abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995749
Afgelopen maanden, bijna 3-4 dagen per week zonder internet of telefoon verbinding zat ik in mijn neus te boren in mijn kantoor, DANKZIJ ZIGGO!

Als ik de TV of radio aanzet, zie (hoor) ik OVERAL advertenties van ziggo, met een vriendelijke, zachte, verleidelijke stem: kies ziggo, hij is de ONE! We hebben dus ziggo gekozen, maar wat krijgen we nou?! Het is nog geen half jaar, en we hebben in IEDERE WEEK storing!

De ziggo service telefoon nummer: 09001884 is gewoon een grap, ik heb het meer als dertig keer gebeld, het werd nooit op genomen, waarom? Hier onder is hoe 09001884 werkt:

1. je belt 09001884, je wordt ontvangen door een antwoord apparaat, je moet postcode intoetsen, daarna wordt je verbonden naar een keus menu, met storingen moet je 4 kiezen.
2. je heb het gekozen, je moet nog een maal postcode intoetsen, je heb het gedaan, dan zegt de apparaat: "het is meer dan 5 minuten, u kunt het best later proberen.", maar het is feitelijk nog geen 1,5 minuten!
3. je blijft wachten, de apparaat laat jou muziek luisteren, en daarna ontbreekt hij de verbinding!
4. als je 's avonds bellen, bij stap 1 word je al geblokkeerd, want de apparaat blijft zeggen dat je een onjuist postcode ingetoetst hebt.

Voor afgelopen maanden, we hebben bij verschillende tijdstip gebeld, alle keus menu geprobeerd, we werden nooit ontvangen door een echte mens, wie onze problemen kunt luisteren en een betrouwbaar informatie kunt doorgeven, de super 09001884 antwoord apparaat weest alleen maar muziek uitzenden en ontbreken de verbinding na enkele minuten!

Ik heb www.ziggo.nl gecheckt, er staat niks over storing aanmelding, de enige methode om storing aan te melden is 09001884!

Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan! Als de klant goed wordt geholpen, wie zal zijn tijd besteden aan de forum?

Durf iemand nog ziggo te gebruiken?
pi_61995841
Koop een dagboek.

Ik heb trouwens totaal geen klachten met/ over Ziggo.
pi_61995851
pi_61995866
Ziggo is gewoon kut.
Algemeen bekend.
Bedankt voor uw ervaring.

NEXT!
pi_61995875
pi_61995881
* 9611Niels Leest de postgeschiedenis van TS

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_61995887
Ik heb laatst ook de klantenservice van Ziggo gebeld, moest wel even wachten maar ik kreeg daarna gewoon iemand aan de lijn, hoor.
  maandag 29 september 2008 @ 14:22:15 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61995932
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef cocomoskom het volgende:
Durf iemand nog ziggo te gebruiken?
Ja, gaat hier prima.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61995941
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
* 9611Niels Leest de postgeschiedenis van TS

Ja, zou hij z'n massagevest al gevonden hebben?
pi_61995947
we echt nooit, de apparaat ontbreek de verbinding gewoon.
pi_61995969
Heb je nou al een massagevest?
Ja, die met de ballen in de bek.
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 14:23:55 #12
35723 crew  GGMM
pi_61995979
Dit topic ken ik ergens van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61995981
nee, heb niet gevonden, nu naast rugpijn krijg ik hoofdpijn vanwege ziggo
pi_61995982
massa-gevest.
pi_61995987
ik zal het heel subtiel brengen:

Je hoeft echt per onderwerp maar EEN FUCKING keer een topic aan te maken hoor....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')