Ik ben Yvonne, weeg nu 63 bij 1.67 en voel me lekker, in 5 maanden tijd 7 kilo afgevallen door trouw te blijven aan het SHE dieet, geen sport wel hard werk, waarbij veel gefietst en gelopen moet worden. Een gemiddelde route is 12 km en die doe ik fluitend. het gewicht houd ik prima vast, zelfs een vakantie in Turkije waar ik me ongans gevreten heb mocht de pret niet drukken, die ene kilo was er na een week alweer af door gewoon weer het reguliere eetpatroon op te pikken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik dit inititiatief van pf dan maar steunen?
Ik ben Tink, weeg nu 61 kg bij 165 cm en hoef eigenlijk verder niet meer af te vallen. In drie maanden tijd heb ik 7 kg verloren met een variatie op het SHEeet en 2-3 keer per week sporten. Nu is het zaak dit gewicht vast te houden, wat volgens mij veel moeilijker is.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:59 schreef Erik het volgende:
[..]
Zoiets?
"Hoi, ik ben Erik, na 15 kilo afgevallen te zijn ben ik weer gejojood naar m'n oude gewicht. Inmiddels is er alweer 5 af, maar da's nog niet genoeg. Ik lees hier al een tijdje mee, dus ga jullie tips (de gezonde) maar eens opvolgen."
ben jij zo slank!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doel: zo blijven doorgaan.
Valkuilen zijn er niet, als je wilt afvallen en je merkt dat je je er 9879869876876% beter bij voelt ga je niet meer de fout in, altans ik niet.
tenzij je implantaten neemt maar daar heb ik toch een beetje twijfels overquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ja ik wil ook graag mijn voorgevel houden! Maar dat gaat geloof ik niet samen met een goddelijk gespierd lijf
75kg bij 15% en sixpack? Ik vermoed dat je je vergist in je vetpercentage. Denk dat dit eerder tegen de 10% zal zitten dan 15%. Bij 15% mag je blij zijn als je de bovenste 2 ziet. Zorg voor een meting dmv een 7 punts huidplooimeter, dan weet je het vrij zeker. Geen gekke weegschaal of vochtmeters.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Toch goed idee
- Hoe heet je: Plank
- Wat is je lengte: 1.81 meter
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage: 73 kg lichaamsgewicht, bmi: 22.3 vet: ong. 15 %geen idee ik zal t ff opmeten morgen ofzo
- Wat is je doel? Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? Ik wil graag iets gespierder maar ik wil graag niet veel zwaarder worden dan 75 kgvooral bovenlijf armenen en benen + massa ik heb al een sixpack
ik ben best tevreden over mezelf maar het kan altijd beter
![]()
- Wat is je plan van aanpak? heb ik nog ni echt ik klooi maar wat aan eigenlijk![]()
- Wat zijn je valkuilen? soms een beetje laks![]()
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? Ja, ong. 5 dagen per week gemiddeld+ 4-5 dagen op de fiets en 2x per week krachthonk.
- Heb je nog overige tips!
Dan kan ik nog aardig wat eten om af te vallen. Dat valt me nog mee moet ik zeggen. Ik hoef dus niet gelijk naar 1200Kcal ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Je kan de Formule van Harris-Benedict gebruiken om te berekenen hoeveel je max. mag eten om af te vallen. Je vult je gewicht, geslacht, lengte en activiteitsniveau in et voila.
Neem het getal dat staat onder 'onderhoud' en trek daar 500 kcal van af.
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm : je moet de tweede formule hebben!
In combinatie met het bijhouden van een eetdagboek kun je zo vrij precies in de gaten krijgen bij hoeveel kcal je afvalt en bij hoeveel kcal je op gewicht blijft!
Ik vul hetgeen ik eet in op www.valtaf.nl. Mooie van die lijst is dat die door de gebruikers zelf kan worden aangevuld.
quote:
Mijn tip, wat doe je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
O, en tip: ontbijt met Breakfast instant tarwe, ofwel Brinta.
Er zitten veel vezels, vitaminen en mineralen in. Zoeten kun je evt. met zoetstof doen.
Verder levert Brinta langzame koolhydraten, die langer verzadigen en energie geven.
Een portie Brinta(35 gram) met warme halfvolle melk (220 ml) bevat 225 kcal.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[..]
Mijn tip, wat doe je?![]()
OKOK die van jou is uitgebreider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |