quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef damsco het volgende:
Klopt, je tanden worden er witter van. Erg lekker is het niet, doe het ook wel eens.. maar vergeet het helft v/d tijd dus dan moet je het wel constant doen.
Dat dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef JoPiDo het volgende:
volgens mij schraap je gewoon een stuk van je glazuur, dus dan werkt het wel maar is het niet goed voor je tanden
Dat deden die Pearldrops/Stardrops van vroeger ook. En je gewone tandpasta eigenlijk ook een klein beetje. Maar niet zo zwaar dus.quote:een beetje of je een pan met een schuurspons schoon maakt, wordt heel mooi schoon maar een week later heb je krassen in je pan
Ja, je ziet direct al na een keer dat het er wat witter uitziet. Maar inderdaad of het gezond is voor je glazuur e.d. weet ik niet, maar weet wel dat het uit het oma-weet-raad-boek komt, en over het algemeen staan daar wel goede tips in. Maar probeer het zelf anders, eerst gewoon met tandpasta poetsen en daarna met zout. Wel elke dag doen dan voor een week lang of zo.quote:
Oma weet raad? Dat zijn meestal boeken uit de tijd dat je nog moest flossen met negerhaar en vrouwen waren nergens goed voor behalve naaiwerk en kinderen baren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, je ziet direct al na een keer dat het er wat witter uitziet. Maar inderdaad of het gezond is voor je glazuur e.d. weet ik niet, maar weet wel dat het uit het oma-weet-raad-boek komt, en over het algemeen staan daar wel goede tips in. Maar probeer het zelf anders, eerst gewoon met tandpasta poetsen en daarna met zout. Wel elke dag doen dan voor een week lang of zo.
Ik gebruik www.omaweetraad.com wel vaker hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oma weet raad? Dat zijn meestal boeken uit de tijd dat je nog moest flossen met negerhaar en vrouwen waren nergens goed voor behalve naaiwerk en kinderen baren.
Toen hadden ze wel meer slechte tips
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook echt geen photoshop
En zijn dat niet die schildjes die ze gebruiken om tandcorrecties uit te voeren, inclusief wat vijlwerkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook echt geen photoshop
Paradontax smaakt ranzig, hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef michiel_merk het volgende:
Gewoon je tanden met parodontax poetsen daar zit een beetje mineraalzout in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |