abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995808
Afgelopen maanden, bijna 3-4 dagen per week zonder internet of telefoon verbinding zat ik in mijn neus te boren in mijn kantoor, DANKZIJ ZIGGO!

Als ik de TV of radio aanzet, zie (hoor) ik OVERAL advertenties van ziggo, met een vriendelijke, zachte, verleidelijke stem: kies ziggo, hij is de ONE! We hebben dus ziggo gekozen, maar wat krijgen we nou?! Het is nog geen half jaar, en we hebben in IEDERE WEEK storing!

De ziggo service telefoon nummer: 09001884 is gewoon een grap, ik heb het meer als dertig keer gebeld, het werd nooit op genomen, waarom? Hier onder is hoe 09001884 werkt:

1. je belt 09001884, je wordt ontvangen door een antwoord apparaat, je moet postcode intoetsen, daarna wordt je verbonden naar een keus menu, met storingen moet je 4 kiezen.
2. je heb het gekozen, je moet nog een maal postcode intoetsen, je heb het gedaan, dan zegt de apparaat: "het is meer dan 5 minuten, u kunt het best later proberen.", maar het is feitelijk nog geen 1,5 minuten!
3. je blijft wachten, de apparaat laat jou muziek luisteren, en daarna ontbreekt hij de verbinding!
4. als je 's avonds bellen, bij stap 1 word je al geblokkeerd, want de apparaat blijft zeggen dat je een onjuist postcode ingetoetst hebt.

Voor afgelopen maanden, we hebben bij verschillende tijdstip gebeld, alle keus menu geprobeerd, we werden nooit ontvangen door een echte mens, wie onze problemen kunt luisteren en een betrouwbaar informatie kunt doorgeven, de super 09001884 antwoord apparaat weest alleen maar muziek uitzenden en ontbreken de verbinding na enkele minuten!

Ik heb www.ziggo.nl gecheckt, er staat niks over storing aanmelding, de enige methode om storing aan te melden is 09001884!

Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan! Als de klant goed wordt geholpen, wie zal zijn tijd besteden aan de forum?

Durf iemand nog ziggo te gebruiken?
pi_61995926
Klinkt als een verkrachtings titel
pi_61995943
Allah Akbar!
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:18 schreef cocomoskom het volgende:

Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan!
Alleen daarom zouden ze je al op moeten hangen, mongool
plompzakken zonder zak is ook plomp.
pi_61995968
Tjah ziggo Ik ben er ook niet blij mee, waar is me ouwe vertrouwde multikabel
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 14:24:06 #6
35723 crew  GGMM
pi_61995984
Dit topic ken ik ergens van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61996030
Doe dan 1 topic in KLB, mongool

Anderzijds boeit het niemand...
pi_61996040
wie gaat er dan ook in zee met een organisatie die de naam draagt van een versufte antiliaanse bootverhuurder
Even a broken clock is right twice a day.
pi_61996045
Tjah ziggo Ik ben er ook niet blij mee, waar is me ouwe vertrouwde multikabel:


en ik mis mijn casema!
pi_61996085
ik mis een samenvatting... in goed nederlands
pi_61996176
Maareuh TS, de oplossing voor je probleem is een massagevest.
Klikkerdeklik.
plompzakken zonder zak is ook plomp.
pi_61996215


Al ver gekomen met boren of niet.
pi_61996535
Lol dubbel posten heeft deze gozert wel vaker last van
  maandag 29 september 2008 @ 14:43:58 #15
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')