abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:31:22 #101
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81058288
Ik heb zo'n Venus vibrate scheermes, maar die nieuwe mesjes kosten zo achterlijk duur. Ik heb pas zo'n trucje gezien op YouTube hoe je je mesje langer scherp houdt (ik weet niet of het werkt) maar de truc was om hem een aantal keer over je broek heen te halen, naar beneden dan.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_81059837
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:31 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb zo'n Venus vibrate scheermes, maar die nieuwe mesjes kosten zo achterlijk duur. Ik heb pas zo'n trucje gezien op YouTube hoe je je mesje langer scherp houdt (ik weet niet of het werkt) maar de truc was om hem een aantal keer over je broek heen te halen, naar beneden dan.
Een paar post terug....

  woensdag 5 mei 2010 @ 20:13:18 #103
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81059921
Oeps
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:42:30 #104
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_81087774
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:20 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Bij Etos, DA, de tuinen in iedergeval.
thanks
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:02:01 #105
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_81088562
Ik doe iets van 15/16 scheerbeurten met een mesje, en scheer me twee keer per week dus doe twee maanden met een mesje.

Had m'n mesjes hierzo gekocht, scheelt al heel wat op de supermarktprijzen
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:17:36 #106
37248 BertV
Handgemaakt
pi_81089183
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Samson het volgende:
Gewoon die goedkope wegwerpdingen kopen, gaan zeker zo lang mee als een los mesje en scheren net zo glad.
hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.

Ik heb nu zo'n zak met gele enkel-mes-wilkinson-mesjes maar haal alleen de boel open.
Hiervoor had ik mach3, werkte prima.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_81096181
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef BertV het volgende:

[..]

hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.

Ik heb nu zo'n zak met gele enkel-mes-wilkinson-mesjes maar haal alleen de boel open.
Hiervoor had ik mach3, werkte prima.
Ik heb er ook gehad die niet zo goed waren, ik heb nu echter van die blauwe gewoon van Albert Heijn, die doen het perfect.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:11:57 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81096222
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Samson het volgende:
Gewoon die goedkope wegwerpdingen kopen, gaan zeker zo lang mee als een los mesje en scheren net zo glad. Grote onzin trouwens die dingen met 3 a 4 mesjes, scheer je je echt niet gladder mee dan met een enkele, is allemaal maar marketing om weer ns met wat nieuws te komen.
Niks geen gelul. Die goedkope wegwerpdingen haal ik me aan alle kanten mee open, hoe voorzichtig ik ook ben. KUTdingen zijn het.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_81096369
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niks geen gelul. Die goedkope wegwerpdingen haal ik me aan alle kanten mee open, hoe voorzichtig ik ook ben. KUTdingen zijn het.
Wat ik hierboven al zeg, ik had dat ook met andere, maar die van AH zijn top. Je kunt het allicht ns proberen, duur zijn ze niet.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:02:34 #110
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_81098283
het ligt vaak aan de voorbereiding en niet aan de mesjes
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:03:09 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81098300
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat ik hierboven al zeg, ik had dat ook met andere, maar die van AH zijn top. Je kunt het allicht ns proberen, duur zijn ze niet.
Ik heb ze allemaal al geprobeerd
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:03:44 #112
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81098328
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:02 schreef Conekiller het volgende:
het ligt vaak aan de voorbereiding en niet aan de mesjes
Mijn voorbereiding is altijd grondig. Ik denk eerder dat het aan de huid ligt. Sommige mensen hebben gewoon asfalt als huid
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_81099137
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Mijn voorbereiding is altijd grondig. Ik denk eerder dat het aan de huid ligt. Sommige mensen hebben gewoon asfalt als huid
Nee hoor, ik heb ook een gevoelig teer huidje
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:36:15 #114
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_81099632
ik ook, mede daarom overgestapt op straight en krabber. Maar als ik bij m'n vriendin slaap heb ik gewoon wegwerpmesjes. Echter wel met borstel en een blok scheerzeep of scheercreme. En eigenlijk nergens last van. Terwijl als ik gewoon scheerschuim gebruik ik echt 2 uur een rode huid heb
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:22:02 #115
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_81105054
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef BertV het volgende:

[..]

hm, ik kan er waarschijnlijk niet mee omgaan.

Ik heb nu zo'n zak met gele enkel-mes-wilkinson-mesjes maar haal alleen de boel open.
Hiervoor had ik mach3, werkte prima.
die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:44:41 #116
37248 BertV
Handgemaakt
pi_81119877
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef opastokvis het volgende:

[..]

die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.
Yep, en dan maar blazen en tikken.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_81126556
Ik had voorheen ook heel vaak wondjes, rode plekjes, ingegroeide haren... Maar sinds ik scheer olie (etos huismerk) gebruik heb ik nooit ergens meer last van. Eerste paar keren moet je huid wel wennen was mijn ervaring, maar ik wil niets anders meer!! Ook handig op vakantie, miniscuul flesje mee ipv zo'n bus schuim

Heb laatst trouwens de razorpit besteld, met alle reacties die ik daar over heb gelezen klonk dat als een wonder 'apparaat'. Ik moet het nog even gaan testen met een nieuw mesje want heb t nu op een al gebruikt mesje gedaan, maar voor mijn gevoel scheerde ik daarna al wel beter met dat mesje dan voor dat ik met dat ding aan de slag ging (en dus hopelijk ook langer)!

Gebruik trouwens de Gilette Fusion... Geweldige uitvinding dat mesje aan de achterkant
pi_81169276
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef opastokvis het volgende:

[..]

die moet je ook niet hebben die verstoppen na 1 haal al.
Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.
pi_81169344
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef rioohhh het volgende:
Ik had voorheen ook heel vaak wondjes, rode plekjes, ingegroeide haren... Maar sinds ik scheer olie (etos huismerk) gebruik heb ik nooit ergens meer last van. Eerste paar keren moet je huid wel wennen was mijn ervaring, maar ik wil niets anders meer!! Ook handig op vakantie, miniscuul flesje mee ipv zo'n bus schuim

Heb laatst trouwens de razorpit besteld, met alle reacties die ik daar over heb gelezen klonk dat als een wonder 'apparaat'. Ik moet het nog even gaan testen met een nieuw mesje want heb t nu op een al gebruikt mesje gedaan, maar voor mijn gevoel scheerde ik daarna al wel beter met dat mesje dan voor dat ik met dat ding aan de slag ging (en dus hopelijk ook langer)!

Gebruik trouwens de Gilette Fusion... Geweldige uitvinding dat mesje aan de achterkant
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met razorpit. Ik vind 23 euro best een hoop geld voor zo iets.
Zeker als je met een spijkerbroek of je onderarm het zelfde resultaat kunt bereiken.
Het makkelijke lijkt me aan de razorpit is dat je het altijd in je douche kunt laten en het tevens een houder is.

EDIT: Na een beetje onderzoek op internet kwam ik erachter dat het gewoon een siliconen blok is.
Wat dus een goedkopere optie is, is om het zelf in elkaar te knutselen met een siliconen ovensheet van een paar euro en een blokje hout(wel behandelen) waar je het siliconenvel om heen werkt.
Ik ga dit testen. Ik zal resultaten hier posten.

[ Bericht 10% gewijzigd door OnsvirjouSA op 08-05-2010 10:36:47 ]
pi_81225620
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]
EDIT: Na een beetje onderzoek op internet kwam ik erachter dat het gewoon een siliconen blok is.
Wat dus een goedkopere optie is, is om het zelf in elkaar te knutselen met een siliconen ovensheet van een paar euro en een blokje hout(wel behandelen) waar je het siliconenvel om heen werkt.
Ik ga dit testen. Ik zal resultaten hier posten.
Dat kan ook.. Ik ben te lui en vind 23 euro wel meevallen als ik lees hoeveel mensen er positief op reageren.. Dat geld heb je er zo weer uit met de besparing die ze claimen te behalen.
Werkt het niet.. Jammer van die 23 euro, maar geef ik anders ook wel aan iets nutteloos uit
  zondag 9 mei 2010 @ 20:50:25 #121
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_81226434
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.
ik moet ik wel zien wat ik doe anders vergeet ik de helft (zonder spiegel dus) en dan nog na 1 of 2 halen is ie vol.
en niet leeg te krijgen
ik heb nu wegwerp van de action (groen handvat, en net als mach3 met 3 mesjes) en die zijn goed te doen.
merk bijna geen verschil met de mach3.
nog steeds wel na 2 halen vol, maar dat spoel je dan uit, met die met 1 scheermesje zijn gewoon lastig uit te spoelen.

zit trouwens al een paar dagen met die olie te klieren en het werkt wel.
maar er staat op het flesje dat je drie druppels moet gebruiken.
3
misschien ligt het aan mij, maar 3 is imo behoorlijk karig en het werkte niet lekker, dus toch maar 6 gedaan ( ) en dat ging beter.

wat krijg je daar een babyhuidje van zeg

nou vroeg ik me alleen nog af.
is die lucht normaal, want het ruikt niet bepaald naar viooltjes
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_81227163
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Als je onder de douche scheert heb je daar geen last van en zeker als je olie gebruikt ipv. zeep dan glijd het er zo weer uit. Of even onder de straal.
Waar haal je die olie? Lijkt mij ook wel wat
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81227677
een gewoon scheermes! al 20 jaar!
pi_81247072
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:04 schreef Samson het volgende:

Waar haal je die olie? Lijkt mij ook wel wat
Etos huismerk.. werkt perfect!
pi_81260726
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Etos huismerk.. werkt perfect!
Ok, ik ga er achteraan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81310775
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:50 schreef opastokvis het volgende:

[..]


zit trouwens al een paar dagen met die olie te klieren en het werkt wel.
maar er staat op het flesje dat je drie druppels moet gebruiken.
3
misschien ligt het aan mij, maar 3 is imo behoorlijk karig en het werkte niet lekker, dus toch maar 6 gedaan ( ) en dat ging beter.

wat krijg je daar een babyhuidje van zeg

nou vroeg ik me alleen nog af.
is die lucht normaal, want het ruikt niet bepaald naar viooltjes
Het kan heel goed met 3 druppels alleen dan moet je huid goed vochtig zijn met warm water.
De beste ervaring met olie heb ik onder de douche. Dus eerst goed douche en je gezicht wassen en dan pas olie en scheren. Ik heb trouwens betere ervaring met Iedere Dag Olie van Weleda. Dit is gewoon babyolie en dat glijdt als een tierelier. Onder de douche is het mesje ook nog eens heel makkelijk uit te spoelen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:13:46 #127
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_81311197
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:31:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_81312345
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik gebruik Gilette Fusion en ik doe een maand of twee met een mesje. Maar ik heb geen flinke baardgroei en haal 't maar eens in de week eraf, dus een scheerbeurt of acht met een baard van een weekje. Dat zal gelijk staan aan een week of vier normaal gebruik...
Ik heb ook fusion en gebruik deze dagelijks. Met de mach3 deed ik 4 weken en met de fusion 8 weken.
Ik probeer nu de levensduur te rekken door truukjes van een aantal posten terug. Olie verlengt de levensduur van de mesjes(eigen ervaring) daarom bestaat er waarschijnlijk geen olie van Gillette
pi_81332645
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Olie verlengt de levensduur van de mesjes(eigen ervaring) daarom bestaat er waarschijnlijk geen olie van Gillette
Hahaha, daar zou best nog eens wat waarheid in kunnen zitten!
pi_81364689
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:22 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Hahaha, daar zou best nog eens wat waarheid in kunnen zitten!
Ik denk het ook
pi_81455078
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Het kan heel goed met 3 druppels alleen dan moet je huid goed vochtig zijn met warm water.
De beste ervaring met olie heb ik onder de douche. Dus eerst goed douche en je gezicht wassen en dan pas olie en scheren. Ik heb trouwens betere ervaring met Iedere Dag Olie van Weleda. Dit is gewoon babyolie en dat glijdt als een tierelier. Onder de douche is het mesje ook nog eens heel makkelijk uit te spoelen.
Scheren met babyolie?
pi_81456163
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:29 schreef _Mystery_ het volgende:

[..]

Scheren met babyolie?
Het kan zelfs met olijfolie
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_81458932
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:06 schreef crossover het volgende:

[..]

Het kan zelfs met olijfolie
Ik had nog wat babyolie staan en ik vind het 3x niks. Het scheren gaat op zich wel, maar je mesje raakt snel verstopt, en omdat het dus olie is spoel je die olieresten met haartjes er dus bijna niet meer uit, blijft allemaal plakken. Ik neem aan dat echte scheerolie dit niet heeft? Toch een rare combi, olie en scheren, omdat je olie met water dus moeilijk van je scheermesje afspoelt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:11:54 #134
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_81465038
Aan het branderige gevoel te merken is die van mij nu hartstikke bot
pi_81465227
In het kort, het is fucked up.
Je vervangt sneller een mesje omdat je geen zin hebt in wondjes etc. terwijl het mesje eigenlijk nog niet aan vervanging toe is.
Die indicatie strips op de fusion scheermesjes zijn er met 2/3 scheren ook af.
Vaak zijn die mesjes dan nog best goed te doen maar omdat de strip wit is gooi ik ze toch weg.

Het is dat ik niet tegen een apparaat kan en scheren met een echt mes nog niet aandurf..
pi_81471936
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Dementor het volgende:
In het kort, het is fucked up.
Je vervangt sneller een mesje omdat je geen zin hebt in wondjes etc. terwijl het mesje eigenlijk nog niet aan vervanging toe is.
Die indicatie strips op de fusion scheermesjes zijn er met 2/3 scheren ook af.
Vaak zijn die mesjes dan nog best goed te doen maar omdat de strip wit is gooi ik ze toch weg.

Het is dat ik niet tegen een apparaat kan en scheren met een echt mes nog niet aandurf..

Razorpit?
Ik gebruik dat ding nu een week of 2 en merk echt verschil met het mesje.. Toen ik dat ding binnenkreeg was het mesje wat ik gebruik al wat ouder en mocht ik redelijk hakken om alles weg te krijgen en nu heb ik het gevoel dat ie toch een stuk 'soepeler' scheert dan voor dat ik dat ding gebruikte.. (overigens heb ik geen aandelen in dat apparaat, ook al lijkt dat inmiddels misschien wel zo )
  zondag 16 mei 2010 @ 00:11:29 #137
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81475068
sinds een paar dagen scheer ik met een krabbertje, scheert stukken beter dan een normaal gillette ding. Die gilletes moest je hard duwen en na 1x scheren waren ze bij mij al bot. Deze mesjes gaan al een paar beurten mee zonder bot te worden en kosten slechts 20 cent per stuk(krabbertje was 20 euro)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 16 mei 2010 @ 00:13:43 #138
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81475132
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef wobbel het volgende:
Aan het branderige gevoel te merken is die van mij nu hartstikke bot
Hoeft niet, kan ook komen door teveel druk op het mesje. Het branderige gevoel wat je hebt is omdat je de bovenste cellagen eraf schraapt, zeker met zo'n scheermes met meerdere mesjes gebeurt het sneller omdat je bij 1x eroverheen gaan al met 5 mesjes steeds wat huid weghaalt. Ik ken het gevoel
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81479726
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:39 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Razorpit?
Ik gebruik dat ding nu een week of 2 en merk echt verschil met het mesje.. Toen ik dat ding binnenkreeg was het mesje wat ik gebruik al wat ouder en mocht ik redelijk hakken om alles weg te krijgen en nu heb ik het gevoel dat ie toch een stuk 'soepeler' scheert dan voor dat ik dat ding gebruikte.. (overigens heb ik geen aandelen in dat apparaat, ook al lijkt dat inmiddels misschien wel zo )
De laag waar je het mesje overheen haalt, hoe is de structuur daarvan? Meer als latex of meer harder rubber?
pi_81482856
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:39 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Razorpit?
Ik gebruik dat ding nu een week of 2 en merk echt verschil met het mesje.. Toen ik dat ding binnenkreeg was het mesje wat ik gebruik al wat ouder en mocht ik redelijk hakken om alles weg te krijgen en nu heb ik het gevoel dat ie toch een stuk 'soepeler' scheert dan voor dat ik dat ding gebruikte.. (overigens heb ik geen aandelen in dat apparaat, ook al lijkt dat inmiddels misschien wel zo )
Interessant.
pi_81483230
Ik gebruik Gillette fusion power en daar doe ik met een mesje 2 weken oid...

Maar als je een scheermesje zoekt dat lang meegaat kan je de Infinity Razor kopen
Die gaat je hele leven mee volgens telsell
  zondag 16 mei 2010 @ 20:01:37 #142
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81502477
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:03 schreef 12345r het volgende:
Ik gebruik Gillette fusion power en daar doe ik met een mesje 2 weken oid...

Maar als je een scheermesje zoekt dat lang meegaat kan je de Infinity Razor kopen
Die gaat je hele leven mee volgens telsell
Eerste hit op google

http://dethroner.com/2007(...)viewed-verdict-junk/
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81506351
quote:
Op zondag 16 mei 2010 08:01 schreef OnsvirjouSA het volgende:
De laag waar je het mesje overheen haalt, hoe is de structuur daarvan? Meer als latex of meer harder rubber?
Hmmm.. Latex is volgens mij vrij zacht.. Het is wat harder.. Volgens mij kun je dit het beste vergelijken met van die siliconen producten die je voor in de keuken kunt gebruiken (iemand opperde dat idee al eerder om t zelf te maken met zo'n lapje en een blokje hout oid)..
pi_81593384
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef rioohhh het volgende:

[..]

(iemand opperde dat idee al eerder om t zelf te maken met zo'n lapje en een blokje hout oid)..
That was I.
Ik heb wel van dat keukenlatex.
Zo'n ovenbaklap die gebruik ik nu. Ik heb het nog niet op een blokjehout gemaakt maar dat ga ik denk ik in die naweek doen, zaterdag of zo. Ik zal er een een aantal foto's van plaatsen hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')