abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62996216
Hallo wil iemand mij helpen aan een goed en vooral proffesioneel bedrijf? Ik wil heel graag mijn tanden laten bleken, maar ik hoor vaak dat die goedkope methoden heel slecht zijn, en dat een laag percentage peroxide wel heel belangrijk is?? Weet iemand een adres met goede ervaringen? alvast bedankt!

groetjes Chantal
pi_62996289
Mijn tandarts doet het niet, heb al wel gezocht op internet. Het bedrijf wat het beste op me over kwam was www.wit.nl heeft iemand daar misschien ervaringen mee???
  donderdag 6 november 2008 @ 12:39:16 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62996407
Als je verstandig bent, ga je nooit, maar dan ok nooit via wit.nl
Laffe huichelaar
pi_62996471
ok en waar dan wel? waarom zijn hun slecht? website ziet er goed en proffesioneel uit namelijk....wil niet mijn gebit verzieken dus wil een goed adres, nogmaals mijn tandarts doet het niet anders was ik daar wel heen gegaan....suggesties?
pi_62996494
Als je nou nooit was begonnen aan roken had je dit niet hoeven te doen
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  donderdag 6 november 2008 @ 12:43:09 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_62996509
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Chantal07 het volgende:
Mijn tandarts doet het niet, heb al wel gezocht op internet. Het bedrijf wat het beste op me over kwam was www.wit.nl heeft iemand daar misschien ervaringen mee???
'Wit' ben ik ook al eindeloos vaak tegengekomen in kranten e.d., met uitsluitend positieve reviews. Of ze kopen journalisten om, of het werkt echt.
  donderdag 6 november 2008 @ 12:43:13 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62996511
Je tandarts kan je wel zeggen waar je het wel moet doen

Iedereen kan een website er professioneel uit laten zien, niemand die iik ken heeft goeie ervaringen met die site
Laffe huichelaar
pi_62996550
ten eerste rook ik niet, waarom moet je gerookt hebben als je je tanden wil laten bleken?? je krijgt overal verkleuringen van ook door cola, thee en koffie.

En nekschotjes? waar kom jij vandaan dat je zulke dingen schrijft? zijn hier nog normale mensen met verstand?
pi_62997357
Eej theemuts: kijk hier eens Tanden SUPERWIT krijgen met zeezout?!
Kost nogeens gratisch ook!
pi_62999138
Ik ben een paar maanden terug bij Pearly White (vestiging Almere) geweest. Zeer profi en deskundig. Resultaat is mooi. Kreeg ook nog verzorgingskit etc mee.

Ik ben tevreden.
Fok!bejaarde
pi_63003265
als ik jou was zou ik wel eerst naar de velen nadelen gaan kijken!
pi_63003953
Er zijn tegenwoordig niet meer zoveel nadelen bij het bleken van de tanden. Op de 48 uur geen koffie of rode wijn na behandeling na uiteraard.
De producten zijn in de loop der tijd veel minder agressief en belastend voor je glazuur. Mijn tandarts was eerst helemaal anti-bleek omdat veel middelen schade aan je glazuur veroorzaken. Tegenwoordig is het veel meer ontwikkeld en veel veiliger. Ik 'mocht' dus van mijn tandarts nu wel in de bleek.
Fok!bejaarde
pi_63025022
bedankt voor alle tips! ga zeker even kijken wat de nadelen zijn en welk bedrijf het proffesioneelst op me overkomt! en waar ik een goed gevoel en vertrouwen bij heb! groetjes chantal
pi_63027110
aan het Rokin in Amsterdam zit er ook eentje vlakbij de achterzijde van de V&D naast die uitzendbureaus..
pi_63031593
ok TOP! ga daar zeker even kijken en informatie vragen! bedankt voor de tip!
pi_63040301
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef Anosmie het volgende:
Er zijn tegenwoordig niet meer zoveel nadelen bij het bleken van de tanden. Op de 48 uur geen koffie of rode wijn na behandeling na uiteraard.
De producten zijn in de loop der tijd veel minder agressief en belastend voor je glazuur. Mijn tandarts was eerst helemaal anti-bleek omdat veel middelen schade aan je glazuur veroorzaken. Tegenwoordig is het veel meer ontwikkeld en veel veiliger. Ik 'mocht' dus van mijn tandarts nu wel in de bleek.
Ik hoor toch jammer genoeg nog heel vaak andere verhalen
Ik hou maar lekker mijn sterke iets gele tanden
pi_63785501
ik heb dus een vraagje:

mijn tanden zijn echt supergeel, dus donkergeel, lichtbruin.. als ik mijn tanden 1 keer laat bleken bij zo een winkel, worden ze dan wit, of worden ze lichtergeel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')