Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
SHE was bij mama, die was jarig
Vorig topic was net een kippenhok, zo met de cullers erbij dus die heb ik gewoon overgeslagen.
Lekkere zondag gehad, ladies?
SHE gaat de komende tijd maar eens lekker wat energie in zichzelf steken ipv de dames hier, zo kom ik nooit op streefquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren alleen qua friet en drambuie niet netjes gedaan, verder hou ik me braaf aan m'n schemaIk ben bang dat SHE me anders met die enge hoge dunne hakken pijn zal doen!
Had je kabouter Plop op bezoek? WTF?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
L: twee broodjes knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes
D: 6 zelfgebakken pannenkoeken met stroop
T: 4 Oreo met chocolade koekjes.
Op de oreo's na: wil je me adopteren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
L: twee broodjes knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes
D: 6 zelfgebakken pannenkoeken met stroop
T: 4 Oreo met chocolade koekjes.
Nee, ik ben weer beter denk ikquote:
zeg, die cullers, die zijn ook leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
SHE was bij mama, die was jarig
Vorig topic was net een kippenhok, zo met de cullers erbij dus die heb ik gewoon overgeslagen.
Lekkere zondag gehad, ladies?
de meeste dan he!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, die cullers, die zijn ook leuk!
sst, straks lezen ze hier ook mee!quote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 cent
En best lekkerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga komende maand ook lijstjes posten en heb serieus advies/hulp van jullie nodig over of het goed is of niet. Ik zit dan weer op streng dieet en dreig nu al in herhaling te vallen wat betreft eten op een dag. Ga morgen (als ik colleges oversla) en anders woensdag langs de natuurwinkel om allemaal lekkers te kopen, maar tot die tijd blijft het bij brood met stroop/zoete suikermeuk.
Mijn planning voor morgen:
O: bakje yoghurt met zoetstof en muesli zonder toevoegingen
T: 2 rijstwafels
L: 2 boterhammen met ... abrikozenjam/suiker/appelstroop oid
T: appel
D: weetikveel, moeten mn moeder en ik even overleggen. Iets met veel groente, een stuk kip/koe en zetmeelhoudend product.
T: geen idee. Wat mis ik nog aan voedingsstoffen? (zoek ik zelf wel op in welk product ze zitten)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
Ik ben heel hard bezig met niks zeggen tegen McSex op MSN. Wees trots op mij!En die CULlers zijn volgens mij best OK
Ik weet geen andere 'snack' die makkelijk mee te nemen is en waar geen rotzooi (hele meuk E-nummers en conserveermiddelen) aan toegevoegd is. En goedkoop (25 ct voor een pak) is ook wel handig. Oh mijn brood heeft trouwens geen boter/margarine, die moet ik nog kopen, mijn huidige is niet toegestaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Je mist helemaal niets, je hebt fruit, je hebt eiwitten, genoeg suikers, en de vetten krijg je wel uit je avondeten lijkt me.
Waarom rijstwafels eigenlijk? ( voor de lekker of..? )
Wat een toestand met je eten zegquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet geen andere 'snack' die makkelijk mee te nemen is en waar geen rotzooi (hele meuk E-nummers en conserveermiddelen) aan toegevoegd is. En goedkoop (25 ct voor een pak) is ook wel handig. Oh mijn brood heeft trouwens geen boter/margarine, die moet ik nog kopen, mijn huidige is niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |