Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik heb gisteravond heerlijk gegeten in Belgisch restaurant Lieve
Voorgerecht:
BLINDE VINK
Blinde vink van zwaardvis gevuld met gerookte vismousse, gedipt in kruiden en een saffraansaus
Hoofdgerecht:
PAARSE KRIELTJES
Op de huid gebakken zeebaars met een lauwwarme salade van truffelaardappelen en een lente ui botersaus
Als bijgerecht hadden we een zakje luie wijven friet(ik zei toch dat ik friet ging eten
)
Nagerecht:
DUIVELS BRUIN (veg)
Granité van chocolade, parfait van pure chocolade en een pure chocolademousse geserveerd met een Duvelchocoladesabayon
Dat was echt zaligVooral dat toetje (ben chocolade-addict)
Lief en ik hebben genoten van het eten en van elkaar
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
inderdaad! dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
PF gaf aan chicken te zijn, dus die heeft niet meer gelift. Ze is hier bang gepraatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Ik denk eerder dat ze in de armen van Mr. Date ligtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Connectiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz: ik zet alles erop, hoor, simpelweg omdat ik eigenlijk nog geen relevante werkervaring heb (alleen mijn werk voor een uitgeverij dan).
Ik vind de lijst van ColdFeet ook enorrrrrrm stoer. Hoe kom je als bčta trouwens bij een taleninstituut terecht? Zoiets lijkt mij ook nog wel eens gaaf
.
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat ik die hele waslijst niet op m'n CV mag zetten dat ik voor normale sollicitaties gebruik..ja, ik weet dat het geen "relevante werkervaring" is, maar ik heb echt een heleboel geleerd tijdens die baantjes! Geleerd hard te werken, hoe met mensen om te gaan, met vervelende bazen, met niet-betalende bazen, met lastige klanten, met storingen, communiceren, allemaal hartstikke belangrijk. Ik vind ook echt dat mensen die nooit een bijbaantje hebben gehad dat later merken in de manier waarop ze met werken beginnen, het draagt toch bij aan je ontwikkeling. En dat is dan "niet relevant", pleh
.
En dat was meneer Conleche?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
O ik ben 1 bijbaan vergeten, dat komt omdat het later mijn vaste werk werd. Heb op een camping in Zuid Frankrijk gewerkt als receptioniste. Alwaar ik ben blijven plakken aan een tennisleraar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |