haar
Ik alleen zonder de roomboter.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:44 schreef jakkop het volgende:
Ik at ook asperges![]()
Met gekookt ei en ham![]()
En gesmolten roomboter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |