Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaalquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Meisjes kunnen nooit dun genoeg zijn!
Nee, eten>Vampire Weekend. Sowieso eten>alle muziek.
En óf ik die kenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
eten is goed
Ik ga indiepasta met zalmblubdinges maken.
Maj ken dat wel
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dikquote:Op zondag 25 mei 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaal
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef frame-saw het volgende:
Als ik deze deadline niet haal kan ik beter zelfmoord plegen.
ja hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
En óf ik die ken
Was het nog gezellig gister? Zag dat je al snel op fok gepost hebt nadat ik weggingHad trouwens de bus gemist (ja alweer
) dus heb de taxi genomen
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dik![]()
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meerquote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
ze is een stuk langer dan ik ben en weegt slechts een paar kilo meer en ik heb gewoon maatje 36, hoor
Hehe tofquote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!![]()
[..]
ja hoor(moest toen even een mailtje sturen dus vandaar) Zijn nog de stad in geweest en we hebben nog fiestbanden laten leeglopen van fietsen die in de weg stonden voor de deur
![]()
Taxi vanaf mij? Voor die 3 meter?
En er komt om de 10 minuten een bus
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meer
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor mequote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?
Je geeft het dus toe?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor meDus dat van die sex komt er niet van.
Niet in het engelsquote:Op zondag 25 mei 2008 22:28 schreef lienelien het volgende:
seks schrijf je met ks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |