Hm, dan nog maar een keer een tripje naar Breda maken, daar schijnt 'ie wel goed te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is... ik heb wel eens een kapsalonnetje op dat ik echt HEEL erg smerig vond!
Daarin was de patat niet goed genoeg gebakken en er zaten bergen uien in, gatverdamme. Na twee hapjes was ik klaar. Wat een teleurstelling! Dus er zijn echt goede en walgelijke kapsalonnetjes, trust me
Je kwijtgeraakte gewicht er weer bij vreten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dan nog maar een keer een tripje naar Breda maken, daar schijnt 'ie wel goed te zijn.
Dat wordt mijn beloning voor mezelf als ik mijn streefgewicht bereikt heb.
Ik ook niet, maar waarschijnlijk kwam dat ook van Calvé af net als de cocktail saus, nou doe mij maar gewoon mayo danquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat er knoflooksaus was
Ja dat had ik dus en ik vond het echt lekker! Misschien dat het kwam omdat ik al heel lang geen patat meer had gegeten, maar goed.quote:
Dat sowieso! Ik heb al maanden geen fatsoenlijke spijkerbroek meer, maar ik weiger om er één te kopen waar ik eigenlijk helemaal niet in wil passen. Het duurt alleen wat langer dan gepland.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kwijtgeraakte gewicht er weer bij vreten?
nieuwe kleding is een beter cadeau denk ik!
De verpakking past idd niet altijd bij m'n interesses.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Merel het volgende:
Oh ik had me van tevoren van loveli trouwens ook geen voorstelling gemaakt. En dan zie je haar en dan denk je wat een frêle meisje, totdat ze begin te praten over auto's en motorblokken en steeksleutels
Ja, recht voor mijn neusquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb de knoflooksaus ook niet gezien gister hoor!
Was er soms maar één bakje op die hele lange tafel?
ik zat naast jequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus en ik vond het echt lekker! Misschien dat het kwam dat ik al heel lang geen patat meer had gegeten, maar goed.
Wie nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zat naast jeen ik had ook ene patatje oorlog
dat wilde ik ook nog zeggen jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie niet
Ze hadden trouwens best een lepeltje mogen geven bij de pindasaus want echt schenkbaar was-ie niet...
Bij ons zat er een vork inquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie niet
Ze hadden trouwens best een lepeltje mogen geven bij de pindasaus want echt schenkbaar was-ie niet...
Ja, die van Turkyaz ( of zoiets ) is lekker, echt lekker!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.
Ze lult ook met haar 10 KG, dat zegt ze alleen om hier te kunnen posten. Dat kind is graatmagerquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af hoe PF er nu uitziet... ik heb dr 10 kg geleden gezien, toen was ze superskinny enzo, maar daarna niet meer gezien ...
Dus oproep voor PF: we zouden nog naar Amsterdam
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef loveli het volgende:
Ik leg nu eigenlijk pas de link tussen jou en die capuchon-foto, op die foto zie je er meisjesachtiger uit.
Hehe, ik ging even googlen en er is ook een kapsalon die zo heet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, die van Turkyaz ( of zoiets ) is lekker, echt lekker!
Dank!! In een 2e hands winkeltje in Tiel ooit gevonden voor 80 GULDEN nog.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!
Ik vond trouwens Co's jas zo mooi
PF, ik heb het nog even opgezocht, mijn laarzen komen bij Poco Loco vandaan. Geweldige winkel, ik wil álle schoenen die ze verkopen wel hebben!
Ja, ik las het vanochtend. Echt naar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik![]()
Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
Jorg Haider is ook overleden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
We hebben wel wat gemist zie ik![]()
Mister Peking Express, Mister Expeditie Robinson, wat erg
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
*mental image*quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
Oh en Greysie..ik heb vannacht gedroomd, zo bizar. Ik kwam uit voor Nederland bij het Eurovisie songfesival...
met 50 cent
Dat vind ik dan toch minder erg op één of andere manierquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jorg Haider is ook overleden.
Zagen Liejannuh en ik gister op Utrecht CS toen we teruggingen.
Ik was er ook niet bepaald rouwig omquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch minder erg op één of andere manier
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
Oh en Greysie..ik heb vannacht gedroomd, zo bizar. Ik kwam uit voor Nederland bij het Eurovisie songfesival...
met rapper 50 cent
Jij hebt een ontzettend lieflijk gezichtquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
En PF vindt me juist in het echt meer meisjesachtiger!
Ik vond trouwens Co's jas zo mooi
PF, ik heb het nog even opgezocht, mijn laarzen komen bij Poco Loco vandaan. Geweldige winkel, ik wil álle schoenen die ze verkopen wel hebben!
Ik had me Co wel iets anders voorgesteld, met wat grovere gelaatstrekken ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef SHE het volgende:
En Co lijkt op een vriendinnetje van mij, zelfde gelaatstrekken, zelfde maniertjes, zelfde blik, zelfs dezelfde stem, zelfde grootte en net zo petite
Niks van gezien!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Goodbye het volgende:
Hmmz, m'n pukkel is weg, maar er zit nu nog een rode vlekMisschien toch maar een bruin stipje van maken vanavond
Maar dat had ik gisterochtend toen ik wakker werd al gelezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jorg Haider is ook overleden.
Zagen Liejannuh en ik gister op Utrecht CS toen we teruggingen.
Doos!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik was toch wel méé he? Als Songfestival addict?
Oh wacht... ik weet al waarom je de link legt ineens met mij en het Songfestival![]()
Het was ook donker daar binnen, thank godquote:
Ja, foto's! Ben ook benieuwd naar iedereen's gezichten!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er al foto's trouwens?Kunnen de mensen die niet zijn gekomen zien hoe fotogeniek ik ben en dat ik dus niet op Audrey Hepburn lijk
Komt door de foto's. De camera doet Co geen recht. Ik denk dat ze beter uit de verf komt op bewegend beeld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had me Co wel iets anders voorgesteld, met wat grovere gelaatstrekken ofzoZe was juist heel fijn gebouwd, heel petite, zowel qua gelaatstrekken als qua bouw!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Doos!
hihihihi![]()
En om jou heb ik het meest gelachen. Precies wat ik had verwacht, oer Rotterdamse gezelligheid
Ik denk dat dat ook wel gebeurt was, mits je naast mij en Greys had gezeten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, zo te horen is het maar goed dat ik ziek was, want bij de eerste onvriendelijke bediening die ik had ontwaard had ik jullie gesommeerd om op te staan en mee te gaan naar de FEBO.
Wel nadat ik de tafel eerst had omgekiept he?.
Maar kut dat het leuk was!.
.
Ik deel 'm met liefde met je!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar zeg jij nou maar niets met je 'hihihihi'. We zitten in hetzelfde hihihihi-schuitje
Ik snap ook niet dat we niet 1 groot dieettopic hebben! Meisje/mevrouw naast me was hier illegaal, nou ik vond het tegenvallen kan volgens mij net zo goed hier postenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nog wel misselijker geworden dan ik al was![]()
gelukkig is het allemaal binnen gebleven
* motorbloempje vond iedereen dunhad echt zoiets van: wat doen jullie allemaal moeilijk met wegen en weegschalen en eten
![]()
Echt? wat ordinair!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel gebeurt was, mits je naast mij en Greys had gezeten.
We hadden dan ook binnen 5 minuten al beef met een stel dozen aan een andere lange tafel. Daarom was ik zooo blij dat ik niet gedronken had gisteren, ik heb me keurig gedragen
Ik heb thuis niets meer gegeten, mijn maag was helemaal van streek
Het was een goed idee om een vestje aan te doen wat je uit kan trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrren achter ons aan tafel die al na 2 minuten gingen zeiken dat ze op de tocht zaten, terwijl wij daar weg zaten te smoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |