Dat heb ik dan weer gemist!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrren achter ons aan tafel die al na 2 minuten gingen zeiken dat ze op de tocht zaten, terwijl wij daar weg zaten te smoren
Het is natuurlijk minder leuk voor mensen die nog 30 kilo te gaan hebben en ons horen mierenneuken over een maatje 36 die niet meer past, of keer op keer nieuwe mensen met een lijn-bevlieging zien komen en gaan terwijl zij het misschien een jaar of langer moeten volhouden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat we niet 1 groot dieettopic hebben! Meisje/mevrouw naast me was hier illegaal, nou ik vond het tegenvallen kan volgens mij net zo goed hier posten
ook gelezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik![]()
Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
[ afbeelding ]
Idd, blij dat ik mijn vestje uit kon doenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist!Wat een zeikwijven zeg, het was super heet daar binnen
YPPY vond van nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:45 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan weer gemist!Wat een zeikwijven zeg, het was super heet daar binnen
Jij bent gewoon raarquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:48 schreef Merel het volgende:
[..]
YPPY vond van nietEn ik had op een gegeven moment ook kippenvel, af en toe kwam er echt zo'n koude windvlaag binnen. Maar dat kan ook aan mij liggen, mijn innerlijke thermostaat werkt niet altijd even goed.
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor! Maar het leek me heel kut als je gezellig met elkaar gaat eten en het eten te goor voor woorden is. Verder heb je het prima geregeld nog in de korte tijd die je hadquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:47 schreef SHE het volgende:
@ Kim:
Er was ook een prima restaurant uitgezocht, maar die kon geen groepen van 20 hebben.
Daarbij kwam dat de dames er pas 5 dagen voor de datum uit waren wie wel en niet kwam en ik toen pas kon reserveren. Nou, voor grote groepen in Utrecht op zaterdagavond kun je dat termijn dus wel vergeten.
Die drakentent was de enige die ons kon hebben...en nu weten we waarom.
Misschien toch beter geweest als we de groepskaart had gedaan, want steengrillen was echt te fiesss voor woorden.
Zoiets smerigs heb ik echt nog nooit gegeten.
Nee, ik had er ook problemen mee. Mijn 2e poging tot versturen is beter gelukt geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
Ewelina, leuke PM! Ik moest de linkjes wel in een apart venster openen, want als ik er op klikte vloog ik weer mijn PM Inbox inMaar dat ligt vast aan mij, zal wel iets fout gedaan hebben
Dat was meteen een goed excuus om je décolleté te showen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:48 schreef Ewelina het volgende:
Idd, blij dat ik mijn vestje uit kon doenVast een tactiek zodat we meer zouden drinken, want na èèn hap eten heb je snel genoeg
Jupquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was meteen een goed excuus om je décolleté te showen.
Neequote:
Ik ook niet. ik haat die rare wangetjes die ik volgens mij alleen op foto's hebquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Merel het volgende:
Zie je, op foto's ben ik helemaal niet zo leuk
Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe Isegrims verjaardagsfeestje was!!
Dat laatste leek me wel waarschijnlijkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef loveli het volgende:
(groen van jaloezie he, niet van het eten)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Kim, die wieven achter ons die vonden het koud en tochtig en wij zaten echt weg te zweten daar in die tent. Dus we hadden de deur waar we vlak naast zaten op een kier gezet. Gingen ze hem heel demonstratief dicht doen, en wij weer openEn toen zij weer dicht en eentje zei dat het 'vast kwam omdat wij net van buiten kwamen, dat het binnen warm leek'. Ja dahag, het was verdomme net een sauna en dan ook nog boven die grillplaat
![]()
Gelukkig gingen ze snel weg daarna en kon de deur weer open.
[sb]Zodat SHE binnen kon roken onder de noemer 'maar ik zit toch bijna buiten?'[/sub]
Ik geloof het wel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Anosmie het volgende:
* Anosmie Uit blinkende keuken komt rennen
Hoorde ik iets over foto's???
Wel naar slankdames, maar niet daarbuiten. Dus liever geen fokkers die hier nooit posten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Overigens mogen de foto's wat mij betreft ook naar de Slank-dames per PM die er niet bij waren hoor.
Weet niet hoe de rest er over denkt?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Overigens mogen de foto's wat mij betreft ook naar de Slank-dames per PM die er niet bij waren hoor.
Weet niet hoe de rest er over denkt?
Daarom denk ik dat we het alleen moeten sturen naar andere Slank-posters, op verzoek alleen zeg maar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef loveli het volgende:
Ik ben in dubio. De slank-dames mogen op zich wel weten hoe ik eruit zie, maar aan de andere kant heb ik tot nu toe m'n hoofd niet op internet vertoond. Door slechte ervaringen in het verleden ben ik behoorlijk voorzichtig geworden.
dat was zo'n toffe meet!quote:
Ik zal die van mij zo ook even uploadenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Ewelina het volgende:
Nu ben ik trouwens wel benieuwd naar de andere foto's die gemaakt zijn.
Ik zou hem je zó doorsturen, maar ik weet niet of Loveli dat goed vindt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat was zo'n toffe meet!
Oh, en die foto's waren trouwens een hint dat ik ook graag een pm zou willen krijgen. Ben erg benieuwd naar alle gezichten!
Dat betekent dat het gezellig wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die van mij zo ook even uploaden
Ben vergeten op het terras ook nog foto's te maken
Ik had mayo en knoflooksausquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb de knoflooksaus ook niet gezien gister hoor!
Was er soms maar één bakje op die hele lange tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |