Met andere parfumliefhebbers op FOK! kun je van gedachten wisselen over je nieuwste parfumontdekking of je all time favorites in het nieuwe zustertopic Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 10 waar je ook je eventuele miskopen en/of overtollige parfummonsters te ruil kunt aanbieden.
Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef W1ZZ het volgende: Ahh posten we hier ook weer 'ns? Het valt me trouwens nu pas op dat het vorige topic ook #23 droeg LKS
Ik had dus twee mini's van Infusion d'Iris en Infusion d'Homme gekregen uit de UK. Netjes uitgepakt, verpakking weggegooid.... bleken de flesjes identiek, zonder markeringen te zijn. Drupje van elk op de hand gedaan, en het valt me op dat de topnotes toch wel erg op elkaar lijken. Uit mijn herinnering zou de Homme-versie een veel scherpere neroli-top moeten hebben, maar dat haalde ik er niet zo goed uit. Met de beste gok de flesjes maar gelabeld, en vandaag dacht ik dus Infusion d'Homme op te hebben, maar na 5 minuten bleek het toch heel duidelijk Infusion d'Iris te zijn.