Nee hoor, is niet stom. Je kunt ook wat korter douchen? Ik sta een kwartier onder de douche 's morgens, maar ik sta altijd te dromen, dus 7,5 minuut moet ook wel kunnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
is 2x op een dag douchen stom?
Ik moet 's morgens wel douchen, anders loop ik de hele dag duf rond, en met m'n haar rechtop. Maar ik vind het ook zo heerlijk om 's avonds een heeeeeele hete douche te nemen, en me dan van top tot teen met bodylotion in te smeren en in m'n bedje te gaan liggen.
Ik voel me dan altijd wel een beetje schuldig. Al dat water..
Ja hoi, en wanneer ga je naar college / werk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
morgen wordt een lange dag:
toko plunderen
praxis plunderen
verven
naar de H&M en kijken of ik ander truitje kan krijgen (truitje wat ik gistere kocht (en niet had gepast) zat maar 1 knoopje dat vast kon aan en de rest was verkeerd/gescheurd)
C++ boek ophalen vanaf de Uni en daar wat aan gaan doen (programmeren)
Xenos plunderen
herfstvakantiequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, en wanneer ga je naar college / werk?.
ja. ik ook dus. Maar goed, ik ga eens heerlijk douchen! Warme douche ftw!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet stom. Je kunt ook wat korter douchen? Ik sta een kwartier onder de douche 's morgens, maar ik sta altijd te dromen, dus 7,5 minuut moet ook wel kunnen.
dat gaat hier straks ook gebeurenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat is echt een toppunt van geluk; 's avonds douchen en dan in een schoon fris opgemaakt bed stappen en de volgende dag uit kunnen slapen.
En dan met zn 2en douchen en morgen weer schoon beddengoedquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat gaat hier straks ook gebeuren![]()
hele huis is opgeruimd, bed is verschoond, en dan zo even douchen en dan in en schoon fris bed stappen
Succes! Je kunt het!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan met zn 2en douchen en morgen weer schoon beddengoed
Ik ga naar bed; morgen een belangrijke dag!
Had jij geen bittergarnituur?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen wel uitslapen. En ik zit nog in m'n 'net gedoucht kloffie' (heb om een uurtje of 18 gedoucht), dus ik ga niet meer douchen.
Oh, en ik wil even zeggen: die warme chocomelk en chocotaart (zie pm) waren van MoBlo en Ewelina. Ik zat braaf aan de cola light met niks erbij. Dat dat even duidelijk is.
Ja, en een broodje mozzarella met pesto van Bart en een ijsje van Australian'squote:
Neuh, we moeten eerst bijkomen van de eerste meet. Hoezo? Stel je je huis beschikbaar?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik herken mijn eigen avatar niet meerdas ook niet handig
Zijn er alweer plannen voor een 2e meet?
Dan moet je nog 2 jaar wachtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, we moeten eerst bijkomen van de eerste meet. Hoezo? Stel je je huis beschikbaar?
JA DAHAAAAGG!!! Dat had je van tevoren kunnen bedenken! Nu móet je komen. En zo goed kennen wij elkaar nog helemaal niet. Ik heb met de meesten zelfs amper gesproken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je nog 2 jaar wachten
Maar nee vraag me af of ik naar een 2e meet durf te komen, nu jullie elkaar allemaal kennen
Misschien maar eerste een minimeet met MoBlo houdenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
JA DAHAAAAGG!!! Dat had je van tevoren kunnen bedenken! Nu móet je komen. En zo goed kennen wij elkaar nog helemaal niet. Ik heb met de meesten zelfs amper gesproken.
ok, dan gaan wij deze week een datum voor volgende week prikkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien maar eerste een minimeet met MoBlo houden
En ja ben goed met excuses verzinnen
Moblo is niet representatief voor de rest van onsquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien maar eerste een minimeet met MoBlo houden
En ja ben goed met excuses verzinnen
het zou nog beter zijn als ik nu m'n vriendje (:+ ) naast me had liggen, ipv de lonely planet van zweden. Maar, het bed is schoon en ik ook! En ik kan morgen uitslapen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat is echt een toppunt van geluk; 's avonds douchen en dan in een schoon fris opgemaakt bed stappen en de volgende dag uit kunnen slapen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moblo is niet representatief voor de rest van ons.
seks isquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan met zn 2en douchen en morgen weer schoon beddengoed
Ik ga naar bed; morgen een belangrijke dag!
Je bent net een elpee die blijft hangenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
zie je wel, dat ik in het echt écht heel erg tegenval
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE gaat de komende tijd maar eens lekker wat energie in zichzelf steken ipv de dames hier, zo kom ik nooit op streef
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
en dan z'n lul vast ductapen zodattie omhoog blijft staan?![]()
moe = moe
Sex, slapen, gisterenavondquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, seks!
Ik hoop dat mijn Mr. al wat meer wakker iswant daarnet, zo vlak na het klussen, wassie écht heul moe
heerlijk een schoon fris bedquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:
ik ga 't gewoon proberen straks!quote:
Vertel maar hoor, meis!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sex, slapen, gisterenavond
Daar heb ik ook nog een leuk verhaal over
Ja en dan net als SHE zeggen: "Ik vertel 't toch maar niet"quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog maar een nachtje over slapen
ah wat lekker ontspannenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
truste allen!
[ afbeelding ]
Mijn Kawa ligt er iig al lekker bij![]()
Fan van John, het Archeon leuk vinden... Nee kwak, tussen ons wordt het nooit watquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:23 schreef kwakveense het volgende:
ik ben lekker wel voor Sjon bij Op zoek naar Joseph.... die Roy, díe is eng zeg!!
net onwijs gezellig vergaderd met de programmacommissie, gewoon leuk, met muziek luisteren, en discussies, en daarna gesprekken over dingen als "wat is de romantiek" enzo...heerlijk.... ik ben blij!
morgen werken, eerst even Joseph herhaling kijken.
denk dat dat nog best meevaltquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fan van John, het Archeon leuk vinden... Nee kwak, tussen ons wordt het nooit wat. Nu lig ik nog steeds niet in bed, maar ik heb dan ook tot 16 uur geslapen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |