Misschien stonden die vertalingen er toendertijd nog niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
Ligt eraan wat voor master je kiest, maar goed dan zou ik er 2 jaar voor niets zitten als ik de kortste master kiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?
Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
het was ook meer gekscherend dan serieus een plan opstellen om samen te gaan wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn
Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
Het Zuid-Oostenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
Tot je biologische klok gaat tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan
en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo)
trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
doet me denken aan de Shakespeare Companyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot je biologische klok gaat tikken.
Ik weet het nog niet, eigenlijk. Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer
.
Oh, dat is wel tof nieuws iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking![]()
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof nieuws idd.
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht
![]()
Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar
Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.
Die héb je al!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers.
Oh, maar dat neemt niet weg dat ik er wel heel goed over zal nadenken. Alleen op de dag zélf zou ik er niet over nadenken of we die geloftes houden (nogal onromantischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is.
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
... Frankrijk ... New York ... Londen ...
...Amsterdam ...
Hihi, ja maar het is by far de leukste meneer C. die ik heb gehad!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruikquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat een externe eter is, is al uitgelegd, maar het komt er idd op neer dat als anderen wat aan het eten zijn, of er staat wat lekkers op tafel, dat ik het dan moeilijk vind om niet in de verleiding te komen om het op te eten. Als ik niks in huis heb, dan heb ik daar dus geen problemen mee, omdat ik dus niet verleid word om wat op te eten. Als je een interne eter ben, dan eet je dus omdat je lichaam dat zegt, omdat je dus echt honger hebt. En dan heb je nog emotionele-eters, die dus eten als ze zich rot voelen en dan dus de verleiding niet kunnen weerstaan. En zo heb je nog wel meer soorten, maar dit zijn de 3 bekendste.
Idd, een externe eter zijn is erg vervelend, vooral als je vriend wel zoveel eet. Dan ben ik toch echt liever een interne eter, maarja, echt kiezen kun je daar niet voor. Maar het is nog altijd beter dan een emotionele-eter, anders dan was ik de laatste tijd echt geen 2 kg afgevallen met dat kut scheidingsgedoe. Blegh, word er echt helemaal niet goed van.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruikDan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |