Lein is toch altijd positief?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Leintjeuh, fijn dat je het positief hield, dat staat je netjes
ik durf niet te kijken, ben bang dat het echt te vies is om te zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Die vader in dat programma: "Dit is een gezonde maaltijd" *prakt er een enorm stuk boter doorheen*
.
Maar hij zat dus wel in de testgroep?quote:
Ik kan in dit geval doorgaans niet meer dan positief blijven. Plankje is (puur fysiek dan heh) erg interessantquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Leintjeuh, fijn dat je het positief hield, dat staat je netjes
Ik ben ook wel echt een boter-liefhebber, hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Die vader in dat programma: "Dit is een gezonde maaltijd" *prakt er een enorm stuk boter doorheen*
.
Ja maar jij zegt vervolgens niet dat het een gezonde maaltijd is. Hoop ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook wel echt een boter-liefhebber, hoor
Ik haat jequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt vervolgens niet dat het een gezonde maaltijd is. Hoop ik.
Ik mag graag een klont boter door de zuurkool doen. Alleen eet ik gelukkig bijna nooit zuurkool.
Hihi.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik haat jeNu heb ik bedacht dat er een lekkere klont boter door mijn verder zeer calorie-arme pompoenpuree moet
Wie was die dude die bij jullie was voor we gingen meeten? Of was dat stiekem Kaasplank?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:52 schreef Liejannuh het volgende:
Kaas, gaan we nu nog meeten binnenkort? Voor de vakantie zeg maar?
Nee joh, ik ben gewoon een watje en ik vind het erg als er slechte dingen over iemand gezegd zouden wordenquote:
wil je dan ook z'n fysieke gesteldheid testen??quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:52 schreef Liejannuh het volgende:
Kaas, gaan we nu nog meeten binnenkort? Voor de vakantie zeg maar?
Dat wist ik niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:55 schreef Merel het volgende:
Maar niemand ging toch iets vervelends zeggen?
beetje plagen moet kunnen toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben gewoon een watje en ik vind het erg als er slechte dingen over iemand gezegd zouden worden
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik heb haar gesmst.![]()
Nu ben ik boos op mezelf![]()
.
why o why?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik heb haar gesmst.![]()
Nu ben ik boos op mezelf![]()
.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
O, nu is ze ineens online. Sms terug: "Ik ben online. Waar ben jij?".
* Viking84 unblockt.
Doe maar. En dan zeg je "Ik ben alleen even online om te zeggen dat ik me niet meer door jou laat gebruiken. 't Is afgelopen. Dag."quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
O, nu is ze ineens online. Sms terug: "Ik ben online. Waar ben jij?".
* Viking84 unblockt.
Hallo meneerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef mordradead het volgende:
Hoi.
Ja joh! Plagen is juist leuk!quote:
Iets over de gurth van Kaasplankje ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Ja joh! Plagen is juist leuk!
Ik was alleen bang dat er allerlei filthy details gespild gingen worden
Waarom zeg je niet: "Ik zit niet op fok zout op het is over tussen ons, oude gek... wie denk je wel niet dat je bent? Sinterklaas? ik denk het niet"quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Shit, ze vraagt wat m'n nickname is op Fok! (daar mag ze echt niet achter komen)
Ik: "Dat zeg ik niet. Ik houd forum en het echte leven graag zoveel mogelijk gescheiden"
Zij: "Alsof ik op Fok! zit. Nevermind"
Maar volgens mij is ze nu beledigd.
Ga dóór, ga dóór!quote:
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Doe maar. En dan zeg je "Ik ben alleen even online om te zeggen dat ik me niet meer door jou laat gebruiken. 't Is afgelopen. Dag."
1x, en nooit weer een scharrel van jou afpakken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets over de gurth van Kaasplankje ofzo?Nee, ben je gek, dan ben ik mn scharrel vast binnen no-time kwijt aan een van jullie
Ja, ik vertrouw het niet... Maar ik heb geen zin om me de mond te laten snoeren hier, uit angst dat zij misschien meeleest. Weet ze wel meteen hoe de vork in de steel zit en dat iedereen vindt dat ik haar moet dumpenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
'Alsof ik op Fok! zit' zegt ze. Waarom vraagt ze je nick dan?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1x, en nooit weer een scharrel van jou afpakken!
ja dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
'Alsof ik op Fok! zit' zegt ze. Waarom vraagt ze je nick dan?
Als zij dat wil weten, dan gaat ze je opzoeken. Kan niet anders.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Shit, ze vraagt wat m'n nickname is op Fok! (daar mag ze echt niet achter komen)
Ik: "Dat zeg ik niet. Ik houd forum en het echte leven graag zoveel mogelijk gescheiden"
Zij: "Alsof ik op Fok! zit. Nevermind"
Maar volgens mij is ze nu beledigd.
Auw.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
Hier een linkje dat ik te pas en te onpas spam als ik een ongezonde relatie ruik. Voor iedereen die zich aangesproken voelt (en voor de rest just in case):
http://www.enotalone.com/article/4112.html
Dan zou je haar ook online kunnen dumpen als je 't niet durft te zeggen. OK, niet netjes, maar wat zij doet verdient ook geen schoonheidsprijsquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw het niet... Maar ik heb geen zin om me de mond te laten snoeren hier, uit angst dat zij misschien meeleest. Weet ze wel meteen hoe de vork in de steel zit en dat iedereen vindt dat ik haar moet dumpen.
Klopt. Ze zoekt wel vaker op waar ik precies zit op een bepaald moment (als ik zeg dat ik naar de film ga oid), maar dat doe ik andersom ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als zij dat wil weten, dan gaat ze je opzoeken. Kan niet anders.
Goed dat je geweigerd hebt. Ooit leer je het wel!
Uh, zij heeft mij ook al 3 keer online 'gedumpt'. Ik denk altijd: "Als je een probleem met me hebt, zeg dat dan meteen en niet pas als je weer veilig thuis achter je comp zit."quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zou je haar ook online kunnen dumpen als je 't niet durft te zeggen. OK, niet netjes, maar wat zij doet verdient ook geen schoonheidsprijs
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:22 schreef AKnynke het volgende:
wat vind je eignelijk wel leuk aan haar Vik?
De sex?
getrouwd en dichtbij wonen zou nog veel erger zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijk. En het duurt ook nog wel even voordat ik haar weer zie (half november op z'n vroegst...)
Tip: begin nooit iets met iemand die getrouwd is en ver weg woont.
En haar dan steeds tegenkomen met man en kidsquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
getrouwd en dichtbij wonen zou nog veel erger zijn
Ik zou zeggen, hèt perfecte moment om haar te dumpen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik niks leuk aan haar eigenlijk.
Zou je zeggen hè. Helaas weet ik ook van mezelf dat ik haar de ene dag helemaal kan uit kotsen en de volgende dag aan niks anders meer denkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hèt perfecte moment om haar te dumpen!
Werkt toch zo. Je met op een bepaald moment de knoop doorhakken en dan kan je gaan afkicken. Eerder lukt dat toch niet, het duurt errug lang voor ze je zo vaak hebben pijn gedaan dat je echt zegt, nu hou ik er mee op (sprak zij uit ervaring). Dus als je verstand zegt; 'uitmaken' dan is het mischien nu inderdaad wel het goede moment.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je zeggen hè. Helaas weet ik ook van mezelf dat ik haar de ene dag helemaal kan uit kotsen en de volgende dag aan niks anders meer denk.
Checkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche en Greys! Het feit dat ik liever niet wil dat mijn foto verspreid wordt betekent natuurlijk niet dat ik jullie foto's niet wil zien! Mag ik ook een pmmetje
Ja sorry, ik zal er niet meer over zeurenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Vik zichzelf nou maar eens een schop onder d'r kont moet geven. 't Is mooi geweest. Zelfs ik begin me eraan te ergeren en dat zegt nogal wat.
Sorry!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hé conleche en Greys! Het feit dat ik liever niet wil dat mijn foto verspreid wordt betekent natuurlijk niet dat ik jullie foto's niet wil zien! Mag ik ook een pmmetje
Heb ik ook al gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry!Ik heb zowel mijn als Conleche d'r foto's aan je gePMd net!
Natuurlijk zet ik je niet op ignore.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal er niet meer over zeuren(of zet mij op ignore met je pimp abbo
)
Vind ik ook een beetje vaag. Even bellen? Of heeft niemand haar nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Is het gek als ik een beetje ongerust ben over SHE en Viev?
SHE heeft ook helemaal niet meer gepost verder vandaagHet zal toch wel goed gaan?
Ik ook niet. *burp*quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor gisteren en vandaag geen lijstjes geven.
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtendquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik zal me ook wel aanstellen.
Moet er gewoon rekening mee houden dat er ook mensen zijn met een leven op zondag
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook nog niks van Greys gehoord. Ik heb wel m'n telefoon thuis laten liggen, dus het kan zijn dat ze heeft gesmst. Ik geloof wel dat ze op zondag altijd uitslaapt...
Gewoon hard wegrennen, ze komt op dit moment toch niet verquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren alleen qua friet en drambuie niet netjes gedaan, verder hou ik me braaf aan m'n schemaIk ben bang dat SHE me anders met die enge hoge dunne hakken pijn zal doen!
En ik lag gewoon in mijn nest te rottenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtend:
[..]
[..]
[..]
Als ik een ijstje van gisteren had willen posten, had ik gedurende de avond moeten bijhouden wat ik allemaal at en dronk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Laureline het volgende:
Ik post m'n lijstjes, hoe vreselijk ook, gewoon ijskoud iedere dag, houd me ook een beetje bij de les. En dan dienen jullie als mijn persoonlijke biechtzusters.
Wat is dat voor enge site?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
Hier een linkje dat ik te pas en te onpas spam als ik een ongezonde relatie ruik. Voor iedereen die zich aangesproken voelt (en voor de rest just in case):
http://www.enotalone.com/article/4112.html
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 centquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik wel weet, is dat ik drie of vier prosecco heb gehad en drie vodka-cola zero.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 cent
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
SHE was bij mama, die was jarig
Vorig topic was net een kippenhok, zo met de cullers erbij dus die heb ik gewoon overgeslagen.
Lekkere zondag gehad, ladies?
SHE gaat de komende tijd maar eens lekker wat energie in zichzelf steken ipv de dames hier, zo kom ik nooit op streefquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren alleen qua friet en drambuie niet netjes gedaan, verder hou ik me braaf aan m'n schemaIk ben bang dat SHE me anders met die enge hoge dunne hakken pijn zal doen!
Had je kabouter Plop op bezoek? WTF?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
L: twee broodjes knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes
D: 6 zelfgebakken pannenkoeken met stroop
T: 4 Oreo met chocolade koekjes.
Op de oreo's na: wil je me adopteren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef k_i_m het volgende:
L: twee broodjes knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes
D: 6 zelfgebakken pannenkoeken met stroop
T: 4 Oreo met chocolade koekjes.
Nee, ik ben weer beter denk ikquote:
zeg, die cullers, die zijn ook leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
SHE was bij mama, die was jarig
Vorig topic was net een kippenhok, zo met de cullers erbij dus die heb ik gewoon overgeslagen.
Lekkere zondag gehad, ladies?
de meeste dan he!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, die cullers, die zijn ook leuk!
sst, straks lezen ze hier ook mee!quote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 cent
En best lekkerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga komende maand ook lijstjes posten en heb serieus advies/hulp van jullie nodig over of het goed is of niet. Ik zit dan weer op streng dieet en dreig nu al in herhaling te vallen wat betreft eten op een dag. Ga morgen (als ik colleges oversla) en anders woensdag langs de natuurwinkel om allemaal lekkers te kopen, maar tot die tijd blijft het bij brood met stroop/zoete suikermeuk.
Mijn planning voor morgen:
O: bakje yoghurt met zoetstof en muesli zonder toevoegingen
T: 2 rijstwafels
L: 2 boterhammen met ... abrikozenjam/suiker/appelstroop oid
T: appel
D: weetikveel, moeten mn moeder en ik even overleggen. Iets met veel groente, een stuk kip/koe en zetmeelhoudend product.
T: geen idee. Wat mis ik nog aan voedingsstoffen? (zoek ik zelf wel op in welk product ze zitten)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
Ik ben heel hard bezig met niks zeggen tegen McSex op MSN. Wees trots op mij!En die CULlers zijn volgens mij best OK
Ik weet geen andere 'snack' die makkelijk mee te nemen is en waar geen rotzooi (hele meuk E-nummers en conserveermiddelen) aan toegevoegd is. En goedkoop (25 ct voor een pak) is ook wel handig. Oh mijn brood heeft trouwens geen boter/margarine, die moet ik nog kopen, mijn huidige is niet toegestaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Je mist helemaal niets, je hebt fruit, je hebt eiwitten, genoeg suikers, en de vetten krijg je wel uit je avondeten lijkt me.
