abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62326196
Maar gelukkig was het gezelschap wel leuk!

Het vorige deel: Slanke bitches #263

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 12-10-2008 14:36:03 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62326204
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrren achter ons aan tafel die al na 2 minuten gingen zeiken dat ze op de tocht zaten, terwijl wij daar weg zaten te smoren
Dat heb ik dan weer gemist! Wat een zeikwijven zeg, het was super heet daar binnen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62326225
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat we niet 1 groot dieettopic hebben! Meisje/mevrouw naast me was hier illegaal, nou ik vond het tegenvallen kan volgens mij net zo goed hier posten
Het is natuurlijk minder leuk voor mensen die nog 30 kilo te gaan hebben en ons horen mierenneuken over een maatje 36 die niet meer past, of keer op keer nieuwe mensen met een lijn-bevlieging zien komen en gaan terwijl zij het misschien een jaar of langer moeten volhouden.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:47:26 #4
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62326228
@ Kim:

Er was ook een prima restaurant uitgezocht, maar die kon geen groepen van 20 hebben.
Daarbij kwam dat de dames er pas 5 dagen voor de datum uit waren wie wel en niet kwam en ik toen pas kon reserveren. Nou, voor grote groepen in Utrecht op zaterdagavond kun je dat termijn dus wel vergeten.
Die drakentent was de enige die ons kon hebben...en nu weten we waarom.

Misschien toch beter geweest als we de groepskaart had gedaan, want steengrillen was echt te fiesss voor woorden.
Zoiets smerigs heb ik echt nog nooit gegeten.
pi_62326230
tvp
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik

Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt

[ afbeelding ]
ook gelezen

schrok er ook van: aardige jonge vent met kinderen sneu

dat grietje bij hem in de auto was ook nog maar 26 echt ontzettend triest nieuws..

nu ga ik even klussen tot later!
Ja doei.
pi_62326242
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer gemist! Wat een zeikwijven zeg, het was super heet daar binnen
Idd, blij dat ik mijn vestje uit kon doen Vast een tactiek zodat we meer zouden drinken, want na èèn hap eten heb je snel genoeg
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:48:32 #7
331 Merel
Be here now.
pi_62326246
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Goodbye het volgende:
YPPY vond van niet En ik had op een gegeven moment ook kippenvel, af en toe kwam er echt zo'n koude windvlaag binnen. Maar dat kan ook aan mij liggen, mijn innerlijke thermostaat werkt niet altijd even goed.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62326271
En ik was vanochtend ook gewoon zwaarder he. I blame it on het rattenvlees
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62326273
De steengrill was lekker warm.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 13:50:30 #10
163650 Greys
pi_62326278
Kim, die wieven achter ons die vonden het koud en tochtig en wij zaten echt weg te zweten daar in die tent. Dus we hadden de deur waar we vlak naast zaten op een kier gezet. Gingen ze hem heel demonstratief dicht doen, en wij weer open En toen zij weer dicht en eentje zei dat het 'vast kwam omdat wij net van buiten kwamen, dat het binnen warm leek'. Ja dahag, het was verdomme net een sauna en dan ook nog boven die grillplaat

Gelukkig gingen ze snel weg daarna en kon de deur weer open.
[sb]Zodat SHE binnen kon roken onder de noemer 'maar ik zit toch bijna buiten?' [/sub]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:50:57 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62326285
Ik was vanmorgen 500 gram lichter. Maar ik heb dan ook een muizehapje ( ) gegeten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62326286
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef YPPY het volgende:
De steengrill was lekker warm.
Jij bent gewoon raar

Ik vond het echt veel te heet daar binnen, ik wou dat ik een vleugje tocht had gevoeld
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 13:52:46 #13
163650 Greys
pi_62326313
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:48 schreef Merel het volgende:

[..]

YPPY vond van niet En ik had op een gegeven moment ook kippenvel, af en toe kwam er echt zo'n koude windvlaag binnen. Maar dat kan ook aan mij liggen, mijn innerlijke thermostaat werkt niet altijd even goed.
Oh!
Maar als JULLIE het hadden gezegd dat de deur dicht moest hadden we veel aardiger gereageerd dan naar die dames achter ons hoor Heus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:55:15 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62326356
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:47 schreef SHE het volgende:
@ Kim:

Er was ook een prima restaurant uitgezocht, maar die kon geen groepen van 20 hebben.
Daarbij kwam dat de dames er pas 5 dagen voor de datum uit waren wie wel en niet kwam en ik toen pas kon reserveren. Nou, voor grote groepen in Utrecht op zaterdagavond kun je dat termijn dus wel vergeten.
Die drakentent was de enige die ons kon hebben...en nu weten we waarom.

Misschien toch beter geweest als we de groepskaart had gedaan, want steengrillen was echt te fiesss voor woorden.
Zoiets smerigs heb ik echt nog nooit gegeten.
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor! Maar het leek me heel kut als je gezellig met elkaar gaat eten en het eten te goor voor woorden is. Verder heb je het prima geregeld nog in de korte tijd die je had .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62326362
O, maar ik heb het altijd koud, ben niet helemaal normaal en gezond enzo.

Leuk om zoveel gezichten te zien bij de nicks.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62326391
Ik heb wat foto's rondgestuurd per PM, al ben ik ongetwijfeld mensen vergeten
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 13:57:39 #17
163650 Greys
pi_62326394
Ewelina, leuke PM! Ik moest de linkjes wel in een apart venster openen, want als ik er op klikte vloog ik weer mijn PM Inbox in Maar dat ligt vast aan mij, zal wel iets fout gedaan hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62326416
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Ewelina, leuke PM! Ik moest de linkjes wel in een apart venster openen, want als ik er op klikte vloog ik weer mijn PM Inbox in Maar dat ligt vast aan mij, zal wel iets fout gedaan hebben
Nee, ik had er ook problemen mee. Mijn 2e poging tot versturen is beter gelukt geloof ik.
pi_62326445
Leuke foto's!
  Vis een optie? zondag 12 oktober 2008 @ 14:00:15 #20
70532 loveli
N
pi_62326446
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:48 schreef Ewelina het volgende:
Idd, blij dat ik mijn vestje uit kon doen Vast een tactiek zodat we meer zouden drinken, want na èèn hap eten heb je snel genoeg
Dat was meteen een goed excuus om je décolleté te showen.
crap in = crap out
pi_62326480
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat was meteen een goed excuus om je décolleté te showen.
Jup Was-ie mooi of niet?
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:04:13 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62326512
Grappige foto's. Wel het verzoek die foto van mij niet online te gooien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62326540
Daarom heb ik ze ook per PM verstuurd
  Vis een optie? zondag 12 oktober 2008 @ 14:06:18 #24
70532 loveli
N
pi_62326547
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jup Was-ie mooi of niet?
Heb je me niet groen zien worden?
crap in = crap out
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:07:21 #25
331 Merel
Be here now.
pi_62326567
Zie je, op foto's ben ik helemaal niet zo leuk

Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe Isegrims verjaardagsfeestje was!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')