Als je veel zweet onder je oksel kan je Odorex Extra Dry aanradenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hetzelfde, althans onder mijn armen. De rest van m'n lichaam zweet niet zo hard. Maar ik zit bijvoorbeeld op dit moment achter mijn pc, maar toch voel ik soms een druppeltje lopen, terwijl ik helemaal niks anders doe dan zitten en af en toe wat typen..
Met fietsen heb ik het ook, hoe zacht ik ook fiets, ik zweet nog steeds. Of het nou zomer is of winter en zelfs als ik het koud heb zweet ik af en toe. Ik draag dan ook nooit truien, ik loop het hele jaar door in een t-shirt omdat ik in een trui echt kapot ga van de hitte.
Ik kan er wel mee leven, draag lichte kleding, douche me elke dag en heb gewoon altijd een fles deodorant in m'n tas. Gelukkig heb ik er ook niet zo heel erg last van, dat je de hele dag met een natte plek in je shirt rond loopt, dan zou ik het wel kut vinden.
Het stinkt bij mij nooit, maar het is vooral het feit dat je er idd. helemaal niet fris bij voelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:19 schreef LeT0W het volgende:
Ik zweet me ook altijd helemaal suf. voor met opstap gaan is het vervelend.
Sporten ook na 5 min hardlopen is mn t-shirt doorweekt. Enige voordeel is dat het voornamelijk gewoon vocht is en niet echt vet stinkt. Maar fris voel je dr ook niet bij.
Idd, dat idee gewoon.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het stinkt bij mij nooit, maar het is vooral het feit dat je er idd. helemaal niet fris bij voelt.
Die heb ik nog niet geprobeerd. Gebruik nu Nivea anti transpirant, werkt opzich wel chill maar ik zweet nog steeds wel. Zal morgen ff zo'n fles Odorex meenemen, wil het wel een keer proberen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef Logitik het volgende:
[..]
Als je veel zweet onder je oksel kan je Odorex Extra Dry aanraden
Pfff, bij mij stroomt het zweet echt van m'n lichaam af na een vrijpartij. Dan zweet ik ook letterlijk m'n (nu dan ex) vriendin onder. Leuk is anders imho.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Wees gezegend, zweten is gezond.
Ik zweet zelfs na een stevige vrijpartij of 10 km rennen niet. Ik hou dus lekker alle afvalstoffen vast
Pas na uren in een sauna met norse tronie en rode huid gebeurt er wat.
Oh wat zou ik graag zweten
Dat vind ik anders best geil hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:01 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Pfff, bij mij stroomt het zweet echt van m'n lichaam af na een vrijpartij. Dan zweet ik ook letterlijk m'n (nu dan ex) vriendin onder. Leuk is anders imho.
Nee, je bent niet gezegend als je zo erg zweet als de TS, maar goed, dat is makkelijk praten als je zelf bijna niet zweet.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Wees gezegend, zweten is gezond.
Ik zweet zelfs na een stevige vrijpartij of 10 km rennen niet. Ik hou dus lekker alle afvalstoffen vast
Pas na uren in een sauna met norse tronie en rode huid gebeurt er wat.
Oh wat zou ik graag zweten
Nou, een beetje zweet is niet erg maar als de druppels van m'n neus van m'n neus afvallen dan mag het wel wat minder imho.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat vind ik anders best geil hoor...
vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, een beetje zweet is niet erg maar als de druppels van m'n neus van m'n neus afvallen dan mag het wel wat minder imho.
Totdat je daarna lekker wil gaan slapen in je bed wat helemaal doorweekt is van de zweet.quote:
Dat zijn op zich best extreme maatregelen waarvan ik vind dat het niet nodig is.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:51 schreef wiener8 het volgende:
Hoi Logitik,
Ik snap je verhaal helemaal. Ik heb hier ook jaren last van gehad, bij mij uitte het in zweten op mijn voorhoofd, handen en oksels (en voeten, maar vond ik niet zo erg). Het was bij mij ook zo erg dat wanneer ik het maar iets te warm kreeg, ik al ging zweten en het stroomde dan ook van mijn voorhoofd. Echt heel gênant. Of wanneer ik in een lift stapte en die werd opeens heel erg vol, kreeg ik het benauwd en ging ik ook weer zweten en dan kijken mensen je aan (of die gedachte heb je) en dan ga je nog meer zweten. Het was zelfs zo erg dat ik sociale gebeurtenissen ging ontwijken, vooral in de zomer want dan was het nog erger. Ik ben zelfs tijdelijk gestopt met mijn studie omdat ik het gewoon niet meer aankon. Was heftige tijd omdat ik het ook verborgen probeerde te houden tot het gewoon op een gegeven moment dus echt niet meer kon. Dan fietste ik naar school en was ik al drijfnat zonder maar iets gedaan te hebben. Het zit in ieder geval in mijn familie, dus ook genetisch bepaald. Maar toen ben ik op internet gaan zoeken en kwam uit op de site van sudor.nl. Om een lang verhaal kort te maken: ik ben in 2005 geopereerd (thoracoscopische sympathectomie); 2 sneetjes aan elke zijde van mijn lichaam net onder de oksels en de zenuw die het zweten aanstuurt is voor een gedeelte doorgebrand. Je longen worden wel even stilgelegd zodat er ruimte is om te opereren. Na operatie voel je dat wel (druk op je borstkast, maar verdwijnt snel). Hoe is het nu, 3 jaar later: ik zweet niet meer op mijn voorhoofd (heel soms heel klein beetje), heb geen zweethanden meer, maar het zweten moet er toch uit en heeft zich bij mij verplaatst naar mijn rug, buik en bij mijn kont. Resultaat is dat ik nog steeds snel zweet en dus enorme natte plekken op mijn rug krijg, ook weer niet fraai, maar kun je voorkomen door je om te kleden (wat ik doe op school, als ik op school arriveer en dus nat ben trek ik droge en schone kleren aan). De operatie was 4500 euro (toen) en werd niet vergoed. Hoe dat nu is geen idee. Ik denk wel dat ik het nog een keer zou doen, mocht het nodig zijn. Als je nog dingen wilt weten, mag je ze mij altijd vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |