Spammertquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Mister7 het volgende:
Voor interesse in de gewone mach 3 mesjes (dus geen turbo); kan je me mailen; zeer aantrekkelijke prijzen. minimale afname 4 pakjes van 4 stks
Dat vind ik dan zelf een overtrokken reactie, het is maar een tatoeage, geen ranzig filmpje. Bovendien is het ontopic; tatoeages verwijder je omdat je er niet meer tevreden over bent, en die kans lijkt me bij extreme tatoeages als deze zeer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef Samson het volgende:
Schatje, kan je die smerige tattoopost van ikbeneenkiwi verwijderen uit het tatoeageverwijdertopic? Of iig achter een linkje zetten of zo? thanks!
desondanks is je reactie totaal offtopic, en nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zelf een overtrokken reactie, het is maar een tatoeage, geen ranzig filmpje. Bovendien is het ontopic; tatoeages verwijder je omdat je er niet meer tevreden over bent, en die kans lijkt me bij extreme tatoeages als deze zeer waarschijnlijk.
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
desondanks is je reactie totaal offtopic, en nergens voor nodig.
dat plaats je maar lekker in ONZ ofzo, in dat topic wordt serieus gesproken door mensen die tatoeages laten verwijderen of die er info over willen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.
Ben blij dat ie verwijderd is, tja en jouw humor.... ik kan nooit echt zo lachen om dit soort ranzige plaatjes, maar fijn dat jij dat blijkbaar erg komisch vindquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gebrek aan humor... Maar goed, ik handhaaf de policy niet. Mea culpa, plaatje naar ONZ.
Van de user, jawel: Totalbodyscan.quote:Is een Bodyscan van Privatescan niet wat om te proberen? Dit kwam ik op het internet tegen:
www.privatescan.nl
thanksquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Van de user, jawel: Totalbodyscan.
Ruikt naar spam
Thxquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
thanks
heb zijn en jouw post verwijderd, zo zakt het topic mooi weer naar waar het hoort.
Dit is reclame, en volgens mij mag dat nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef lsmshop het volgende:
hallo mensen ik zie dat jullie een forum over lifestyle hebben. Als we het over lifestyle hebben hebben we het natuurlijk ook over lifestylemiddelen. Er is sinds kort een winkel geopend in heerlen die zich richt op lifestylemiddelen. Deze kunnen ook besteld worden via mail die op de website beschreven staat, het zal dan opgestuurd worden. Deze shop levert legale en 100% betrouwbare medicatie. Het is namelijk ook een apotheek. De lifestylemiddelen uit deze shop liggen onder de prijs van de reguliereapotheken. Neem snel een kijkje op de site.
Nee. Zoals je ziet heeft mijn vraag daar niet echt geholpen. 99,99% van die posts is onzin. Wat ook door mezelf komt met die OP, maar daarom heb ik die wat aangepast en in een serieuzer subforum deel opnieuw gesteld.quote:
ok, prima, aangezien je andere topic zo verbaggerd was, nam ik aan dat die bagger hierheen zou komenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Zoals je ziet heeft mijn vraag daar niet echt geholpen. 99,99% van die posts is onzin. Wat ook door mezelf komt met die OP, maar daarom heb ik die wat aangepast en in een serieuzer subforum deel opnieuw gesteld.
Dat is niet de bedoeling. Ik hoop eigenlijk op serieuze antwoordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ok, prima, aangezien je andere topic zo verbaggerd was, nam ik aan dat die bagger hierheen zou komen
Okee, dank je.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef schatje het volgende:
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Ik gooi het topic daarom maar weer open.
Heb nu maar gewoon de directe link gepostquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee, zoek de directe link eens op?
dat is de onderste van alle links die je aangeboden krijgt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Haal in je linkjes de s eens weg bij https.
ik was er toevallig al, ik heb al die rotzooi in de prullenbak geknikkerdquote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Anosmie het volgende:
Kan iemand deze vechtende kleutertjes uit elkaar halen?
Echt waar? Waaromquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
slotje, hier wil ik niet mee verder gaan.
jouw bedtijd is allang geweest, kom maar terug als je naar de dokter bent geweest.
TS maakt zich vreselijk druk, nu ben ik er nog, straks komen er allemaal quasi grappige reacties waardoor hij zich vast nog veel meer zorgen gaat maken.quote:
zie mijn reactie.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het ook een voorbarig slotje, kan een kloon zijn hoor, maar misschien zit die jongen er echt mee.
Met alle respect (you know me), maar ik vind het een erg voorbarig slotje. Als je denkt dat ie er werkelijk zo mee zit, dan had ik een iets minder neerbuigend slotje verwacht.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
TS maakt zich vreselijk druk, nu ben ik er nog, straks komen er allemaal quasi grappige reacties waardoor hij zich vast nog veel meer zorgen gaat maken.
echt, ik zie zo'n topic dan liever op slot, dan allemaal quasi grappige of goedbedoelde reacties waar zo iemand gewoon echt niks mee kan.
Nou ja, 'ermee zitten' is een groot woord (straks stuur je mij ook naar bed & de dokquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien een wat neerbguigend overkomend slotje, zo is het niet bedoeld, maar wel hoe ik erover denk.
ik heb liever, als ik zo z'n posts lees, dat TS naar de dokter gaat, in plaats van overspoeld te worden door allemaal overbodige of achterlijke infpo.
maar da's misschien wel weer mijn zorg-inslag, als iedereen er zo mee zit, gaat hij wel weer open hoor
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef ElisaB het volgende:
d (straks stuur je mij ook naar bed & de dok)
Waarvan aktequote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar nee hoor, geen kwade bedoelingen of PMS humeuren, gewoon bezorgdheid dat het uit de hand loopt voor TS
Klopt, zie m'n editquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
yvonne heeft het topic over marmar gesloten omdat men verder moet in het gewone topic.
maar dat is toch vol?
Ik begrijp mezelf ook niet altijd..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef lady-wrb het volgende:
marmar, ik geloof best dat het waar is, maar wat ik niet begrijp is waarom je nog reageert op al die sceptici. ze hadden wat mij betreft aan het gas gekund.
donequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Show hier je nagels!
Iemand plaatje weghalen?
Ze zijn al weg, maar even voor het nageslacht:quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Slapen de LIF-mods ofzoal die lemmingen
Ik heb dit even meegenomen naar achterenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, ik vind het bijzonder hinderlijk dat er in de slank topics over alles behalve afvallen wordt gepraat.. Het heeft weinig zin om ontopic te gaan en het gaat ook veel te snel..
Er is ook een ander slanktopic dat meer ontopic blijft en minder snel gaat: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, ik vind het bijzonder hinderlijk dat er in de slank topics over alles behalve afvallen wordt gepraat.. Het heeft weinig zin om ontopic te gaan en het gaat ook veel te snel..
Heb je ooit geprobeerd om ontopic te gaan? Men staat daar echt wel voor open hoor. Bovendien is er ook nog een ander topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Je had het ook even in de groep kunnen gooien voordat je hierheen rende.
Iedereen staat daar altijd enorm voor open. We geven altijd iedereen al het gewenste advies dat ze willen.
Niet helemaal fair dit.
Heaven7 postte in 3 slanktopics;quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je ooit geprobeerd om ontopic te gaan? Men staat daar echt wel voor open hoor. Bovendien is er ook nog een ander topic.
Nou, misschien kunnen we het speciaal voor jou op een max van 50 posts per dag zettenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:20 schreef Mirjam het volgende:
Zo zeg, ho maar weer. Ik persoonlijk vind dat heaven7 wel een punt heeft. Het wordt besproken, wat echt niet gaat betekenen dat dw boel opgedoekt wordt. Wacht het gewoon even af, in plaatsvan op de hogste kast te duiken.
Uiteindelijk welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.
Dit was hooguit een dressoirtje!
Daar komt heul niks van inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Voor mijn part gaan jullie het Slanktopic het LIF slowchattopic noemen.
Een schoenenplankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die hoogste kast eigenlijk.
Dit was hooguit een dressoirtje!
mensen die slanktips willen mogen óók in slank komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de oplossing dan? Dat wij gewoon zo doorgaan en dat mensen die Slanktips willen in het andere topic terecht kunnen? Want dan is het goed.
Mits ze tegen de slowchat kunnen. Misschien moeten we een waarschuwing in de OP zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen die slanktips willen mogen óók in slank komen.
quote:
Gewoon'óók bij ons toch? Zoals het nu dus ook gaat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de oplossing dan? Dat wij gewoon zo doorgaan en dat mensen die Slanktips willen in het andere topic terecht kunnen? Want dan is het goed.
Ergo: er verandert niks. Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon'óók bij ons toch? Zoals het nu dus ook gaat!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ergo: er verandert niks. Opgelost, slotje.
Wat een gedoe.
Daar waren we al uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:
Het blijft gewoon zoals het nu is. Als men moeite heeft met de SC is er (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3 als alternatief.
Is een doorstart geen idee? Er wordt ook veel geslowchat in bijv. het lushtopic. Destijds kregen alle subfora een SC-topic om slowchat in de overige topics tegen te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:02 schreef Mylene het volgende:
Burdie, een specifieke LIF SC is er wel geweest hoor, maar is in overleg met FA's gestopt omdat het niet aan onze verwachtingen voldeed.
Een doorstart zit er momenteel niet in. Slowchatten in bijv. het Lush topic zullen we strenger op gaan letten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is een doorstart geen idee? Er wordt ook veel geslowchat in bijv. het lushtopic. Destijds kregen alle subfora een SC-topic om slowchat in de overige topics tegen te gaan.
Waarom eigenlijk niet? Slowchatten kan kennelijk heel goed in topics die daarvoor niet bedoeld zijn, waarom dan niet een topic aanmaken die daar wél voor bedoeld is, om de overige topics wat meer van slowchat verschoond te houden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een doorstart zit er momenteel niet in. Slowchatten in bijv. het Lush topic zullen we strenger op gaan letten.
Omdat er ook een topic is dat nadrukkelijk bedoeld is voor de inhoud van Slank maar dan zonder de slowchat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef heaven7 het volgende:
Waarom in hemeltjesnaamWaarom wordt zo ontzettend veel slowchat in een topic met een heel specifiek onderwerp getolereerd?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omdat er ook een topic is dat nadrukkelijk bedoeld is voor de inhoud van Slank maar dan zonder de slowchat.
Zoals ik al eerder zei, een eerdere LIF SC voldeed niet aan onze verwachtingen. Het slowchatten ging ook gewoon door in andere topics ondanks herhaaldelijk waarschuwen en wijzen op een SC topic. Op een geveven moment houdt het dan toch echt op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Slowchatten kan kennelijk heel goed in topics die daarvoor niet bedoeld zijn, waarom dan niet een topic aanmaken die daar wél voor bedoeld is, om de overige topics wat meer van slowchat verschoond te houden?
Hoe lang geleden was dat? Ik zie hierboven een aantal slank-slowchatters aangeven dat ze best het topic SC willen noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, een eerdere LIF SC voldeed niet aan onze verwachtingen. Het slowchatten ging ook gewoon door in andere topics ondanks herhaaldelijk waarschuwen en wijzen op een SC topic. Op een geveven moment houdt het dan toch echt op.
Een jaartje geleden geloof ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat? Ik zie hierboven een aantal slank-slowchatters aangeven dat ze best het topic SC willen noemen.
Ja, want clubjes die met elkaar moeten mengen zijn *eng*... stel je voor dat je moet slowchatten met iemand die je niet kentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Maar gewoon voor alle reeksen ook een slowchat variant, dat werkt prima in mijn optiek, hou je toch de clubjes de clubjes.
Ik heb daar weinig moeite mee maar ken de gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, want clubjes die met elkaar moeten mengen zijn *eng*... stel je voor dat je moet slowchatten met iemand die je niet kent.
Ik vind daar niks kroms aan. De vraag was waarom de slowchat getolereerd wordt terwijl dat vroeger niet zo was. Het wordt nu getolereerd omdat er ook een alternatief is. Dat voorstel van Heaven7 (voor elke reeks een aparte SC) bestaat dus voor Slank in zekere zin al.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:22 schreef Burdie het volgende:
[..]lekker krom geredeneerd, dat zie je zelf ook wel he?
.
Dus omdat het originele topic een soort van serieuze spinoff heeft gekregen, mag het originele topic een SC-reeks worden? Ik vind het de omgekeerde wereld; stuur dan de SC naar een apart topic. Dat werkt op de rest van fok ook zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind daar niks kroms aan. De vraag was waarom de slowchat getolereerd wordt terwijl dat vroeger niet zo was. Het wordt nu getolereerd omdat er ook een alternatief is. Dat voorstel van Heaven7 (voor elke reeks een aparte SC) bestaat dus voor Slank in zekere zin al.
Dat is gewoon een soort natuurlijke ontwikkeling van alleen "het lukt niet zo vandaag" naar "het lukt niet zo want er gebeurt op dit moment X in mijn leven" en andere mensen die daarna gaan vragen hoe het gaat met X. Afgezien van het feit dat zo'n ontwikkeling toch steeds opnieuw zal gebeuren zijn er ook veel mensen die er waarde aan hechten dat mensen in dat topic interesse in elkaar tonen, zowel wat betreft lijnen als met andere dingen. Noem ons dan een SC, ook goed, maar ik denk dat je niks aan het huidige Slank-topic moet veranderen want er beleven veel mensen plezier aan hoe het nu is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:29 schreef heaven7 het volgende:
En een topic met slechts tips vind ik toch een andere insteek hebben dan een reeks over afvallen en alles wat erbij komt kijken. Als je een slechte dag hebt en je wil wat opbeurende woorden van de luitjes die er altijd zitten kan dat best goed doen. Daar is dat andere topic niet geschikt voor. Dat is slechts voor tips.
Welk deel van de eerder constatering dat jij ontopic postte en daar ontopic antwoord op kreeg ben je nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:34 schreef heaven7 het volgende:
En er is geen slowchatvariant op die reeks, de reeks is zelf de slowchat geworden.
Dat hebben we zelf ook al een paar keer geopperd toen er wat gemopperd werd over teveel slowchat, maar toen werd er gezegd dat dat NIET de bedoeling was en dat het gewoon zo blijft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus omdat het originele topic een soort van serieuze spinoff heeft gekregen, mag het originele topic een SC-reeks worden? Ik vind het de omgekeerde wereld; stuur dan de SC naar een apart topic. Dat werkt op de rest van fok ook zo..
Heel af en toe wel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben we zelf ook al een paar keer geopperd toen er wat gemopperd werd over teveel slowchat, maar toen werd er gezegd dat dat NIET de bedoeling was en dat het gewoon zo blijft.
Dus! Klaar dan toch?Overigens gaat de slowchat bij vlagen hoor. Soms is het ook een tijdje haske ontopic!
Wat is jouw suggestie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik heb het heul niet over kliekjes. Je post alleen iets in de ochtend op pagina 2, komt 's middags thuis en het topic is al dicht en het nieuwe topic staat op pagina 3. Sorry maar dat is gewoon belachelijk.
Oh ja hoor, ik zit er niet mee verder, ik vind het alleen opmerkelijk dat het overal op fok zo werkt dat er voor slowchat een eigen topic is, maar dat er in LIF kennelijk niet gesproken mag worden over de aanmaak van een apart SC-topic. "want dat is niet de bedoeling". "want dat voldeed de vorige keer niet aan de verwachtingen".quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben we zelf ook al een paar keer geopperd toen er wat gemopperd werd over teveel slowchat, maar toen werd er gezegd dat dat NIET de bedoeling was en dat het gewoon zo blijft.
Dus! Klaar dan toch?![]()
Anders reageer je niet zo idioot maar of überhaupt niet of inhoudelijk, ik verkondig geen onzin en speel ook niks op de man.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is jouw suggestie?
Een topic voor serieuze tips, een topic voor slowchat, en een topic voor Heaven7?
Waar maak je je druk om zeg, alsjeblieft, ga eens even heel erg in de spiegel kijken en tel je zegeningen als daar je problemen uit bestaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik heb het heul niet over kliekjes. Je post alleen iets in de ochtend op pagina 2, komt 's middags thuis en het topic is al dicht en het nieuwe topic staat op pagina 3. Sorry maar dat is gewoon belachelijk.
Doei!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef heaven7 het volgende:
Naja, ik ben het er gewoon niet mee eens en vind het niet leuk meer, dat is mijn goed recht geloof ik.
Wij vinden het wel leuk en jij bent maar in je eentje. Dusss....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef heaven7 het volgende:
Naja, ik ben het er gewoon niet mee eens en vind het niet leuk meer, dat is mijn goed recht geloof ik.
Je bent gewoon een enorme zeikerd en ik zou zeggen, vind iets belangrijkers om je druk over te maken en doe dat dan tegen mensen die het wat kan schelen. Je hebt je punt gemaakt, je antwoord gekregen en je blijft maar doordrammen omdat je je zinnetje niet krijgt. Hell, zelfs mijn kind van twee zou je een vervelende zeur vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, tuurlijk. Gelukkig is het feedbacktopic er niet om je ergeringen, opvallingen en suggesties en dergelijken uit te spreken/aan te dragen
Boehoe, ik ga het tegen de juf zeggen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij vinden het wel leuk en jij bent maar in je eentje. Dusss.....
waarover?quote:
Volgens mij was het twee pagina's geleden al opgelost en volkome duidelijk, wat er nu nog gebeurt is niet de moeite waardquote:
Volgens mij hebben de mods hun visie allang gegeven, namelijk dat er niets verandert. Verder discussiëren lijkt me dus weinig zinvol.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Anders reageer je niet zo idioot maar of überhaupt niet of inhoudelijk, ik verkondig geen onzin en speel ook niks op de man.
Nee, het is mij alleen duidelijk dat een slowchat "niet de bedoeling is" omdat hij de vorige keer "niet aan de verwachtingen voldeed". Dat is voor mij nog geen antwoord op de vraag waarom er geen slowchattopic is. En zeker niet op de vraag waarom het in andere subfora op fok wel zo werkt, terwijl er hier nauwelijks nog over gesproken mag worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarover?
dat er geen sc is?
dat is toch al 3 keer uitgelegd?
nergens voor nodig om het nog eens te doen.
discussie prtima, maar we gaan niet met z'n allen modder gooien.
Er zijn daarna nog zeer valide argumenten gekomen, en een aantal vragen, die nu dus voor het gemak maar gewoon even genegeerd worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij was het twee pagina's geleden al opgelost en volkome duidelijk, wat er nu nog gebeurt is niet de moeite waard
Wat snap je niet aan het beleid dat LIF geen algehele SC wenst? Die zijn er al genoeg in andere subfora en het is een keer getest geweest en dat was op z'n zachtst gezegd geen succes. Dus als je slap wilt lullen over van alles en nog wat kan dat in CUL, KLB, PUB, GC etc..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn daarna nog zeer valide argumenten gekomen, en een aantal vragen, die nu dus voor het gemak maar gewoon even genegeerd worden.
How I like fok.
Kijk, dit is nou een goed antwoord op mijn vraag, waarvoor dank. Met een 'hou op met deze discussie' was mijn vraag niet beantwoord, maar nu wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het beleid dat LIF geen algehele SC wenst? Die zijn er al genoeg in andere subfora en het is een keer getest geweest en dat was op z'n zachtst gezegd geen succes. Dus als je slap wilt lullen over van alles en nog wat kan dat in CUL, KLB, PUB, GC etc..
Ik zelfs massage-gesprek en stelde me al 2 bedden voor en dat je dan tegelijk werd gemasseerd en dat je dan ook wat ging kletsen en ik vond het niet eens vreemd of zo.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zelfs massage-gesprek en stelde me al 2 bedden voor en dat je dan tegelijk werd gemasseerd en dat je dan ook wat ging kletsen en ik vond het niet eens vreemd of zo.![]()
Goed idee Isa!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen jullie hier niet ook een slowchattopic van maken?
en juist dáárom is er al diequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:29 schreef heaven7 het volgende:
En een topic met slechts tips vind ik toch een andere insteek hebben dan een reeks over afvallen en alles wat erbij komt kijken. Als je een slechte dag hebt en je wil wat opbeurende woorden van de luitjes die er altijd zitten kan dat best goed doen. Daar is dat andere topic niet geschikt voor. Dat is slechts voor tips.
Telkens als er mensen zoals jij dit soort verkondigen en daarmee het laatste woord willen hebben, en ik dan reageer blijf ík doordrammen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een enorme zeikerd en ik zou zeggen, vind iets belangrijkers om je druk over te maken en doe dat dan tegen mensen die het wat kan schelen. Je hebt je punt gemaakt, je antwoord gekregen en je blijft maar doordrammen omdat je je zinnetje niet krijgt. Hell, zelfs mijn kind van twee zou je een vervelende zeur vinden.
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Heaven7, de dieetclub is een stuk rustiger. Misschien is dat wat voor je?
Er zijn meer mensen die in één van de topics posten terwijl ze eigenlijk in de andere 'horen', het is maar net waar je het gezellig vindt. Er was op zich ooit een goede reden om ze te scheiden maar uiteindelijk zijn we toch allemaal met hetzelfde bezig en zullen allerlei tips en ervaringen hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..
In theorie wel, in de praktijk niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..
Ik geef toch duidelijke onderbouwing?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:00 schreef donroyco het volgende:
Thanks Mylene
Hier nog zo'n grapjas
Show je nieuwe kleding #46
Ik vond hem niet zo grappig. Dat kan anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijke onderbouwing?
Het was ook niet grappig bedoeld..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo grappig. Dat kan anders.
@ Viking84, ik heb er 536 van gemaakt.
Ik heb een zooi berichten verwijderd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik zie niks zorgwekkends?
Staat die niet in sex? Zou wel voorjw willen zoeken, maar dat gaat heel moeilijk op mn ipodquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Heuj!
Er was toch altijd een centraal topic over de pil? Kan hem niet vindenIemand linkje?
Stond onderaan, geen dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Oeh! Totaal verkeerd gekeken dus
Bedankt! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:11 schreef computergirl het volgende:
ik heb ten onrechte een nw topic aangemaakt (Slank de lente in # 550 Testing, testing, 1,2,3), kan een mod deze weggooien?
Iets met Fok! dat bij de forumindex veel meer pagina's laat zien vermoed ik zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]Waarom dat? De oude is nog lang niet vol!
omdatik ik opeens een slotje zag en de pagecount op 7 stond....en toen weer niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]Waarom dat? De oude is nog lang niet vol!
hmm, volgens mij niet specifiek over scheermesjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Is er ergens een centraal 'scheermesjes' topic?
kijk eens in R&P.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Is er ergens een centraal 'scheermesjes' topic?
goed gedaan zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Verzoekje aan een mod om het overzichtje in deze post: Is een schouder operatie erg pijnlijk? #2 in de OP van het betreffende topic te plaatsen
Alvast bedankt!
quote:
Verzoekje om ook onderstaande tekst aan diezelfde OP toe te voegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Verzoekje aan een mod om het overzichtje in deze post: Is een schouder operatie erg pijnlijk? #2 in de OP van het betreffende topic te plaatsen
Alvast bedankt!
Sorry, ik dacht dat jouw poster de OP was. Ik hoop dat ik het nu heb goed gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Top, dank je wel
Niet helemaal duidelijk wat ik vroeg, wil je dat stukje in de OP zetten in plaats van in die andere post?![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Mylene het volgende:
Sorry, ik dacht dat jouw poster de OP was. Ik hoop dat ik het nu heb goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |