Een paar post terug....quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:31 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb zo'n Venus vibrate scheermes, maar die nieuwe mesjes kosten zo achterlijk duur. Ik heb pas zo'n trucje gezien op YouTube hoe je je mesje langer scherp houdt (ik weet niet of het werkt) maar de truc was om hem een aantal keer over je broek heen te halen, naar beneden dan.
thanksquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:20 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Bij Etos, DA, de tuinen in iedergeval.
hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Samson het volgende:
Gewoon die goedkope wegwerpdingen kopen, gaan zeker zo lang mee als een los mesje en scheren net zo glad.
Ik heb er ook gehad die niet zo goed waren, ik heb nu echter van die blauwe gewoon van Albert Heijn, die doen het perfect.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.
Ik heb nu zo'n zak met gele enkel-mes-wilkinson-mesjes maar haal alleen de boel open.
Hiervoor had ik mach3, werkte prima.
Niks geen gelul. Die goedkope wegwerpdingen haal ik me aan alle kanten mee open, hoe voorzichtig ik ook ben. KUTdingen zijn het.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Samson het volgende:
Gewoon die goedkope wegwerpdingen kopen, gaan zeker zo lang mee als een los mesje en scheren net zo glad. Grote onzin trouwens die dingen met 3 a 4 mesjes, scheer je je echt niet gladder mee dan met een enkele, is allemaal maar marketing om weer ns met wat nieuws te komen.
Wat ik hierboven al zeg, ik had dat ook met andere, maar die van AH zijn top. Je kunt het allicht ns proberen, duur zijn ze niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niks geen gelul. Die goedkope wegwerpdingen haal ik me aan alle kanten mee open, hoe voorzichtig ik ook ben. KUTdingen zijn het.
Ik heb ze allemaal al geprobeerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zeg, ik had dat ook met andere, maar die van AH zijn top. Je kunt het allicht ns proberen, duur zijn ze niet.
Mijn voorbereiding is altijd grondig. Ik denk eerder dat het aan de huid ligt. Sommige mensen hebben gewoon asfalt als huidquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:02 schreef Conekiller het volgende:
het ligt vaak aan de voorbereiding en niet aan de mesjes
Nee hoor, ik heb ook een gevoelig teer huidjequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn voorbereiding is altijd grondig. Ik denk eerder dat het aan de huid ligt. Sommige mensen hebben gewoon asfalt als huid
die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.
Ik heb nu zo'n zak met gele enkel-mes-wilkinson-mesjes maar haal alleen de boel open.
Hiervoor had ik mach3, werkte prima.
Yep, en dan maar blazen en tikken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef opastokvis het volgende:
[..]
die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.
Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef opastokvis het volgende:
[..]
die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met razorpit. Ik vind 23 euro best een hoop geld voor zo iets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef rioohhh het volgende:
Ik had voorheen ook heel vaak wondjes, rode plekjes, ingegroeide haren... Maar sinds ik scheer olie (etos huismerk) gebruik heb ik nooit ergens meer last van. Eerste paar keren moet je huid wel wennen was mijn ervaring, maar ik wil niets anders meer!! Ook handig op vakantie, miniscuul flesje mee ipv zo'n bus schuim
Heb laatst trouwens de razorpit besteld, met alle reacties die ik daar over heb gelezen klonk dat als een wonder 'apparaat'. Ik moet het nog even gaan testen met een nieuw mesje want heb t nu op een al gebruikt mesje gedaan, maar voor mijn gevoel scheerde ik daarna al wel beter met dat mesje dan voor dat ik met dat ding aan de slag ging (en dus hopelijk ook langer)!
Gebruik trouwens de Gilette Fusion... Geweldige uitvinding dat mesje aan de achterkant
Dat kan ook.. Ik ben te luiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
EDIT: Na een beetje onderzoek op internet kwam ik erachter dat het gewoon een siliconen blok is.
Wat dus een goedkopere optie is, is om het zelf in elkaar te knutselen met een siliconen ovensheet van een paar euro en een blokje hout(wel behandelen) waar je het siliconenvel om heen werkt.
Ik ga dit testen. Ik zal resultaten hier posten.
ik moet ik wel zien wat ik doe anders vergeet ik de helft (zonder spiegel dus) en dan nog na 1 of 2 halen is ie vol.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.
Waar haal je die olie? Lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |