Eerlijk, 3 à 4 keer. Maar heb dan ook eel weinig haartjes. Kan me zo voorstellen dat dat enorm verschilt van persoon tot persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe lang doen jullie over 1 mesje dan ongeveer?
Misschien een beter merk proberen? Als je de mesjes na 4 keer gebruiken al weg moet gooien...quote:
Ik doe er idd ook altijd een stuk langer mee. Alleen van die goedekopere wegwep mesjes kan ik maar 1 keer gebruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:18 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Misschien een beter merk proberen? Als je de mesjes na 4 keer gebruiken al weg moet gooien...
Daar doe ik helaas niet zo lang mee, een keer of 5 denk ik. Maar dat komt omdat bij mij dan de onderste zeeprand weg is, en dan is de kans op snijwondjes ineens heel grootquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net de Wilkinson Intuition gebruikt! Super fijn ding! Je bent er zo klaar mee!
Ben wel benieuwd hoe lang je met 1 mesje doet
haha ik heb precies dezelfde combi als ik venus gebruikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
(voor gevoelige huid)
![]()
Bij mij werkt het super, de mesjes zijn alleen reteduur..Mja, das bij alle scheermesjes zowat wel.
Heb hiervoor een ander gilette mesje gehad (wat ouder), daarna ook nog wilkinson (met die zeep eromheen), maar dat vond ik toch niet zo.
Goeie combi hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
haha ik heb precies dezelfde combi als ik venus gebruik
ohhh met jou kan ik praten!!! niveau soft is the best!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeie combi heBeste die ik tot nu toe ben tegengekomen! En daarna insmeren met Nivea Soft, wordt het helemaal zacht
Nivea soft? Bodylotion?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeie combi heBeste die ik tot nu toe ben tegengekomen! En daarna insmeren met Nivea Soft, wordt het helemaal zacht
Hahaha vetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ohhh met jou kan ik praten!!! niveau soft is the best!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha vet![]()
I knoooow
![]()
Ik gebruik het nog maar een paar maanden, maar ik vind het echt zo lekker! Was al heel lang op zoek naar een goeie bodylotion en deze werkt echt super voor mij. Ik gebruik heel veel van nivea trouwens, ook voor mn gezicht en heb ook de shampoo
![]()
Omg jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha nu wordt het eng! ik heb ook de shampoo en de gezichtverzorgingsspulletjes. Zefs nivea hand creme![]()
Het is zo'n fijn merk.
Ik durf er geld op te zetten dat je met die duurdere mesjes zoveel langer je kan scheren zonder pijn / sneetjes dat je even duur uitbent en niet je benen open haalt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wilkinson Intuition werkt erg prettig, geen bloederige taferelen op mijn benen. Helaas veel te duur.
Nou, dat zeepblok om het mesje heen van de Wilkinson Intuition slijt heel snel en dan heb je er weinig meer aan, dus ontzettend duur in het gebruik. Het is niet zo dat je daarmee langer kan doen, ik zou haast het tegendeel durven beweren. En ik snij me met alle mesjes, duur of goedkoop, direct, ik heb flink wat littekens. Alleen niet met Wilkinson Intuition. Vandaar dat ik in principe gewoon epileer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik durf er geld op te zetten dat je met die duurdere mesjes zoveel langer je kan scheren zonder pijn / sneetjes dat je even duur uitbent en niet je benen open haalt.
Dat is althans hier wel het geval. Ik kocht eerst ook goedkopere mesjes, maar nu gewoon die duurdere (al moet je wel in een aanbieding een stapel inslaan, bijv. rond kerst, dan heb je er 12 voor de prijs van 8.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Maar iedereen is ook anders, voor mij zijn die dingen juist perfect.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet zo dat je daarmee langer kan doen, ik zou haast het tegendeel durven beweren. En ik snij me met alle mesjes, duur of goedkoop, direct, ik heb flink wat littekens.
Mannenmesjes van Venus bestaan niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n mannenmesje van Venus ofzo, past toch ook wel op een vrouwending?
Ooohquote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mannenmesjes van Venus bestaan niet.
De Mach3-mesjes passen in ieder geval op zo'n Venus-apparaat, de Fusion-mesjes waarschijnlijk ook wel.
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik gebruik Mach3, van Gilette. Mesjes zijn gigantisch duur, maar het scheert prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |