Ik hoop tquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:15 schreef BrandX het volgende:
niets, gaat vanzelf weer over, met een paar dagen is het al nagenoeg weg
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Niet aanstellen en paar dagen aankijken.. Ik vermoed niet dat je er dood van gaat.
ach gebeurt met boksen ook wel eens, dat je na een flinke sparpartij zoiets hebt van: hmmmmm knak-knak? wat een raar geluidquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik hoop t![]()
Ik ben sowieso al niet te spreken over de artsen hier in Nederland. gaan zo vaak de fout in
Wie heeft het over aanklagen? (leer lezen kind)quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, ik ben doodsbang!
Bedreigd worden door een mietje wat 1 dag na een operatie gaat klagen dat het nog pijn doet en de art wilt aanklagen![]()
!!!
Klachtencommissie, dat ik daar nog niet eerder aan gedacht hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn mondhoeken waren aan weerszijden een halve centimeter uitgescheurd na zo'n amandeloperatie. Mijn man zijn ribben waren gekneusd na het verwijderen van een blindedarm.
Overigens: (vrijwel?) ieder ziekenhuis heeft een klachtencommissie. Ga daar je verhaal eens doen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:
je rechten zijn als volgt: Even slikken, en weer doorgaan.
mauwzak./
Mijn kaak kraakt en doet niet zomaar pijn, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Beschadigd? Bron?
Als je dit topic had gelezen, weet je dat ik niet kan pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:28 schreef ralfie het volgende:
Ga eerst eens gewoon met die arts praten voor je met allerhande rechtzaken en klachtencommisies begint.
Jezus kind je hebt een operatie gehad, natuurlijk heb je pijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:22 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Mijn kaak kraakt en doet niet zomaar pijn, toch?Ik kan vanwege mijn kaak ook amper eten.
Ik ga in ieder geval een klacht indienen. Want de dokter zei dat ze wel vaker 'geweld' (en je kaak oprekken) gebruiken bij dit soort behandelingen. Ze zijn namelijk met twee mensen tegelijk bezig in je mond.
Ook heb ik uit mijn naaste omgeving al dezelfde verhalen gehoord van pijn aan de kaak na het verwijderen van amandelen.
Je zou het meer kunnen zien dat ze er op aangesproken moeten worden, want ik ben vast niet de enige die zijn amandelen moet laten verwijderen..
Ik zou als dokter echt keihard de TS uitlachen en bijna een schop onder de reet gevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jezus kind je hebt een operatie gehad, natuurlijk heb je pijn!![]()
Dat het überhaupt in je op komt om daar een klacht over in te gaan dienen is echt beyond me.![]()
Als je na een week of wat nog last hebt en er op foto's blijkt dat er permanente schade is, dán heb je reden tot klagen maar twee dagen na een operatie mauwen over pijn is echt te sneu voor woorden. Wat dacht je dat er gebeurde bij zo'n operatie? Dat ze even vriendelijk vragen aan je amandelen of ze in het bakje willen springen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |