Ik hoop tquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:15 schreef BrandX het volgende:
niets, gaat vanzelf weer over, met een paar dagen is het al nagenoeg weg
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Niet aanstellen en paar dagen aankijken.. Ik vermoed niet dat je er dood van gaat.
ach gebeurt met boksen ook wel eens, dat je na een flinke sparpartij zoiets hebt van: hmmmmm knak-knak? wat een raar geluidquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik hoop t![]()
Ik ben sowieso al niet te spreken over de artsen hier in Nederland. gaan zo vaak de fout in
Wie heeft het over aanklagen? (leer lezen kind)quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, ik ben doodsbang!
Bedreigd worden door een mietje wat 1 dag na een operatie gaat klagen dat het nog pijn doet en de art wilt aanklagen![]()
!!!
Klachtencommissie, dat ik daar nog niet eerder aan gedacht hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn mondhoeken waren aan weerszijden een halve centimeter uitgescheurd na zo'n amandeloperatie. Mijn man zijn ribben waren gekneusd na het verwijderen van een blindedarm.
Overigens: (vrijwel?) ieder ziekenhuis heeft een klachtencommissie. Ga daar je verhaal eens doen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:
je rechten zijn als volgt: Even slikken, en weer doorgaan.
mauwzak./
Mijn kaak kraakt en doet niet zomaar pijn, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Beschadigd? Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |