Eerlijk, 3 à 4 keer. Maar heb dan ook eel weinig haartjes. Kan me zo voorstellen dat dat enorm verschilt van persoon tot persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe lang doen jullie over 1 mesje dan ongeveer?
Misschien een beter merk proberen? Als je de mesjes na 4 keer gebruiken al weg moet gooien...quote:
Ik doe er idd ook altijd een stuk langer mee. Alleen van die goedekopere wegwep mesjes kan ik maar 1 keer gebruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Misschien een beter merk proberen? Als je de mesjes na 4 keer gebruiken al weg moet gooien...
Daar doe ik helaas niet zo lang mee, een keer of 5 denk ik. Maar dat komt omdat bij mij dan de onderste zeeprand weg is, en dan is de kans op snijwondjes ineens heel grootquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net de Wilkinson Intuition gebruikt! Super fijn ding! Je bent er zo klaar mee!
Ben wel benieuwd hoe lang je met 1 mesje doet
haha ik heb precies dezelfde combi als ik venus gebruikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
(voor gevoelige huid)
![]()
Bij mij werkt het super, de mesjes zijn alleen reteduur..Mja, das bij alle scheermesjes zowat wel.
Heb hiervoor een ander gilette mesje gehad (wat ouder), daarna ook nog wilkinson (met die zeep eromheen), maar dat vond ik toch niet zo.
Goeie combi hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
haha ik heb precies dezelfde combi als ik venus gebruik
ohhh met jou kan ik praten!!! niveau soft is the best!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeie combi heBeste die ik tot nu toe ben tegengekomen! En daarna insmeren met Nivea Soft, wordt het helemaal zacht
Nivea soft? Bodylotion?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeie combi heBeste die ik tot nu toe ben tegengekomen! En daarna insmeren met Nivea Soft, wordt het helemaal zacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |