Jezus hoop niet dat je je eens per dag hoeft te scheren...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Langer dan 2, 3 keer met Mach3 turbo mesje doe ik niet. Kan me nauwelijks voorstellen dat je zes weken met datzelfde mesje scheert...
Dat is wel een goede tip.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Omkron het volgende:
Tering he.. hoeveel geef je dan wel niet op jaarbasis uit aan scheermesjes..?
Ik scheer me halverwege het douchen.. als alle haartjes zacht zijn geworden van het warme water.. misschien doe ik daarom zo lang me een mesje..![]()
Best wel wat jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Omkron het volgende:
Tering he.. hoeveel geef je dan wel niet op jaarbasis uit aan scheermesjes..?
Ik scheer me halverwege het douchen.. als alle haartjes zacht zijn geworden van het warme water.. misschien doe ik daarom zo lang met een mesje..![]()
Ik heb je even verbeterdquote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef captainkid het volgende:
Trouwes gebruik ik sinds kort gillette mach 3 power.
Das met een batterij; scheert extreem lekker en glad.
Hopelijk is het net zo goed met gewone mach 3 mesjes erin. (goedkoperminder duur)
paar-dagen-baardje kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:30 schreef the_legend_killer het volgende:
ik een maand met mach 3 maar ik loop best vaak ongeschoren rond
trutjequote:Op vrijdag 29 september 2006 05:19 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOen johnny depp snor is stoer
Precies hetzelfde hier...quote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef Abonides het volgende:
Euh... 2 scheerbeurten... en dan gebruik ik Mach 3 Turbo.
Misschien ook wel mijn eigen schuld. Ik weiger me elke dag te scheren, waardoor ik het rek naar 2x per week. Met een volle baardgroei slijdt het mesje dan wel erg snel.
Eigenlijk toch idioot dat je normaal 65 oudhollansche florijnen neerlegt voor wat scheermesjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontopic bonusaanbieding van AH komende week:
Gillette Mach3 Turbo scheermesjes
van 29.99 voor 16.99
Pak 12 stuks.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk toch idioot dat je normaal 65 oudhollansche florijnen neerlegt voor wat scheermesjes
Het klinkt wel leuker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
![]()
En o ja, Florijnen zijn geen guldens.
KAn je ze ook in Nederland kopen en is er ergens een tuturiol om hiermee te scheren? Zit er al langer over na te denken om zo'n ding te kopen. Ben ooit bij een barbier eens geschoren met zo'n ding en mijn bakkes was na afloop zo glad als een babykontje.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef Omkron het volgende:
http://www.classicshaving.com/page/page/725412.htm
Inderdaad na <2 weken schraap je de huid er wel af (veel bloed) maar de haartje blijven zittenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:11 schreef Vallformosa het volgende:
6 weken?![]()
Na een week is het mesje al duidelijk botter, en na 2 weken heb je echt wel een nieuwe nodig!
Gillette mach3 heb ik btw
En dat is nou precies de truc om een scheermesje lang mee te laten gaan. Ik heb zo'n old school Gilette met 2 scheermesjes. Ik scheer me zo'n 2x per week en ik doe zo'n 2 à 3 maanden met een scheermesje. Heet water (c.a 60 graden) is het antwoord op een goed scheerresultaatquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Omkron het volgende:
Ik scheer me halverwege het douchen.. als alle haartjes zacht zijn geworden van het warme water.. misschien doe ik daarom zo lang met een mesje..![]()
Is dat topic dicht?? Kzie hem namelijk niet meer tussen de topics staan in LIF.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef hierissieweer het volgende:
scheren met een ouderwets krabbertje
werkt goed en goedkoop!
Ik wil ze zo scherp mogelijk, ik koop dan ook altijd wegwerpmesjes en die gebruik ik 1 of hooguit 2 keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Omkron het volgende:
De scherpe gaat er inderdaad erg snel vanaf.. en maar beter ook.. anders lig ik iedere keer open..
Hoe lang je met een mesje kunt doen ligt ook aan het type huid dat je hebt, ik kan van boven naar beneden en van links naar recht en visaversa..
Gewoon kopen bij de plaatselijke Pruikenhandelaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
KAn je ze ook in Nederland kopen en is er ergens een tuturiol om hiermee te scheren? Zit er al langer over na te denken om zo'n ding te kopen. Ben ooit bij een barbier eens geschoren met zo'n ding en mijn bakkes was na afloop zo glad als een babykontje.
Nee topic is gewoon oud. Maar ik kan het je echt adviseren!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef exporQ het volgende:
[..]
Is dat topic dicht?? Kzie hem namelijk niet meer tussen de topics staan in LIF.
even een schopje:quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
KAn je ze ook in Nederland kopen en is er ergens een tuturiol om hiermee te scheren? Zit er al langer over na te denken om zo'n ding te kopen. Ben ooit bij een barbier eens geschoren met zo'n ding en mijn bakkes was na afloop zo glad als een babykontje.
ik heb een electrische philips voor erbij. Doe ik nu al 12 jaar mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:17 schreef the_contract_killer het volgende:
ik doe er al 3 jaar mee,maar ik scheer electrisch![]()
philishave coolskin apparaat,alleen gebruik ik geen coolskin zooi meer.
ik vraag me af hoelang ze nog meegaan
Ik zeg: investeer het in een LOI-curus Basisengels.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Zonder het topic door te lezen zeg ik je dit.
Een scheermesje zoals jij/iedereen ze koopt, maakt niet uit welk merk, kosten ongeveer 4 tot 6 cent....
Zolang er geen mesjes van titanium gemaakt worden, wat een kostprijs van 20 eurie ofzo zou zijn, en die 20 jaar meegaan, blijf ik me electrisch scheren.
Do youre math.
okee dank je, zal het eens proberen!quote:
Ik gebruik de Iedere Dag Olie van Weleda.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:39 schreef opastokvis het volgende:
waar kun je die wilson scheerolie kopen, is dat in de super (niet bij deen iig) of de drogist (kruidvat, da etc) of hebben zij dat ook niet.
Het kan ook via internet besteld worden maar dat lijkt me wat overdreven.
Bij Etos, DA, de tuinen in iedergeval.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:52 schreef opastokvis het volgende:
en die kun je ook gewoon bij de drogist kopen neem ik aan?
heb ik eindelijk een winkel hier gevonden die wilson verkoopt, kom ik thuis, blijkt het de variant voor vrouwen te zijn
nou ruik ik wel heel vrouwelijk, da's wel weer geil
Dan snij je op het laatst je gezicht open als je er te lang mee door gaat, dat is mijn ervaring dan weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:26 schreef Omkron het volgende:
Gewoon door blijven gebruiken.. worden ze vanzelf weer scherp.. is mijn ervaring..
Een paar post terug....quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:31 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb zo'n Venus vibrate scheermes, maar die nieuwe mesjes kosten zo achterlijk duur. Ik heb pas zo'n trucje gezien op YouTube hoe je je mesje langer scherp houdt (ik weet niet of het werkt) maar de truc was om hem een aantal keer over je broek heen te halen, naar beneden dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |