Zeg Pifo, ik kom met nötjes (60 hele grammen amandelen) op 1206 Kcal.quote:
Nee! Ik vond het leuk je te zien! Al was het maar kortquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
zie je wel, dat ik in het echt écht heel erg tegenval
Neem een minuscuul zakje macademia noten, dan weet je het zekerquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zeg Pifo, ik kom met nötjes (60 hele grammen amandelen) op 1206 Kcal.
Das toch genoeg om afsterven te voorkomen?
Eigenlijk vind ik dit een kut reply. Iemand komt binnenvallen, is geen insider, denkt leuk mee te doen.. Krijg je zo iets...quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:01 schreef YPPY het volgende:
Dank je wel Leatherneck, ik ben blij dat jij nu het verlossende woord hebt. Eindelijk! We moeten gewoon stoppen met vreten van alles en gewoon heel simpel het roer omgooien.
heb je hier al meer dan 2 posts gelezen?
Niet dat ik noten eet hoor maar ik dacht altijd dat ze goed voor je warenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neem een minuscuul zakje macademia noten, dan weet je het zeker.
zag pas na het leegmaken van het zakje dat er 600kcal in zaten.
Maar nötjes zijn gezond. Dus het waren 600 hele gezonde calorieenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef k_i_m het volgende:
Neem een minuscuul zakje macademia noten, dan weet je het zeker.
zag pas na het leegmaken van het zakje dat er 600kcal in zaten.
dat was ook niet de insteek, maar mensen die in hun eerste post, zonder zich even netjes voor te stellen met 'het verlossende antwoord' komen, vind ik niet écht geweldigquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja in het algemeen dan, dat iedereen nieuwelingen afbrand omdat ze zich eerst in moeten lezen![]()
Dat is zo bot!
Ik had hakken van 10 cm aan of zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat waren Greys en PF lang!.
Van Greys wist ik het niet echt (of ja, eigenlijk wel, je hebt wel eens gezegd dat je lang bent geloof ik), maar ik had me bij PF echt een klein meisje van 1,65 voorgesteld. Vandaar ook dat ik dacht: "Hm, die ken ik, maar wie is dat nou?"
.
En Goodbye was heerlijk mutserig bezig gisteren. Ze belde ons en wij zagen haar al toen ze ons belde. En zij keek toen álle kanten op behálve de juiste kant.
Hoe weet hij of je je voor moet stellen? Staat volgens mij niet in de OP.. Maar goed, ik snap ook wel dat je je er door aangevallen kan voelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was ook niet de insteek, maar mensen die in hun eerste post, zonder zich even netjes voor te stellen met 'het verlossende antwoord' komen, vind ik niet écht geweldig
zoals ik al zei: ik vond zijn reply dan ook meer gericht op veel te dikke mensen die alles eten wat los en vast zit, en als die ergens niet zitten dan is 't hier wel
oeh das wel mooi 10 cm, als je erop kan lopen danquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had hakken van 10 cm aan of zo! En SHE is wel 1 cm langer dan ik
Maar dat had je zeker al verwacht
DGKflahsback!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Anosmie het volgende:
[...]
Mijn mama heeft gelijk dr gevulde koeken weggemikt. Want die waren te 'beige'.
een topic wat al meer dan 250 delen draait,mensen die met elkaar praten alsof ze elkaar al jaren kennen....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe weet hij of je je voor moet stellen? Staat volgens mij niet in de OP.. Maar goed, ik snap ook wel dat je je er door aangevallen kan voelen
Niet zeuren, iedereen was volgens mij langer dan ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had hakken van 10 cm aan of zo! En SHE is wel 1 cm langer dan ik
Maar dat had je zeker al verwacht
Er was 1 meneer en die was net holle bolle gijs. Zijn familie stond elke dag voor hem te bakken en te frituren.. En rijst at ie alleen met een evengrote portie boter erdoor geprakt. *ril*quote:
Blčččččg!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
nepbleg
hehe.. ik kan ook al niet meer typen... dat krijg je als je in Vlaanderen woontquote:
Zoiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een topic wat al meer dan 250 delen draait,mensen die met elkaar praten alsof ze elkaar al jaren kennen....
Lijkt me niet meer dan logisch....
dat je even zegt:
hoi, ik ben... ben zelf ook bezig (geweest) met mijn gewicht en wil even zeggen dat dit en dit mij erg hebben geholpen!
zoiets, en niet zeggen dat 'het allemaal zo simpel is'
En op de M&M's na was al het eten beige. En beige is slecht zei de meneer die de professional die de boel aan elkaar babbelde. Beige staat meestal voor veel vet, veel conserveringsmiddelen, high carb en veel suikers.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
mčn...
da's 20 keer zoveel als ik eet ofzo
Nee dat is te sarcastischquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:59 schreef Erik het volgende:
[..]
Zoiets?
"Hoi, ik ben Erik, na 15 kilo afgevallen te zijn ben ik weer gejojood naar m'n oude gewicht. Inmiddels is er alweer 5 af, maar da's nog niet genoeg. Ik lees hier al een tijdje mee, dus ga jullie tips (de gezonde) maar eens opvolgen. "
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:59 schreef Erik het volgende:
[..]
Zoiets?
"Hoi, ik ben Erik, na 15 kilo afgevallen te zijn ben ik weer gejojood naar m'n oude gewicht. Inmiddels is er alweer 5 af, maar da's nog niet genoeg. Ik lees hier al een tijdje mee, dus ga jullie tips (de gezonde) maar eens opvolgen."
Ik zat even niet op te letten en toen zag ik ineens dat een deel van zijn lijf (wat was dat? een been?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En op de M&M's na was al het eten beige. En beige is slecht zei de meneer die de professional die de boel aan elkaar babbelde. Beige staat meestal voor veel vet, veel conserveringsmiddelen, high carb en veel suikers.
Meisje, het is de schuld van Tink, want die zou bij de FEBO staan! Daardoor raakten wij in de warquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik word mutserig genoemd!Als zij zeggen dat ze bij de FEBO staan, maar ze staan ergens midden op een kruising aan de ándere kant, kan ik ze natuurlijk niet vinden nee
![]()
Dat was Holle Bolle Gijs! Hij gromde er ook zo ranzig bij. En dan dat vieze snorretje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie gisteren zitten slapen ofzo? Toen hebben we het ook al uitgebreid over dat programma gehad.
Die ene vent bestelde eten, liet dan een emmertje met geld naar beneden zakken en dan deed de bezorger het eten in het emmertje, waarna die vent het emmertje weer omhoog hees.
En die close ups van die smakkende mond. *ril*.
WTFquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten en toen zag ik ineens dat een deel van zijn lijf (wat was dat? een been?) helemaal donkergrijs was!
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten en toen zag ik ineens dat een deel van zijn lijf (wat was dat? een been?) helemaal donkergrijs was!
.
Dat was echt niet naisquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Ben je ook een newbie als je al een tijdje meeleest?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee dat is te sarcastisch. Wat MoBlo zei is goed op zich
. We moeten eigenlijk even 'richtlijnen voor newbies' in de OP zetten
.
Ik heb gisteren van 2:30 tot 16:00 geslapen. 13,5 uur dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:08 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb 11 uur geslapen vannacht. Net wakker. Ongeloofelijk. Dat is wel heeeeel lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |