abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 19:59:23 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62413803
Volgens mij 1 - 2 mm per maand ofzo? Al ben ik op stretch gebied ook niet de grootste expert.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62413995
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 20:08:05 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62414041
Met zoenen allesbehalve irritaties. , en eigs ook met lipbijten geen irritaties.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62414197
Jakkop, je kan het ook gewoon in 1x doen met een dermal punch.
pi_62416933
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef jakkop het volgende:
En wat kost het (ongeveer)?

Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
pi_62417078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
Ja, ik!

Ik heb er 2 piercings laten zetten, maar ze zijn beide hartstikke goed gegaan. Geen ontstekingen, en mijn industrial is heel goed gezet. En verder ook goede service qua omwisselen van sieraden en dergelijke, vond ik. maar dat is dan alweer bijna 3 jaar geleden.

Waar ga jij meestal dan? Bij die 'nieuwe' in Katwijk?(ik kan zo even niet op de naam komen)
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_62417885
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
Nice! dankje.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:54:53 #208
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62419494
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
Ja oke, ik heb er geen last van. Maar als jij er zo eentje bent die overal op bijt dan zou het wel eens kunnen dat je ook op je eskimo gaat bijten. Gewoon afleren .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62421849
ok ik ben eruit ik wlil 3 mds diagonaal op mn pols
pi_62424619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit: [ afbeelding ]

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Lijkt me niet nee...

Ik heb zelf geen interesse in een piercing ofzo.. Maar iig: ik heb op mijn 6e een normale oorbel gekregen. Deze heb ik rond mijn 11e eruit gehaald. Toen 6jaar later ofzo, toen ik 17 was ooit een geprobeerd of ik er een paperclip (zo'n grote van 5cm lang ofzo en 13 cm als je hem uitrolt) en die kon ik er nog steeds inkrijgen. denk dat me dat nog steeds wel gaat lukken. Dus als zo'n kleine al niet dichtgroeit, hoe moet een grote dan dichtgroeien
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:20 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425261
Omdat het gewoon bekend is dat sommigen weer naar normaal formaat teruggaan.
Of ze van 1 mm nog weer compleet dichtgroeien weet ik niet, maar alsof je daar ook echt veel van ziet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:48 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425269
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik ben eruit ik wlil 3 mds diagonaal op mn pols
Yeey
pi_62425317
nu nog het belangrijskte geld hebben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:15:18 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425352
Ja, tis wel duur.
pi_62425642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat het gewoon bekend is dat sommigen weer naar normaal formaat teruggaan.
Of ze van 1 mm nog weer compleet dichtgroeien weet ik niet, maar alsof je daar ook echt veel van ziet.
Met dichtgroeien neem ik aan dat mensen bedoelen gewoon normaal oorbelgaatje, maar compleet dicht dat gebeurd nooit, omdat de huid genezen is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 10:42:01 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62428393
Maar Glijdt_Licht had het toch over zoeen 'grote' die niet meer dichtgroeit, of lees ik dat nou verkeerd? Laatste regel van die post, bedoel ik.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:16:47 #217
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62429257
Wat ik van de ervaringsdeskundigen en experts heb gehoord is dat vanaf ongeveer 8 a 10 mm je gaatje nog redelijk dicht groeit. Terug naar ongeveer de maat van een oorbelgaatje of iets wat je niet meer zo duidelijk ziet. Dat geloof ik dan maar. Dat het helemaal dicht groeit zal inderdaad niet gebeuren, maar moet dat dan?

En rustig aan met stretchen dan valt het wel mee met de prijs! Het dure is juist als je op je eindmaat zit en elke keer nieuwe pluggen koopt .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62432523
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, ik!

Ik heb er 2 piercings laten zetten, maar ze zijn beide hartstikke goed gegaan. Geen ontstekingen, en mijn industrial is heel goed gezet. En verder ook goede service qua omwisselen van sieraden en dergelijke, vond ik. maar dat is dan alweer bijna 3 jaar geleden.
Heb je geluk mee, die man werkt haske onhygienisch, rookt in de ruimte waar hij pierced (rookte in ieder geval, heb hem er weleens op betrapt), geeft verkeerde spullen mee om je piercing mee te reinigen (iig niet volgens de GGD-richtlijnen) en hij neemt sieraden in beslag.
Is dat je nooit opgevallen dat hij die sieraden houdt die hij er eerder inzette en waar je ook gewoon voor betaald hebt? Daar gaat ook weer het verhaal over dat hij al die piercings lekker op een schaaltje doet en dat even in de oven zet, dan vindt hij het steriel.
Leuk met een tongpiercing ook, zelfde staafjes als voor eikelpiercings

Ik heb daar 6 piercings laten zetten en daarvan zijn er 4 ook echt fiks ontstoken geweest, maar of dat aan mezelf ligt of aan hem dat weet ik niet .
quote:
Waar ga jij meestal dan? Bij die 'nieuwe' in Katwijk?(ik kan zo even niet op de naam komen)
Nee, heb geen piercings laten zetten daar. Weet ook niet hoe dat zaakje heet, die in de sluisweg bedoel je toch? En die is niet nieuw hoor, die is alleen verplaatst dacht ik .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 14:23:10 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62434207
Nooh. Eén van mn dermals zit ineens dicht op mn huid. Waarschijnlijk tijdens het opruimen net gebeurd ofzo. Nu is het er omheen dik en rood. Straks maar even langs de piercer.
pi_62434845
die van mij zit na het vervangen van de disc ook veel dichter op de huid, maar geen last van gelukkig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62436480
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Heb je geluk mee, die man werkt haske onhygienisch, rookt in de ruimte waar hij pierced (rookte in ieder geval, heb hem er weleens op betrapt), geeft verkeerde spullen mee om je piercing mee te reinigen (iig niet volgens de GGD-richtlijnen) en hij neemt sieraden in beslag.
Is dat je nooit opgevallen dat hij die sieraden houdt die hij er eerder inzette en waar je ook gewoon voor betaald hebt? Daar gaat ook weer het verhaal over dat hij al die piercings lekker op een schaaltje doet en dat even in de oven zet, dan vindt hij het steriel.
Leuk met een tongpiercing ook, zelfde staafjes als voor eikelpiercings

Ik heb daar 6 piercings laten zetten en daarvan zijn er 4 ook echt fiks ontstoken geweest, maar of dat aan mezelf ligt of aan hem dat weet ik niet .
[..]

Nee, heb geen piercings laten zetten daar. Weet ook niet hoe dat zaakje heet, die in de sluisweg bedoel je toch? En die is niet nieuw hoor, die is alleen verplaatst dacht ik .
Ah bah. Nou, gelukkig is het bij mij nog goedgegaan. Maar ik heb meestal ook eigen sieraden meegenomen, en niet dat spul wat hij meegaf gebruikt. Maar als ik nog iets wil, ga ik er niet meer naar toe. Ik heb al meerdere van zulke verhalen gehoord.

En ja, die is volgens mij alleen verplaatst. Maar hij zit nog niet zo lang daar, daarom. Maar daar ga ik ook niet heen.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_62463045
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat zei je piercer dan?
Van de piercer (Skin-a-Matic in Nijmegen) kreeg ik alleen een info-blaadje over piercings, waarvan veel niet eens van toepassing is op dermals. Ik vond via hyves een verzorgplan wat bij mij echt goed werkt tot nu toe:

- zachtjes wassen met unicura zeep onder de douche
- na het douchen spoelen met lauwwarme fysiologische zoutoplossing (in een borrelglaasje opwarmen in de magnetron en 3 minuten op de dermal houden, zodat deze zeg maar 'onder water' staat)
- drogen met een tissue, niet met watjes of wattestaafjes i.v.m. pluizen
- meerdere malen per dag masseren met schone (!) handen en regelmatig aandrukken zodat de dermal plat op de huid blijft.
- niet insmeren of ontsmetten met andere troep
- eventueel de eerste dagen afplakken tijdens het slapen

Ik heb trouwens zo'n heel afgezaagde net boven het décolleté. Week geleden gezet, nu al nergens meer last van en veel complimentjes gehad (ook één persoon die het afschuwelijk vond, maar ach, you can't win them all, he).
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:38:49 #223
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62463868
Ben je verder wel tevreden of Skin-a-Matic? Ik zoek nog een goede piercer in Nijmegen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:02:50 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62465712
Ik heb het meeste van die lijst niet gedaan met mn dermals.
En ik heb wel wattenstaafjes gebruikt. En verder gewoon hetzelfde spul als hetgene wat ik normaal ook meekrijg voor andere piercings.

Wel apart dat je niet eens informatie meekrijgt van de piercer. In ieder geval geen juiste informatie.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:03:59 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62465730
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
die van mij zit na het vervangen van de disc ook veel dichter op de huid, maar geen last van gelukkig
Is niet na het vervangen van de disc gebeurt. In de ochtend zat 'ie nog zoals altijd; en toen in de middag tijdens een grondige schoonmaak van mn kamer zattie ineens er zo dicht op.

Maargoed, piercerman zei dat er niks ernstig was en dat het vanzelf weer zou weggaan.
pi_62470084
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef morgane het volgende:
Ben je verder wel tevreden of Skin-a-Matic? Ik zoek nog een goede piercer in Nijmegen.
Mooie zaak, toffe mensen, maar ik heb er niet echt veel positiefs over gehoord. Vriendin van me raadde Paradigm in Arnhem aan voor in het vervolg (niet dat ik me als een kerstboom wil laten behangen, maar mocht ik nog iets willen). Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe 'ingewikkeld' je piercing is, Skin-a-Matic is wel prima, zogezegd.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het meeste van die lijst niet gedaan met mn dermals.
En ik heb wel wattenstaafjes gebruikt. En verder gewoon hetzelfde spul als hetgene wat ik normaal ook meekrijg voor andere piercings.

Wel apart dat je niet eens informatie meekrijgt van de piercer. In ieder geval geen juiste informatie.
Wattenstaafjes zouden kunnen pluizen en dat zou om je steentje of schijfje kunnen komen te zitten, wat zou kunnen gaan onsteken. (Zoals je ziet, veel 'zouden kunnen', ik denk ook niet dat wattenstaafjes erg pluizen persoonlijk.) Ik had geen spul gekregen, alleen een stuk unicura zeep, dus vandaar dat het wel erg handig was te weten dat het ook met zoutoplossing kan.
Verder vind ik het achteraf gezien ook slecht hoor, dat ze me nul info hebben gegeven, geen goede reclame. Vooral omdat ze al veel vaker dermals hadden gezet!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:16:30 #227
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62470245
Een stuk unicura zeep?
Mijn piercer raadt juist zo'n handpompje aan omdat een zeepje toch een bron van bacteriën is.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:34:08 #228
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62472475
ik heb ook een unicura zeeppompje gekregen, en ik moest m 2x per dag wassen, verder niks, geen gepulk, gewoon eraf blijven. het was dan ook erg snel genezen. ik had wel n recht staafje ipv een schijfje, omdat het zou kunnen zwellen en een staafje dan geen problemen geeft, en er geen rotzooi onder blijft zitten
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:31:52 #229
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62482451
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:11 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Mooie zaak, toffe mensen, maar ik heb er niet echt veel positiefs over gehoord. Vriendin van me raadde Paradigm in Arnhem aan voor in het vervolg (niet dat ik me als een kerstboom wil laten behangen, maar mocht ik nog iets willen). Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe 'ingewikkeld' je piercing is, Skin-a-Matic is wel prima, zogezegd.
[..]
ik wil gewoon een helix, dus dat lijkt me geen probleem dan
pi_62523798
ik zit er aan de denken om een lippiercing te nemen schuin onder mijn lip, op een hoogte zodat ik tussen ringetje en knopje kan wisselen.
Nu heb ik een "blistex-verslaving", dwz dat ik altijd vet op mijn lippen zit te smeren
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit niet goed voor de piercing kan zijn, of maakt het niet zo veel uit?
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:25:08 #231
74276 saaw
pi_62524051
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef ejajurge het volgende:
ik zit er aan de denken om een lippiercing te nemen schuin onder mijn lip, op een hoogte zodat ik tussen ringetje en knopje kan wisselen.
Nu heb ik een "blistex-verslaving", dwz dat ik altijd vet op mijn lippen zit te smeren
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit niet goed voor de piercing kan zijn, of maakt het niet zo veel uit?
lijkt me vrij weinig uitmaken hoor
tijdes het genezen alleen goed uitkijken dat je niet steeds met je vinger er langs gaat
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 oktober 2008 @ 11:49:54 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62524665
Lijkt mij ook niet gevaarlijk voor de piercing.
pi_62529719
Oke, bedankt!
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:00:12 #234
74276 saaw
pi_62530764
waar had iemand laatst nou dat stretch-setje gekocht met de eerste 5 expanders ofzo bij elkaar?
kan het zo snel niet vinden op AOP maar wil het bestellen voor een vriendin
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 oktober 2008 @ 19:03:19 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62535224
Oh, dat was ik.
Denk ik.
'T waren er 3.
Voor 7 dollar nogwat.
Hier.
pi_62536623
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef ejajurge het volgende:
Niet op het piercinggaatje smeren, dan verstik je het. En met je vieze vingertjes afblijven (die potjes zitten vaak vol met bacteriën)
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:27 #237
74276 saaw
pi_62541591
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, dat was ik.
Denk ik.
'T waren er 3.
Voor 7 dollar nogwat.
Hier.
Tof, thanks!
Heb jij het ook besteld? Heb je een foto of duidelijkere uitleg wat er nu precies in zo'n setje zit?

Van de website begrijp ik dat er een taper en een plugje is voor iedere maat, dus een setje van 2?

Absurd goedkoop trouwens, zeker met de dollar zo laag.

[ Bericht 4% gewijzigd door saaw op 20-10-2008 22:41:10 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:50:22 #238
74276 saaw
pi_62543651
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 12g $7.00 $7.00
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 10g $7.00 $7.00
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 2g $9.00 $9.00

Items total: $23.00
Shipping (4) Global basic ground): $3.50
Total: $26.50

Eerste 2 zijn voor mn lief [heb 8, 6, 4 nog thuis liggen]
Laatste voor mijzelf [zit nu op 4g en heb nog een 1g liggen dus vandaar de 2g voor er tussenmaatje]

Duurt rond de 3 weken geloof ik, dus ruim de tijd om mn oude in de afwasmachine te stoppen en een leuk doosje te zoeken om ze in te geven.

Als het bevalt willen nog meer mensen die ik ken ook bestellen en dan wil ik deze:

pi_62545957
Ik ken die maten omrekentabel niet uit me hoofd.. das t enige wat me tegenhoud om zulks te bestellen...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62546082
Er staat een tabelletje op de site van BAF.

En Saaw; die blikjes-plugs zijn niet hol van binnen, dat zwarte gaatje is een geverfde deuk, dus ze zijn erg zwaar. Heb ze ooit eens voor iemand anders in 1/2" besteld en die waren echt loodzwaar, in vergelijking met bijvoorbeeld steen (staat ook redelijk bekend om zijn gewicht).
En de envolop mag je een week na versturen al verwachten hoor Gaat meestal retesnel!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:17:11 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548276
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Tof, thanks!
Heb jij het ook besteld? Heb je een foto of duidelijkere uitleg wat er nu precies in zo'n setje zit?

Van de website begrijp ik dat er een taper en een plugje is voor iedere maat, dus een setje van 2?

Absurd goedkoop trouwens, zeker met de dollar zo laag.
Het is een taper en twee plugjes. Die acryl versie is echt super kwaliteit, alleen misschien vind je het prettiger om met staal te stretchen.

Mijn envelopje komt van de week weer binnen . En dan krijg ik dit:

De witte acryl double flares $6,30

De aqua pyrex single flares $18

Silicon earskins $15,30

Yay voor kortingscode voor 10% . APHollow08

[ Bericht 4% gewijzigd door Debsterr op 21-10-2008 10:27:42 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:29:14 #242
74276 saaw
pi_62548503
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er staat een tabelletje op de site van BAF.

En Saaw; die blikjes-plugs zijn niet hol van binnen, dat zwarte gaatje is een geverfde deuk, dus ze zijn erg zwaar. Heb ze ooit eens voor iemand anders in 1/2" besteld en die waren echt loodzwaar, in vergelijking met bijvoorbeeld steen (staat ook redelijk bekend om zijn gewicht).
En de envolop mag je een week na versturen al verwachten hoor Gaat meestal retesnel!
Ooh jammer, dan denk ik er nog even over na misschien.
Ze zijn wel heel leuk

Heb je het ook binnen een week met die goedkope verstuurmethode?

Mooi Debsterr! Ik ben nog op zoek naar echt mooie single flared organics [hout of bot]
Eerst maar even wachten op mn pakettje en wat verder stretchen voor ik heel veel sieraden ga kopen.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:35:08 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548624
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef saaw het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel leuk

Mooi Debsterr! Ik ben nog op zoek naar echt mooie single flared organics [hout of bot]
Eerst maar even wachten op mn pakettje en wat verder stretchen voor ik heel veel sieraden ga kopen.
Thanks, ze zijn de 15e verstuurd met de Global basic dinges van $3,50, zal laten weten wanneer ik ze binnen heb. Hoop vandaag .

Die kortingscode die ik daarnet gaf trouwens is nog het hele jaar geldig!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:37:19 #244
74276 saaw
pi_62548679
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks, ze zijn de 15e verstuurd met de Global basic dinges van $3,50, zal laten weten wanneer ik ze binnen heb. Hoop vandaag .

Die kortingscode die ik daarnet gaf trouwens is nog het hele jaar geldig!
Ik heb ze 18 november pa snodig dus tijd zat. Wanneer heb jij ze besteld?

Had ik die kortingscode nou gister maar gehad Nja goeie reden om snel meer te bestellen.
ze hebben zo veel mooie dingen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:40:40 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548745
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik heb ze 18 november pa snodig dus tijd zat. Wanneer heb jij ze besteld?

Had ik die kortingscode nou gister maar gehad Nja goeie reden om snel meer te bestellen.
ze hebben zo veel mooie dingen
De 14e . Heb je wel besteld met een aangemaakt account of zonder? Als je een account aanmaakt en dan ingelogd besteld, telt 'ie je bestelwaarde elke keer op. Als je dan uiteindelijk voor een bepaald bedrag besteld hebt krijg je altijd 10% korting!

En inderdaad, heb je deze al gezien?

dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:44:03 #246
74276 saaw
pi_62548820
Jaa die wil ik ook

met spiegeltjes erin

enorm

Niet ingelogd besteld trouwens, mn wachtwoord wilde niet.
In 7 dagen is wel heel snel als ze roepen dat het 3 weken duurt! Ben heel benieuwd
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:50:29 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548944
Nu wil ik hier allemaal plaatjes posten van welke ik in ieder geval nog wil hebben, maar zal ik maar gewoon de link naar m'n wishlist doen ?

https://www.bodyartforms.com/wishlist.asp?userID=30321

En inderdaad, ze zijn ook heel snel .
pi_62559944
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef saaw het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel leuk

Ze zijn inderdaad wel heel leuk.

Ja, ook met de goedkope methode is het er altijd snel. Ik heb het althans altijd wel snel. Maar ik zie niet in waarom ik bijzonder daarin zou moeten zijn
pi_62560613
Ik hou van BAF
Krijg standaard 10% korting daar omdat ik lichtjes koop verslaafd ben, maar de verzending is ene keer snel andere keer niet.

Met de goedkope was het er ooit in 6 dagen, en de dure in 5. En toen deed de goedkoper er opeens 2 weken over..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:52:05 #250
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62568635
ze hebben geen microdermals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')