Waarom rijstwafels eigenlijk? ( voor de lekker of..? )
Wat een toestand met je eten zegquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet geen andere 'snack' die makkelijk mee te nemen is en waar geen rotzooi (hele meuk E-nummers en conserveermiddelen) aan toegevoegd is. En goedkoop (25 ct voor een pak) is ook wel handig. Oh mijn brood heeft trouwens geen boter/margarine, die moet ik nog kopen, mijn huidige is niet toegestaan.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sst, straks lezen ze hier ook mee!
Ik vind er een niet meer zo sympathiek. Eigenlijk. Maar dat heet meer van je eigen fouten leren dan iets anders. Ach ja!
Cola Zero wordt gemarket naar mannen. Voor mannen schijnt het 'niet stoer' te zijn om Cola Light te drinken. De samenstelling id ook ietsje anders, maar in feite is het ook gewoon een light cola.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Wat is trouwens precies het verschil tussen cola light en zero?. Ze smaken anders, maar ze bevatten allebei geen suiker? Wat is er dan anders aan?
Oh maar dat is ook niet erg hoor, zit alleen weinig in, maar als snack prima natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet geen andere 'snack' die makkelijk mee te nemen is en waar geen rotzooi (hele meuk E-nummers en conserveermiddelen) aan toegevoegd is. En goedkoop (25 ct voor een pak) is ook wel handig. Oh mijn brood heeft trouwens geen boter/margarine, die moet ik nog kopen, mijn huidige is niet toegestaan.
Oh en je leert rijstwafels wel lekker vinden. Heb ze nu waar een beetje zout op zit, die zijn wel te doen, klasgenoten willen ze zelfs ook eten. Eerst vroegen ze alleen maar of ik niet liever iets at met smaak
.
Leuk juist!! Succesquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen mijn very first werkcollege geven
Dan heb ik nog niet eens verteld dat ik alleen maar zout en knoflook mag als kruidenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een toestand met je eten zeg. Bah...
Ja, dat het Cola Light voor mannen is wist ik al, maar ik proef ook echt verschil. Maar waar zit 'm dat verschil dan in?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Cola Zero wordt gemarket naar mannen. Voor mannen schijnt het 'niet stoer' te zijn om Cola Light te drinken. De samenstelling id ook ietsje anders, maar in feite is het ook gewoon een light cola.
Het maakt mij trouwens geen snars uit welke ik drink. Imo smaken ze allemaal gewoon naar cola.
Succesquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MerelMaak hem gek! Dat zal hem leren!
Oh jongens, ik ben een beetje aan het zenuwen. Morgen mijn very first werkcollege geven
Goed zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:17 schreef Merel het volgende:
Maar ik ga niet de eerste zijn! Dan maar even geen contact.
Of Chico of weet ik veel wie, ik raak door de war!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Wat AKnynke zegt
Omdat je lesbisch bentquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En waarom drink ik als vrouw Coke Zero?.
Wat schattigquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:17 schreef Merel het volgende:
Niet dat hij mij wel aanspreekt hoorMaar ik ga niet de eerste zijn! Dan maar even geen contact. En nu heb ik het tegen jullie gezegd dus nu moet ik het volhouden ook. Dus vanavond geen wodka in m'n euroshoppercolalight, ik moet helder en rationeel blijven
Je bent pot, dan mag dat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat het Cola Light voor mannen is wist ik al, maar ik proef ook echt verschil. Maar waar zit 'm dat verschil dan in?
Ik vind zero lekkerder dan light. En m'n darmen trekken light niet en zero wel. Gek dat er verschil in zit inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Spannend!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MerelMaak hem gek! Dat zal hem leren!
Oh jongens, ik ben een beetje aan het zenuwen. Morgen mijn very first werkcollege geven
Als ik zou weten wat Valfrais zou zijn, zou ik je kunnen vertellen dat het er HEEL veel zijn. Maarja. Helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef Anosmie het volgende:
Hoeveel calorieen zouden in een bak Valfrais en laten we zeggen, zo'n 5 7 crackers zitten?Hypothetisch dan he.
ik vind rijstwafels zoo ontzettend vies! ze stinken zo!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Wat AKnynke zegt over dat rijstwafels zo goedkoop zijn vind ik ook belangrijk hoor. Net zoals ik blij ben met de euroshoppergoedkoopheid nu. Niet iedereen heeft helaas het geld om elke dag superdure dingen te eten.
Mark vindt ze ook stinken. Ik vind ze juist zo gezellig naar de zee ruikenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind rijstwafels zoo ontzettend vies! ze stinken zo!
Wat betekent dat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |