Daar werk ik zo ongeveer naast.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef mirved het volgende:
G-Star International BV, Keienbergweg 100, 1101 GH Amsterdam
Postbus 12177, 1100 AD Amsterdam
t +31 (0)20 567 76 00, f +31 (0)20 567 76 99
Mocht je het weer weten let me know...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Daniane het volgende:
Ja die zijn er in het wit
weet ik toevallug.geen idee waar.
En die vind jij mooi?... Heb er rondgekeken . en zijn van die wijde broeken enzo.. niets boeiends vind ikquote:Op maandag 22 september 2008 10:34 schreef RSie het volgende:
online G-star bestellen kan op www.score.nl
dat heb je mij toch niet horen zeggen??!!quote:Op maandag 22 september 2008 15:23 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
En die vind jij mooi?... Heb er rondgekeken . en zijn van die wijde broeken enzo.. niets boeiends vind ik
Alsof die broek die je in de OP post niet wijd isquote:Op maandag 22 september 2008 15:23 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
En die vind jij mooi?... Heb er rondgekeken . en zijn van die wijde broeken enzo.. niets boeiends vind ik
nee, foto's zijn genomen terwijl de broek vlak ligt waardoor de pijpen automatisch breder lijken dan wanneer iemand de broek aanheeft.quote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef ThomazZ87 het volgende:
Die broeken op score.nl zien er sowieso altijd wijder uit dan ze zijn volgens mij.
Brakke pics.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alsof die broek die je in de OP post niet wijd is
een elwood skinny noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je geen ervaring met dit soort broeken, mag je ook niet praten.
Heb je ooit zo een broek gepast dan ?
De zwarte is bijna een type skinny jeans maar dan net iets breder.
En dan praat ik uit ervaring kerel
De broek uit de OP bijna een type skinny jeansquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je geen ervaring met dit soort broeken, mag je ook niet praten.
Heb je ooit zo een broek gepast dan ?
De zwarte is bijna een type skinny jeans maar dan net iets breder.
En dan praat ik uit ervaring kerel
Had het over de zwarte ouwe... Dus jij wil zeggen dat deze net zo ruim valt als een "normale" G-star broek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
De broek uit de OP bijna een type skinny jeans![]()
Ik zou als ik jou was maar voortaan de goede maat passen
Ik zeg niet dat ze net zo ruim vallen als een normale G-star broek maar het zijn zeker geen skinny jeansquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Had het over de zwarte ouwe... Dus jij wil zeggen dat deze net zo ruim valt als een "normale" G-star broek.
Draag je wel G-starbroeken of zijn ze je te duur?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
Had het over de zwarte ouwe... Dus jij wil zeggen dat deze net zo ruim valt als een "normale" G-star broek.
Draag je wel G-starbroeken of zijn ze je te duur?
Alle mannen ... Ja sure .. Mooi verhaal .. Dus jij wil mij doen geloven dat je elke man in nederland kent en weet welke broeken ze dragen. Doe je goed... En de mijne valt aardig strak uit en ja de maten kloppen .. Maar dat vind ik het chille aan de broek... Misschien moet ik het maar bewijzen met een foto ... wie weet doe ik dat wel... ben ik gelijk van die slimmeriken af die denken ze weten hoe MIJN broekt zit..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef RSie het volgende:
[..]
een elwood skinny noemen.![]()
Skinny jeans zijn jeans die strak om je lichaam zitten, dat zit deze duidelijk niet.
als je de termen niet kent, gebruik ze dan ook niet.
er is inderdaad wel een Narrow versie van de Elwood anniversary, maar die fit is gewoon regular (dus zoals de klassieke spijkerbroek).
en even voor jouw info. de Elwood anniversary is een speciale uitgave van de Elwood zoals die al jaren geleden gemaakt werd, vrijwel alle mannen van NL hebben in hun leven weleens een Elwood gehad en weten dus allemaal wel hoe ze zitten. Ik heb ze zelf jarenlang verkocht en heb meer dan 20 verschillende Elwood's gehad door de jaren heen, dus ik weet exact hoe die broeken vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |