abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61996269
Afgelopen maanden, bijna 3-4 dagen per week zonder internet of telefoon verbinding zat ik in mijn neus te boren in mijn kantoor, DANKZIJ ZIGGO!

Als ik de TV of radio aanzet, zie (hoor) ik OVERAL advertenties van ziggo, met een vriendelijke, zachte, verleidelijke stem: kies ziggo, hij is de ONE! We hebben dus ziggo gekozen, maar wat krijgen we nou?! Het is nog geen half jaar, en we hebben in IEDERE WEEK storing!

De ziggo service telefoon nummer: 09001884 is gewoon een grap, ik heb het meer als dertig keer gebeld, het werd nooit op genomen, waarom? Hier onder is hoe 09001884 werkt:

1. je belt 09001884, je wordt ontvangen door een antwoord apparaat, je moet postcode intoetsen, daarna wordt je verbonden naar een keus menu, met storingen moet je 4 kiezen.
2. je heb het gekozen, je moet nog een maal postcode intoetsen, je heb het gedaan, dan zegt de apparaat: "het is meer dan 5 minuten, u kunt het best later proberen.", maar het is feitelijk nog geen 1,5 minuten!
3. je blijft wachten, de apparaat laat jou muziek luisteren, en daarna ontbreekt hij de verbinding!
4. als je 's avonds bellen, bij stap 1 word je al geblokkeerd, want de apparaat blijft zeggen dat je een onjuist postcode ingetoetst hebt.

Voor afgelopen maanden, we hebben bij verschillende tijdstip gebeld, alle keus menu geprobeerd, we werden nooit ontvangen door een echte mens, wie onze problemen kunt luisteren en een betrouwbaar informatie kunt doorgeven, de super 09001884 antwoord apparaat weest alleen maar muziek uitzenden en ontbreken de verbinding na enkele minuten!

Ik heb www.ziggo.nl gecheckt, er staat niks over storing aanmelding, de enige methode om storing aan te melden is 09001884!

Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan! Als de klant goed wordt geholpen, wie zal zijn tijd besteden aan de forum?

Durft er iemand ziggo te gebruiken?
  maandag 29 september 2008 @ 14:35:06 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996290
ik had casema en dat is overgegaan op ziggo en heb nergens last van... maar goed... dat kan nog komen.

hoort dit niet in een ander subforum thuis trouwens?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 september 2008 @ 14:35:44 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996307
oi vey! 1 ONZ, 1 LIF, 2 POL, 1 GC.... en allemaal niet waar ze horen...

3 dichtdoen en 1 eentje naar KLB of DIG of WGR, toch?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 september 2008 @ 14:37:06 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61996345
Zucht
Laffe huichelaar
pi_61996457
mijn ervaringen met ziggo
mijn ervaring met ziggo
Mijn ervaringen met Ziggo
mijn ervaringen met ziggo

------
een topic is genoeg als general chat mijn topic niet gedumpt heeft.
  maandag 29 september 2008 @ 14:42:06 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996479
hij hoort in KLB of in DIG. maar aan je post history te zien hou je erg van dubbele topics in de verkeerde fora
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61996496
probeer maar zelf eens 09001884 bellen

als je niet gek wordt, geef ik jou 1000 euro.
  maandag 29 september 2008 @ 14:43:13 #9
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_61996523
Wat is je achtergrond ? Of is je nederlands om andere redenen wat beperkt ?
  maandag 29 september 2008 @ 14:44:28 #10
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')