Misschien stonden die vertalingen er toendertijd nog niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
Ligt eraan wat voor master je kiest, maar goed dan zou ik er 2 jaar voor niets zitten als ik de kortste master kiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?
Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
het was ook meer gekscherend dan serieus een plan opstellen om samen te gaan wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn
Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
Het Zuid-Oostenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
Tot je biologische klok gaat tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan
en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo)
trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
doet me denken aan de Shakespeare Companyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot je biologische klok gaat tikken.
Ik weet het nog niet, eigenlijk. Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer
.
Oh, dat is wel tof nieuws iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking![]()
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof nieuws idd.
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |