Natuurlijk zet ik je niet op ignore.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal er niet meer over zeuren(of zet mij op ignore met je pimp abbo
)
Vind ik ook een beetje vaag. Even bellen? Of heeft niemand haar nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Is het gek als ik een beetje ongerust ben over SHE en Viev?
SHE heeft ook helemaal niet meer gepost verder vandaagHet zal toch wel goed gaan?
Ik ook niet. *burp*quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga voor gisteren en vandaag geen lijstjes geven.
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtendquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik zal me ook wel aanstellen.
Moet er gewoon rekening mee houden dat er ook mensen zijn met een leven op zondag
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook nog niks van Greys gehoord. Ik heb wel m'n telefoon thuis laten liggen, dus het kan zijn dat ze heeft gesmst. Ik geloof wel dat ze op zondag altijd uitslaapt...
Gewoon hard wegrennen, ze komt op dit moment toch niet verquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren alleen qua friet en drambuie niet netjes gedaan, verder hou ik me braaf aan m'n schemaIk ben bang dat SHE me anders met die enge hoge dunne hakken pijn zal doen!
En ik lag gewoon in mijn nest te rottenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stel je niet aan, want jij was ook zoek vanochtend:
[..]
[..]
[..]
Als ik een ijstje van gisteren had willen posten, had ik gedurende de avond moeten bijhouden wat ik allemaal at en dronk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Laureline het volgende:
Ik post m'n lijstjes, hoe vreselijk ook, gewoon ijskoud iedere dag, houd me ook een beetje bij de les. En dan dienen jullie als mijn persoonlijke biechtzusters.
Wat is dat voor enge site?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
Hier een linkje dat ik te pas en te onpas spam als ik een ongezonde relatie ruik. Voor iedereen die zich aangesproken voelt (en voor de rest just in case):
http://www.enotalone.com/article/4112.html
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 centquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik wel weet, is dat ik drie of vier prosecco heb gehad en drie vodka-cola zero.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb n.a.v. de tip van SHE trouwens cola light van de euroshopper gekocht en die is inderdaad redelijk vergelijkbaar met cola zero! En maar 36 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |