Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik heb gisteravond heerlijk gegeten in Belgisch restaurant Lieve
Voorgerecht:
BLINDE VINK
Blinde vink van zwaardvis gevuld met gerookte vismousse, gedipt in kruiden en een saffraansaus
Hoofdgerecht:
PAARSE KRIELTJES
Op de huid gebakken zeebaars met een lauwwarme salade van truffelaardappelen en een lente ui botersaus
Als bijgerecht hadden we een zakje luie wijven friet(ik zei toch dat ik friet ging eten
)
Nagerecht:
DUIVELS BRUIN (veg)
Granité van chocolade, parfait van pure chocolade en een pure chocolademousse geserveerd met een Duvelchocoladesabayon
Dat was echt zaligVooral dat toetje (ben chocolade-addict)
Lief en ik hebben genoten van het eten en van elkaar
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
inderdaad! dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
PF gaf aan chicken te zijn, dus die heeft niet meer gelift. Ze is hier bang gepraatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Ik denk eerder dat ze in de armen van Mr. Date ligtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Connectiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz: ik zet alles erop, hoor, simpelweg omdat ik eigenlijk nog geen relevante werkervaring heb (alleen mijn werk voor een uitgeverij dan).
Ik vind de lijst van ColdFeet ook enorrrrrrm stoer. Hoe kom je als bèta trouwens bij een taleninstituut terecht? Zoiets lijkt mij ook nog wel eens gaaf
.
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat ik die hele waslijst niet op m'n CV mag zetten dat ik voor normale sollicitaties gebruik..ja, ik weet dat het geen "relevante werkervaring" is, maar ik heb echt een heleboel geleerd tijdens die baantjes! Geleerd hard te werken, hoe met mensen om te gaan, met vervelende bazen, met niet-betalende bazen, met lastige klanten, met storingen, communiceren, allemaal hartstikke belangrijk. Ik vind ook echt dat mensen die nooit een bijbaantje hebben gehad dat later merken in de manier waarop ze met werken beginnen, het draagt toch bij aan je ontwikkeling. En dat is dan "niet relevant", pleh
.
En dat was meneer Conleche?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
O ik ben 1 bijbaan vergeten, dat komt omdat het later mijn vaste werk werd. Heb op een camping in Zuid Frankrijk gewerkt als receptioniste. Alwaar ik ben blijven plakken aan een tennisleraar.![]()
Dácht ut niet!! Die kwam pas jaren (en vele scharrels) later en bakt er ook niet veel van op de tennisbaan!quote:
Dat ja. Plus: het verklaart bij mij waarom ik langer over mijn studie heb gedaan. Maar ook dat ik tijdens mijn studie zeer diverse 'soft skills' heb opgedaan, meer dan studiegenoten die in 5 jaar afstuderenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.
Ik vind het ook niet vóór iemand spreken als hij/zij nooit een bijbaantje gehad heeft naast school.
Die kun je gewoon van internet downloaden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.
Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb geen zin om naar school te gaan, wat jammer is want het is de laatste keer dat ik vele van mijn medestudenten zie
Maar zal vast wel komen als ik daar ben
Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:19 schreef Faithy het volgende:
mn paps doet nu volwassenen onderwijs, schijnt inderdaad érg leuk te zijn
Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weer.
Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komen
haha, nee, hij doet daar Nederlands en Engels geloof ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?
Je bedoelt voor iedereen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?
Waarom zou ik die toets niet halen? je hebt er zelfs een herkansing voorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
of de toets niet haalt..
wat ga je eigenlijk doen als je niet wordt toegelaten? Toch deze HBO opleiding afmaken?
Had mezelf wel gesteld dat ik, als ik niet werd toegelaten, dat ik die opleiding zou afmaken en dan daarna mn master zou gaan halen (de lange weg) zeg maar..
gewoon, voor de zekerheid, zeg maar
Nee, voor 75 euroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Over die ondertitels. Diegene heeft dus voor jan lul 6 a 7 uur zitten vertalen.
Misschien heeft zij die subs wel geschrevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Over die ondertitels. Diegene heeft dus voor jan lul 6 a 7 uur zitten vertalen.
Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Faithy het volgende:
waarom ga je dan niet naar Leiden? Lekker dicht bij je vent![]()
anders zit je hier sowieso 4 jaar 'vast' (universiteitswitchen lijkt mij niets) of komt hij deze kant op als jullie gaan samenwonen?
Ik neem aan dat je een BSA hebt. Bij mijn oude opleiding moest je iig 32 punten halen (van de 42) en dan kon je gewoon door naar het 2e jaar, moest je alleen wel je openstaande 1ejaars vakken nog herkansen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je bedoelt voor iedereen?
Ik weet dat er weinig van uit gaan alles te halen in één jaar
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zitten
En nu kan hij mooi deze kant op komen
Oh, wat heerlijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ga zometeen lekker even een weekendje de stad uit, naar camping Bakkum![]()
ff relaxen en naar het strand met als enige zorg of ik wel genoeg boeken bij me heb![]()
fijn weekend iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |