Dan heb ik volgens mij wel redelijk bij je in de buurt gestaanquote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef jakkop het volgende:
@AMDB: ik stond de hele tijd rechts vooraan tegen een pilaar geleund, ik was echt hondsziek.Bij Kids stond ik op zo'n muurtje.
En de toegift was zeker vetDie gitarist (die overigens supergoed was!
) die met 3 blikjes bier aan komt rennen, er 2 weg geeft, iedereen zit te gillen om die laatste en vervolgens... trekt hij em zelf open, en at/ad em retesnel.
En hoe de zanger danste bij het begin van cindy lauper
Met die hoofdbandquote:Op zondag 4 mei 2008 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en wie moest bij de zanger ook steeds aan Axl Rose denken?
Ik heb jou trouwens helemaal niet meer gezien. Ik stond ergens aan de linkerkant van het publiek.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij heb ik ook naast AMDB en Jakkop gestaan
En ik heb ook voor het eerst sinds jaren een shirtje gekocht. Ook al heeft 'ie volgens mij niks met MGMT te maken
Was dat?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:44 schreef Aisumasen het volgende:terug.
Je gaat toch nog wel even langs de Dakota? Must als je toch in NYC bent.
Ja. Vind het één van de beste Nederlandstalige rapnummers die ik ken. De rest van de EP 'Ondergronds Verzet' is ook best indrukwekkend, net zoals de documentaire van de RVU.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vanwege de dodenherdenking, zeker? Heb dat nummer lang niet meer gehoord.
Die shirts waren tof, ja!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij heb ik ook naast AMDB en Jakkop gestaan
En ik heb ook voor het eerst sinds jaren een shirtje gekocht. Ook al heeft 'ie volgens mij niks met MGMT te maken
Is me niet opgevallenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:46 schreef Aisumasen het volgende:
Heeft iemand de enige echte Neger des Heils nog gespot in het publiek, trouwens?
Retourtje Elst-Nijmegen-Heyendaal is even duur als een retourtje Nijmegen-Nijmegen-Heyendaalquote:Op maandag 5 mei 2008 11:00 schreef jakkop het volgende:
En wat vaag trouwens; een retourtje arnhem-nijmegen is even duur als een retourtje arnhem-nijmegen heyendaal. Dus een retourtje Nijmegen-Nijmegen Heyendaal is gratis?
die cd van DCfC is al een tijdje gelekt, hij luistert lekker weg maar vind hem nog niet zo goed als de vorige.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
De nieuwe Death Cab for Cutie is gelektEn hij is goed
Nog niet echt een uitschieter a la I will follow you into the Dark ontdekt, maar het is juist een evenwichtige plaat en alles klinkt goed
Checken dus
En voor de mensen die nog geen Madrugada fan zijn: gaat dat checken! Wat een super muziekVooral Honey Bee en Look Away van het nieuwe album zijn prachtig
En Electric als beste 'oud' nummer
Fixkes is wel in Zwollequote:Op maandag 5 mei 2008 11:25 schreef frame-saw het volgende:![]()
Wat wordt Zwolle vandaag toch indie![]()
Had ik maar geld voor een retourtje Groningen, dat is pas de indie shit.
Tsja. Ik heb net Shane Shu gezien en ben even naar huis, moet nog een heel werkstuk inleveren woensdag. Heb morgen geen tijd dus tsja. Was ook wel even bloedheet zeg.quote:
Misschien omdat je naar de 1 april grap hebt zitten luisterenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef TomR het volgende:
[..]
die cd van DCfC is al een tijdje gelekt, hij luistert lekker weg maar vind hem nog niet zo goed als de vorige.
Het is zeker bloedheet. Vooral als je moet leren.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb net Shane Shu gezien en ben even naar huis, moet nog een heel werkstuk inleveren woensdag. Heb morgen geen tijd dus tsja. Was ook wel even bloedheet zeg.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef JeroenV het volgende:
(...) waren hun het dus. (...)
oke, chillquote:Op maandag 5 mei 2008 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien omdat je naar de 1 april grap hebt zitten luisteren? Voor zover ik weet is ie eergister pas echt gelekt, alle eerdere versies zijn nep
ben het nu aan het luisteren, doet mij een beetje aan als I am kloot.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die nog geen Madrugada fan zijn: gaat dat checken! Wat een super muziekVooral Honey Bee en Look Away van het nieuwe album zijn prachtig
En Electric als beste 'oud' nummer
Wat heb jij geslikt?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef JeroenV het volgende:
Op bedrijdingsdag niet zoveel gedaan, voor het eerst in jaren in ieder geval niet weg geweest.
Hoor nu de nieuwe single van Infadels op de radio.
Tenminste, ik dacht hey een leuk nummer. Ging kijken wie het was waren hun het dus.
Maar het lijkt niet op Infadels. Al zijn ze het dus wel.
Ofzo.
Dat was ook ons planquote:Op maandag 5 mei 2008 17:18 schreef n0r het volgende:
Vond zo'n vroege show best chill, naderhand in Kronenburgerpark nagenoten met een biertje en pretsjekkie, heerlijk.
Lobbyen voor een medeganger komt later welquote:Je opdracht is verwerkt
Je bestelling is gelukt.
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?quote:
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenquote:ben het nu aan het luisteren, doet mij een beetje aan als I am kloot.
jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?![]()
De echte versie is echt tof
[..]
Ik zou ook niet echt rekenen op iets dat op Madrugada lijktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenMaar als het erop lijkt zal het wel tof zijn
Hoewel Grobbel dat dus betwijfelt
Hehe p0wnedquote:
I Am Kloot is wel een goede band, maar lijkt in de verste verte niet op Madrugada, sorry.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lol je hebt dus naar de nepversie zitten luisteren?![]()
De echte versie is echt tof
[..]
Moet I am Kloot nog eens gaan checkenMaar als het erop lijkt zal het wel tof zijn
Hoewel Grobbel dat dus betwijfelt
Dit geld ook voor mijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:09 schreef jakkop het volgende:
Jamaar ik sta er zo slecht voor dat ik 's middags én 's avonds moet leren
Infadels 12 meiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef portie het volgende:
pinkpop is na de examens .. dus telt niet mee
en is niet eens een concert![]()
http://www.last.fm/user/Grobbel/events/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Over welke vette concerten hebben jullie het allemaal?
Want ik heb alleen Pinkpop op mijn agenda staan voorlopig
Dankquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef frame-saw het volgende:
Foei foei! Nou, veel succes dan maar?
19 meiquote:Wanneer is het eerste examen?
HAVOquote:Doe je trouwens Havo of Vwo?
Ik wil ook filosofie, maar kan niet bij mij op school.quote:Ik vond de examens van Havo namelijk een eitje, behalve economie en geschiedenisEn filosofie was zo makkelijk, daar had ik met mijn niet-leren nog een 8.7 voor
Slagsmalsklubben (staat nog in mn sig maar ik ga er toch maar niet heen), blood red shoes...en nog wat dingen die ik vergeetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Roger Waters, want mijn pa vind niet dat ik het verdien om met hem er naartoe te gaan en niemand wil mee vlak voor de examens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwe Death Cab is inderdaad gelektquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Thijsssss het volgende:
Zo, weekje weg, gelijk bijna heel een topic vol, bedankt...
Las dat DCfC 'uit' was? Nog meer nieuws? Nieuwe Ed Rec Vol 3 ofzo?
En je plan was nog wel zo slim.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:07 schreef frame-saw het volgende:
Wat een kutavond.
Hawksley Workman begon zo rond negenen pas, terwijl het om 7 uur zou beginnen. Born Ruffians was afgelast, en toen eindelijk These New Puritans begon te spelen was het elf uur en moest ik richting huis![]()
Dus ik heb alleen Jamie Lidell zien spelen en dat was nogal saai. Al is het wel een goede artiest
1 woord, 1 lettergreep, 1ste lettergreep: NEEquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig. Maar These New Puritans was ook nog geen halfuur, bleek later.
Zou ik mn geld kunnen terug vragen? Voor mijn Hawksley Workman kaartje?
Die kerel was trouwens wel geniaal op het podium, heb één liedje gezien maar hij maakte mijn avond een beetje goed.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef -skippybal- het volgende:
Wut??!! Infadels op een festival?! GRATIS??!!
[ afbeelding ]
Die setlistquote:01 All I Need
02 Bodysnatchers
03 There There
04 Reckoner
05 The Gloaming
06 Morning Bell
7 Nude
08 How To Disappear Completely
09 15 Step
10 Weird Fishes/Arpeggi
11 Idioteque
12 Bulletproof…I Wish I Was
13 Where I End And You Begin
14 Airbag
15 Everything In Its Right Place
16 The National Anthem
17 Videotape
Encore 1
18 Optimistic
19 Just
20 Faust Arp
21 Exit Music (for a film)
22 Bangers + Mash
Encore 2
23 House of Cards
24 Street Spirit
Ik ga ze in ieder geval in Tivoli zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:34 schreef jakkop het volgende:
Ze staan rond die tijd echt veel in NL. Oosterpoort, Tivoli, Effenaar, Paard, Doornroosje en Mezz. En dat festival dus. MaJo, ga voor de 12.
Oeh nicequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Tour van Radiohead is begonnen.
[..]
Die setlistZal wel niet zo heel veel verschillen als hier over twee maandjes denk ik. Alleen jammer dat er geen Last Flowers in zit.
Er bestaan geen mislukte avonden, alleen avonden waar je iets van kunt leren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:28 schreef frame-saw het volgende:
Hoezo, er is al bijna 7 uur niets gepost?
En ik ben nog steeds pissed over mijn mislukte avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |