Ja! Ik! Mooi bustier had je trouwens aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Niet verbaasd, wel teleurgesteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent echt een klein schattig meisje
En Merel/Katja leek op die capuchon foto echt oudachtig maar die is ook nog gewoon een meisje
Ja! En ik snap ook niet dat de mannen niet in rijen van 10 bij haar voor de deur staan! Ik vind 'r echt mooi (en aardig).quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
ik heb geen idee wat voor beeld men van mij had en of dat ook klopte uiteindelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij had iedereen een heel ander/vaag beeld van mij
Waarschijnlijk, al heb ik nog geen PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Merel het volgende:
Zit iedereen nu stiekem via PM over elkaar te roddelen?
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
@MoBlo, ik herkende je echt meteen.
Ja, jou iig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopen![]()
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestortquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Nou, ik had vannacht wel zulke buikpijn dat ik dácht dat ik doodgingquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Ik verbaas me erover dat ik nog niet kotsend boven de plee hang vanwege die kipquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestort
ik ontloop mijn weegschaal maar een dagje
Ja!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Merel het volgende:
Oh ik had me van tevoren van loveli trouwens ook geen voorstelling gemaakt. En dan zie je haar en dan denk je wat een frêle meisje, totdat ze begin te praten over auto's en motorblokken en steeksleutels
ik ben nog wel misselijker geworden dan ik al wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat ik nog niet kotsend boven de plee hang vanwege die kip
Je bent niet de enige hoor, ik ken ook niemand.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef kwakveense het volgende:
wel gek, jullie kennen elkaar nu allemaal van gezicht en stem. ik ken alleen merel van gezicht en stem, en verder sommigen van foto's.
nu ga ik echt weg. humeur alweer wat opgeknapt van rommelen in huis...
You and me both...quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
toen was ik nog écht dik en een propje
ja, als ik die nog een keer hoor zeggen dat zequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Nou idd, er zat geen dikzak tussen
Bolletje spande overigens wel de kroon, als ik haar nog eens in mijn buurt tref dan ga ik daar eens een kapsalonnetje in proppen want die was echt te skinny voor bitches.
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef SHE het volgende:
Nou idd, er zat geen dikzak tussen
Bolletje spande overigens wel de kroon, als ik haar nog eens in mijn buurt tref dan ga ik daar eens een kapsalonnetje in proppen want die was echt te skinny voor bitches.
En dan te bedenken dat ze zichzelf 10 kilo te zwaar vindt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Inderdaad, PF was de dunste denk ik!
* Greys reikt PF Skinny-Award aan.
Van het bitcherige heb ik dan weer weinig gemerkt. Bij niemand eigenlijk.
We zijn de TT niet waardig
Volgens mij zijn die niet in Utrecht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, jij weet vast waar je een kapsalon kunt eten in Utrecht. Mijn schoonbroertje heeft het daar altijd over en loopt ons nu al maanden lekker te maken, maar in Landgraaf zijn die dingen natuurlijk nergens te vinden.
Als ze afvalt kom ik haar persoonlijk in elkaar beuken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze zichzelf 10 kilo te zwaar vindt!
* motorbloempje doet meequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze afvalt kom ik haar persoonlijk in elkaar beuken.
Een zilverfolie bakje met:quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet eens wat een kapsalonnetje is
In de verhalen van mijn schoonbroertje zit er ook nog gesmolten kaas overheen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zilverfolie bakje met:
- patat
- shoarma/döner vlees
- bergen knoflooksaus zodat je patat gaat soppen
- sla, voor de sier
En dat door elkaar gehusseld
Zó smerig dat het weer lekker is! En je weet in elk geval zeker dat je slecht gegeten hebt
Nou het stomme is... ik heb wel eens een kapsalonnetje op dat ik echt HEEL erg smerig vond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan maar geen echte lekkere.
Waarschijnlijk is het net als met pizza: even when it's bad, it's still pretty good.
Ik vraag me nu echt af hoe PF er nu uitzietquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Greys het volgende:
Inderdaad, PF was de dunste denk ik!
* Greys reikt PF Skinny-Award aan.
Van het bitcherige heb ik dan weer weinig gemerkt. Bij niemand eigenlijk.
We zijn de TT niet waardig
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de verhalen van mijn schoonbroertje zit er ook nog gesmolten kaas overheen.
Maar misschien heeft 'ie dat gewoon erbij verzonnen om ons te pesten, de sadist.
Ik vind dit echt heel vies klinken. Gewone shoarma is lekker, patat ook maar gesopte patat in knoflooksaus....quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zilverfolie bakje met:
- patat
- shoarma/döner vlees
- bergen knoflooksaus zodat je patat gaat soppen
- sla, voor de sier
En dat door elkaar gehusseld
Zó smerig dat het weer lekker is! En je weet in elk geval zeker dat je slecht gegeten hebt
Ik wist dus niet dat er knoflooksaus wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
er bleek dus gisteravond overigens ook knoflooksaus te zijn geweest
maargoed, de andere helft van de tafel wist dan weer neit van het bestaan van 'onze' mayo af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |