Nou nee, dat niet, al heb ik er met enkele mensen wel over gesproken. Maar ik heb wel het idee dat die meet er wat mee te maken heeft gehad dat ik nu (even?) niks van haar moet hebben. Dat ik zoiets had van: 'Ok, vrouwen kunnen ook best léuk zijn dus'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:37 schreef Chicolate het volgende:
Ze hebben Viking gehersenspoeld op de meet! Ze hebben zo op haar in zitten praten dat je Dinges nu niet meer wil!
Of niet
Ja, een aantal van ons hebben wat gedronken in de Winkel van Sinkel ( + bittergarnituurquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
Hehe leuke pica´s maarre geen aanrader dus "Den Draeck"?toch altijd wel een leuk sfeertje aan de Oude Gracht, bestaat de Winkel van Sinkel eigenlijk nog?
Die ging van mijn kant in ieder geval niet door, omdat ik niet met de trein kon vanwege dat ongeluk bij Gouda. Dus ik ben pas later gekomen metquote:
Ik heb hem gehad hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
PF, jij hebt mijn PM toch gewoon gehad?
Co heeft vast niet genoeg doorgescrolld in mijn lijstje
Ging niet door idd (ook al niet omdat ik vanaf 16:30 op Tink zat te wachten en Tink doodleuk ging shoppen om pas tegen 17:30 weer iets van zich te laten horenquote:
Wat een lul. "Ik heb zin in neuken, even kijken welke meid ik even kan regelen."quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:56 schreef Merel het volgende:
Goed zo Vik!
Ga ik ook een tijdje proberen, om niks van me te laten horen. Die zak stuurde vrijdag sms'jes of ie langs kon komen (en natuurlijk kon dat...), zie ik net dat ie op precíés hetzelfde tijdstip op hyves aan die griet vroeg wat zij die avond ging doenHad ik dat geweten, dan hoefde ie natuurlijk niet langs te komen, maar daar kom ik nú pas achter. En ik heb niet eens het recht om boos te zijn, want geen verplichtingen bla bla bla
Wel stom van jou dat je op de Hyves van je fuckbuddy gaat lurken hoe hij daar een chick zit te versieren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:56 schreef Merel het volgende:
Goed zo Vik!
Ga ik ook een tijdje proberen, om niks van me te laten horen. Die zak stuurde vrijdag sms'jes of ie langs kon komen (en natuurlijk kon dat...), zie ik net dat ie op precíés hetzelfde tijdstip op hyves aan die griet vroeg wat zij die avond ging doenHad ik dat geweten, dan hoefde ie natuurlijk niet langs te komen, maar daar kom ik nú pas achter. En ik heb niet eens het recht om boos te zijn, want geen verplichtingen bla bla bla
Hij heeft mij voor de seks. Andersom zit het wat ingewikkelderquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel stom van jou dat je op de Hyves van je fuckbuddy gaat lurken hoe hij daar een chick zit te versieren.Je hebt m toch alleen voor de sex?
Bring it on!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh met wie heeft Lianne dan?
Ik weet voor de rest wel wie met wie heeft en hoe groot wie en wie z'n penis is!
oww noesquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij heeft mij voor de seks. Andersom zit het wat ingewikkelder![]()
Laten we er maar over ophouden, ik had er ook niet over moeten beginnen
Ja, daarom ben ik ook maar blij dat ik niet bij SHE en Greys enzo zatquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij heeft mij voor de seks. Andersom zit het wat ingewikkelder![]()
Laten we er maar over ophouden, ik had er ook niet over moeten beginnen![]()
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook maar blij dat ik niet bij SHE en Greys enzo zat. Onder het mom van: jaja, ik wéét het wel, maar ik wil er gewoon niet aan en dus wil ik het er ook niet over hebben
. Nou ja, laat je het hoofd niet te erg op hol brengen door hem
.
Zo bedoelde ik 't niet, laiverd, dat weet je welquote:
Weet ik hoor scheet, maar het klonk wel grappigquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 't niet, laiverd, dat weet je wel. Maar de volgende meet is gelukkig pas over een half jaar, dus dan is er vast wel het eea veranderd (hoop ik dan
![]()
)
Ik vond jou trouwens helemaal niet schijterig overkomen, had ik dat al gezegd? Of ga je juist extra veel praten om de zenuwen te verbergen?.
Die nu niet meer zo onbekend zijn, dus dat maakt het nog erger!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Merel het volgende:
"Wat heb ik noooouuuuu weer gezegd tegen al die onbekende internetmensen"
eigenlijk is dat best nog enger ja dan een meet an sichquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Die nu niet meer zo onbekend zijn, dus dat maakt het nog erger!
Niet meeten dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eigenlijk is dat best nog enger ja dan een meet an sich
Want?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:33 schreef Merel het volgende:
Als je naar een meeting gaat kun je daarna nooooooooit meer over je seksleven praten!
echt??quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh met wie heeft Lianne dan?
Ik weet voor de rest wel wie met wie heeft en hoe groot wie en wie z'n penis is!
maar jij bent te oud voor onze kaasplank!quote:
Nou, weet je wat het is? Als jullie hier zeggen: "Vik! Stop er nou mee!" dan kan ik Fok! gewoon afsluiten, maar irl kan ik moeilijk zeggen dat jullie je kop moeten houdenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Merel het volgende:
't Is ook makkelijker om zoiets er op een forum uit te flappen dan het er in het echt over te hebben, hè Vik? En dan achteraf denk ik "Wat heb ik noooouuuuu weer gezegd tegen al die onbekende internetmensen"
Ik vroeg het dan ook voor Merel en die is haast tien jaar jonger dan ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt??
[..]
maar jij bent te oud voor onze kaasplank!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef AKnynke het volgende:
maar jij bent te oud voor onze kaasplank!
En ander minor detail: ik ben al bezetquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet!
Misschien houdt Kaasplank wel van MILFsAl is Greys geen MILF ivm geen kinderen
.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg het dan ook voor Merel en die is haast tien jaar jonger dan ik
Ik vind 't wel best. Ik zit in een vergelijkbare situatie en zolang ze zich met jou bemoeien laten ze mij met rustquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jullie denken echt dat ik hopeloos op zoek ben hè?
Neequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ach, ze is blond jeweetsquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook voor Merel en die is haast tien jaar jonger dan ik
Ik ben anders een reuze zelfstandige vrouw hoor!quote:
Jij snapt er helemaal niks van, ik bedoelde Nynkequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:51 schreef Merel het volgende:
Ik ben heul nie blond nie!
Oh, je bedoelt Vik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |