Neequote:
Ik ook niet. ik haat die rare wangetjes die ik volgens mij alleen op foto's hebquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Merel het volgende:
Zie je, op foto's ben ik helemaal niet zo leuk
Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe Isegrims verjaardagsfeestje was!!
Dat laatste leek me wel waarschijnlijkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef loveli het volgende:
(groen van jaloezie he, niet van het eten)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Kim, die wieven achter ons die vonden het koud en tochtig en wij zaten echt weg te zweten daar in die tent. Dus we hadden de deur waar we vlak naast zaten op een kier gezet. Gingen ze hem heel demonstratief dicht doen, en wij weer openEn toen zij weer dicht en eentje zei dat het 'vast kwam omdat wij net van buiten kwamen, dat het binnen warm leek'. Ja dahag, het was verdomme net een sauna en dan ook nog boven die grillplaat
![]()
Gelukkig gingen ze snel weg daarna en kon de deur weer open.
[sb]Zodat SHE binnen kon roken onder de noemer 'maar ik zit toch bijna buiten?'[/sub]
Ik geloof het wel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Anosmie het volgende:
* Anosmie Uit blinkende keuken komt rennen
Hoorde ik iets over foto's???
Wel naar slankdames, maar niet daarbuiten. Dus liever geen fokkers die hier nooit posten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Overigens mogen de foto's wat mij betreft ook naar de Slank-dames per PM die er niet bij waren hoor.
Weet niet hoe de rest er over denkt?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Overigens mogen de foto's wat mij betreft ook naar de Slank-dames per PM die er niet bij waren hoor.
Weet niet hoe de rest er over denkt?
Daarom denk ik dat we het alleen moeten sturen naar andere Slank-posters, op verzoek alleen zeg maar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:17 schreef loveli het volgende:
Ik ben in dubio. De slank-dames mogen op zich wel weten hoe ik eruit zie, maar aan de andere kant heb ik tot nu toe m'n hoofd niet op internet vertoond. Door slechte ervaringen in het verleden ben ik behoorlijk voorzichtig geworden.
dat was zo'n toffe meet!quote:
Ik zal die van mij zo ook even uploadenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Ewelina het volgende:
Nu ben ik trouwens wel benieuwd naar de andere foto's die gemaakt zijn.
Ik zou hem je zó doorsturen, maar ik weet niet of Loveli dat goed vindt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat was zo'n toffe meet!
Oh, en die foto's waren trouwens een hint dat ik ook graag een pm zou willen krijgen. Ben erg benieuwd naar alle gezichten!
Dat betekent dat het gezellig wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die van mij zo ook even uploaden
Ben vergeten op het terras ook nog foto's te maken
Ik had mayo en knoflooksausquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb de knoflooksaus ook niet gezien gister hoor!
Was er soms maar één bakje op die hele lange tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |