Nada Surf was geweldig! Voorprogramma (New Amusement) maakt erg leuke muziek, ik ken het van de radio en hups altijd vrolijk mee tijdens het koken, maar komen live totaal niet uit de verf. Als je je ogen dicht zou doen, zou het wel meevallen, maar je kon zo duidelijk zien dat ze nog nooit voor een volle zaal van omvang hadden gestaan! Was ergens wel schattig natuurlijk, maar wel jammer dat ze zo weinig durf hadden om ervoor te gaan.
Nada Surf was echt zķ goed! Ze hebben erg lang gespeeld en hadden enorm veel energie. Het was de laatste dag van hun tour én bassist Daniel was jarig, dus de adrenaline gierde door het optreden! Veel interactie met het publiek ook, tijdens Fruitfly zong de hele zaal het halve nummer op eigen houtje, een meezing actie aan het einde van Weigthless en een hele choreografie (en iedereen deed mee!) op Inside of Love.
Aangezien de bassist jarig was, werd er natuurlijk Happy Birthday gezongen door de zaal, zanger Matthew improviseerde een eigen verjaardagsliedje en aan het einde van het concert kwam er cake met kaarsjes en een fles champagne het podium op (die uiteindelijk het publiek door gingen).
Ik stond op een prima plaatsje, op aanraak-afstand zowat, maar ik heb wat meisjes voor me gelaten omdat ik echt met gemak boven hen uit kon kijken en ik ze wel zicht gunde. Vond het geluid wel echt veel te hard, ik was praktisch doof na afloop! Nog nooit zo erg gehad (wel een keer scheuren in mijn trommelvlies opgelopen door een debiel hardstaande bas bij The Killers).
De gespeelde nummers (volgorde, keine Ahnung):
Do it Again
Always Love
Blankest Year
The Fox
Ice on The Wing
I Like What You Say
Weightless
Beautiful Beat
Whose Authority
See These Bones
Happy Kid
Inside of Love
Fruitfly
Blonde on Blonde
Hi Speed Soul
Killian's Red
Kwalitatief uitmate teleurstellende filmpjes zijn te vinden op
mijn YouTube dinges (die van het geīmproviseerde verjaardagsliedje zijn natuurlijk wel leuk

).
[ Bericht 1% gewijzigd door Lieke_K op 11-05-2008 16:27:25 ]