Ja, ik vertrouw het niet... Maar ik heb geen zin om me de mond te laten snoeren hier, uit angst dat zij misschien meeleest. Weet ze wel meteen hoe de vork in de steel zit en dat iedereen vindt dat ik haar moet dumpenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
'Alsof ik op Fok! zit' zegt ze. Waarom vraagt ze je nick dan?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1x, en nooit weer een scharrel van jou afpakken!
ja dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
'Alsof ik op Fok! zit' zegt ze. Waarom vraagt ze je nick dan?
Als zij dat wil weten, dan gaat ze je opzoeken. Kan niet anders.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Shit, ze vraagt wat m'n nickname is op Fok! (daar mag ze echt niet achter komen)
Ik: "Dat zeg ik niet. Ik houd forum en het echte leven graag zoveel mogelijk gescheiden"
Zij: "Alsof ik op Fok! zit. Nevermind"
Maar volgens mij is ze nu beledigd.
Auw.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
Hier een linkje dat ik te pas en te onpas spam als ik een ongezonde relatie ruik. Voor iedereen die zich aangesproken voelt (en voor de rest just in case):
http://www.enotalone.com/article/4112.html
Dan zou je haar ook online kunnen dumpen als je 't niet durft te zeggen. OK, niet netjes, maar wat zij doet verdient ook geen schoonheidsprijsquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw het niet... Maar ik heb geen zin om me de mond te laten snoeren hier, uit angst dat zij misschien meeleest. Weet ze wel meteen hoe de vork in de steel zit en dat iedereen vindt dat ik haar moet dumpen.
Klopt. Ze zoekt wel vaker op waar ik precies zit op een bepaald moment (als ik zeg dat ik naar de film ga oid), maar dat doe ik andersom ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als zij dat wil weten, dan gaat ze je opzoeken. Kan niet anders.
Goed dat je geweigerd hebt. Ooit leer je het wel!
Uh, zij heeft mij ook al 3 keer online 'gedumpt'. Ik denk altijd: "Als je een probleem met me hebt, zeg dat dan meteen en niet pas als je weer veilig thuis achter je comp zit."quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zou je haar ook online kunnen dumpen als je 't niet durft te zeggen. OK, niet netjes, maar wat zij doet verdient ook geen schoonheidsprijs
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:22 schreef AKnynke het volgende:
wat vind je eignelijk wel leuk aan haar Vik?
De sex?
getrouwd en dichtbij wonen zou nog veel erger zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijk. En het duurt ook nog wel even voordat ik haar weer zie (half november op z'n vroegst...)
Tip: begin nooit iets met iemand die getrouwd is en ver weg woont.
En haar dan steeds tegenkomen met man en kidsquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
getrouwd en dichtbij wonen zou nog veel erger zijn
Ik zou zeggen, hèt perfecte moment om haar te dumpen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijk.
Zou je zeggen hè. Helaas weet ik ook van mezelf dat ik haar de ene dag helemaal kan uit kotsen en de volgende dag aan niks anders meer denkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hèt perfecte moment om haar te dumpen!
Werkt toch zo. Je met op een bepaald moment de knoop doorhakken en dan kan je gaan afkicken. Eerder lukt dat toch niet, het duurt errug lang voor ze je zo vaak hebben pijn gedaan dat je echt zegt, nu hou ik er mee op (sprak zij uit ervaring). Dus als je verstand zegt; 'uitmaken' dan is het mischien nu inderdaad wel het goede moment.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je zeggen hè. Helaas weet ik ook van mezelf dat ik haar de ene dag helemaal kan uit kotsen en de volgende dag aan niks anders meer denk.
Checkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche en Greys! Het feit dat ik liever niet wil dat mijn foto verspreid wordt betekent natuurlijk niet dat ik jullie foto's niet wil zien! Mag ik ook een pmmetje
Ja sorry, ik zal er niet meer over zeurenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Vik zichzelf nou maar eens een schop onder d'r kont moet geven. 't Is mooi geweest. Zelfs ik begin me eraan te ergeren en dat zegt nogal wat.
Sorry!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche en Greys! Het feit dat ik liever niet wil dat mijn foto verspreid wordt betekent natuurlijk niet dat ik jullie foto's niet wil zien! Mag ik ook een pmmetje
Heb ik ook al gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry!Ik heb zowel mijn als Conleche d'r foto's aan je gePMd net!
Natuurlijk zet ik je niet op ignore.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal er niet meer over zeuren(of zet mij op ignore met je pimp abbo
)
Vind ik ook een beetje vaag. Even bellen? Of heeft niemand haar nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Is het gek als ik een beetje ongerust ben over SHE en Viev?
SHE heeft ook helemaal niet meer gepost verder vandaagHet zal toch wel goed gaan?
Ik ook niet. *burp*quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor gisteren en vandaag geen lijstjes geven.
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtendquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik zal me ook wel aanstellen.
Moet er gewoon rekening mee houden dat er ook mensen zijn met een leven op zondag
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook nog niks van Greys gehoord. Ik heb wel m'n telefoon thuis laten liggen, dus het kan zijn dat ze heeft gesmst. Ik geloof wel dat ze op zondag altijd uitslaapt...
Gewoon hard wegrennen, ze komt op dit moment toch niet verquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren alleen qua friet en drambuie niet netjes gedaan, verder hou ik me braaf aan m'n schemaIk ben bang dat SHE me anders met die enge hoge dunne hakken pijn zal doen!
En ik lag gewoon in mijn nest te rottenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtend:
[..]
[..]
[..]
Als ik een ijstje van gisteren had willen posten, had ik gedurende de avond moeten bijhouden wat ik allemaal at en dronk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Laureline het volgende:
Ik post m'n lijstjes, hoe vreselijk ook, gewoon ijskoud iedere dag, houd me ook een beetje bij de les. En dan dienen jullie als mijn persoonlijke biechtzusters.
Wat is dat voor enge site?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
Hier een linkje dat ik te pas en te onpas spam als ik een ongezonde relatie ruik. Voor iedereen die zich aangesproken voelt (en voor de rest just in case):
http://www.enotalone.com/article/4112.html
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 centquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik wel weet, is dat ik drie of vier prosecco heb gehad en drie vodka-cola zero.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |