Welkom! wat weeg je nu dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Deze baas meld zich hier ook maar even. Morgen beginnen met fitnessen. Weer teruggaan naar de +- 85 kg
quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:28 schreef Leatherneck het volgende:
[knip]cliché[/knip]
Succes iedereen met zijn/haar doeleinden! En blijf doorzetten.
Wat doe jij hier trouwens? Probeer je een beetje lekkere wijven te scoren met dat afgetrainde lichaam van je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]wát een gelul, bovendien; mensen veroordelen je toch wel, of je nou dik bent of gebruikt. Ik heb schijt aan wat anderen van me vinden
Kom op zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Merel het volgende:
Jeetje zeg, doe eens niet zo flauw, ik vind dat uit Leatherneck post duidelijk wordt dat hij (?) het heel vriendelijk en positief bedoelt. En tegenwoordig is het ook niet zo makkelijk om je in te lezen in deze topics en te ontdekken welke methode wij hanteren om af te vallen, want er staat zoveel onzin tussendoor dat je de echte afval-posts maar met moeite kunt terugvinden. Net als de irritante ik-weet-het-beter-posts van buitenstaanders wordt nu óók de reactie die daar in dit topic op wordt gegeven voorspelbaar en flauw.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Viking84 het volgende:Goedemorgen
.
Ik sta weer op het gewicht uit het lijstje en dit keer ga ik doorrrrrzetten!
Welke methode het is maakt niet zoveel uit, het zal toch altijd wel iets te maken hebben met minder eten en meer sporten, of niet soms?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Merel het volgende:
Jeetje zeg, doe eens niet zo flauw, ik vind dat uit Leathernecks post duidelijk wordt dat hij (?) het heel vriendelijk en positief bedoelt. En tegenwoordig is het ook niet zo makkelijk om je in te lezen in deze topics en te ontdekken welke methode wij hanteren om af te vallen, want er staat zoveel onzin tussendoor dat je de echte afval-posts maar met moeite kunt terugvinden. Net als de irritante ik-weet-het-beter-posts van buitenstaanders wordt nu óók de reactie die daar in dit topic op wordt gegeven voorspelbaar en flauw.
Goed begin. Veel succes!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Viking84 het volgende:Goedemorgen
.
Ik sta weer op het gewicht uit het lijstje en dit keer ga ik doorrrrrzetten! Net lekker uitgeslapen. Moet vanmiddag weer bezig bij het CWI, maar er moeten twee sollicitatiebrieven geschreven worden, dus ik vermaak me wel.
Conleche heeft altijd die mooie lijstjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:51 schreef vamperotica het volgende:
Zoooo...Eindelijk weer bijgelezen!
K ga zo eitjes koken voor mn ontbijt en dan maar eens puinruimen.
Ow ja...Ik ging vanaf vandaag ook "uitgebreid" bijhouden geloof ik...
Wie had daar nou zo'n leuk programmaatje voor?
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef mspoez het volgende:
Mag ik nog één keertje zeuren? ik voel me afschuwelijk en kan het nergens kwijt omdat niemand IRL weet wat er gebeurd is en waarom het uit is...
Tuurlijk mag dat, zeur zoveel je wilt. Er zijn hier altijd wel mensen die naar je luisteren of je een schop onder de kont proberen te geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef mspoez het volgende:
Mag ik nog één keertje zeuren? ik voel me afschuwelijk en kan het nergens kwijt omdat niemand IRL weet wat er gebeurd is en waarom het uit is...
Ik heb er nu zelfs een nog leuker verhaal overquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dan net als SHE zeggen: "Ik vertel 't toch maar niet". Ik heb je wel door
.
Weltrusten![]()
.
Mmmm. Goed punt.quote:
Voel mezelf er iets te kut over op het moment en ik wou dat ik op SHE leekquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja zeg, je lijkt SHE wel!
waarom kan je 't niet op Fok! zetten?
Er zal wel iets met het vriendje zijn en dat ze bang is dat het vriendje het leest.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja zeg, je lijkt SHE wel!
waarom kan je 't niet op Fok! zetten?
Jij bent absoluut niet dom!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef mspoez het volgende:
Er is wel iemand die weet hoe en wat maar die zegt nu (en dat snap ik ook) dat ik verder moet en het los moet laten maar dat lukt nog niet zo goed. En dan kom ik van die stomme dingen tegen, hij heeft me geblokt op hyves bijvoorbeeld of hij heeft een account ergens op een date-site gemaakt en het verkeerde mailadres ingevuld (per ongeluk??) en dat komt dan hier nog binnen, dan báál ik zo. Plus dat ik me steeds meer realiseer dat ikgewoon jaren belazerd ben. En dat maakt dat ik me zo dóm voel!!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:03 schreef Merel het volgende:
Ik vind het heel erg, maar als ik dat programma bekijk dan heb ik niet het idee dat ik naar mensen kijkHet worden bezienswaardigheden, circusbeesten ofzo, dit is gewoon niet meer menselijk
Wat vreselijk!
Joehoe....Concleeeeheeeeche....quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Conleche heeft altijd die mooie lijstjes.
Url is een x-aantal topics terug wel een keer voorbij gevlogen maar ik weet het ook zo 1-2-3 niet meer.
Ik zocht hem nml ook al, haha.
Is die lijst van Anosmie niet hetzelfde als die van Conleche? Zo ja, je zou 't ook aan haar kunnen vragen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Joehoe....Concleeeeheeeeche....
Ohja. Vergeet niet om hem ook te blokkeren op hyves, msn, facebook, whatahisfacesites.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef mspoez het volgende:
Er is wel iemand die weet hoe en wat maar die zegt nu (en dat snap ik ook) dat ik verder moet en het los moet laten maar dat lukt nog niet zo goed. En dan kom ik van die stomme dingen tegen, hij heeft me geblokt op hyves bijvoorbeeld of hij heeft een account ergens op een date-site gemaakt en het verkeerde mailadres ingevuld (per ongeluk??) en dat komt dan hier nog binnen, dan báál ik zo. Plus dat ik me steeds meer realiseer dat ikgewoon jaren belazerd ben. En dat maakt dat ik me zo dóm voel!!
Mzpoes had de site al gepost. je moet je even registreren (graties) bij www.valtaf.nlquote:
Zo ver was ik nog niet met bijlezen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is die lijst van Anosmie niet hetzelfde als die van Conleche? Zo ja, je zou 't ook aan haar kunnen vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |