Waarom ga je ons een beetje rickrollenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Mikeyyy het volgende:
wat is een rickroll? bij mij doet hij het gewoon hoor
ja idd, dit is echt niet leuk hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
TS ga op scholieren.com iemand in de maling nemen
het werd net gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Mikeyyy het volgende:
ach, ik vind het fok forum handig om bij vragen hier antwoorden te vinden. blijkbaar ziet het overgrote deel dit als een tijdverdrijf omdat ze op dinsdags niet snel naar cafe gaan, geen vriendin hebben en morgenochtend weer in het magazijn moeten werken. laat maar zitten krijg toch niks serieus haha
Hoofdletters en een woordenboek. Zoek normale vrienden, wigger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Mikeyyy het volgende:
ach, ik vind het fok forum handig om bij vragen hier antwoorden te vinden. blijkbaar ziet het overgrote deel dit als een tijdverdrijf omdat ze op dinsdags niet snel naar cafe gaan, geen vriendin hebben en morgenochtend weer in het magazijn moeten werken. laat maar zitten krijg toch niks serieus haha
Ja, maar niet met jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Mikeyyy het volgende:
Kijk dit bedoel ik, jullie hebben zo weinig te doen dat jullie om spelling gaan letten en hoofdletters. Is het vanwege het uiterlijk dat een mooie vriendin nog achterwege blijft of wat is het? wil je erover praten?
Ik vraag me af, waarom koop jij al die dure dingen. Af en toe een mooi shirtje ofzo kan ik wel begrijpen. Maar dat dingetje van louis vuitton? hoezo koop je dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Mikeyyy het volgende:
@ Tho-omas
Kijk dit bedoel ik. jullie hebben zo weinig te doen dat jullie op spelling gaan letten en hoofdletters. Is het vanwege het uiterlijk dat een mooie vriendin nog achterwege blijft of wat is het? wil je erover praten?
VInd ik mooi. Koop het niet om het vervolgens kapot te knippen. doeiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vraag me af, waarom koop jij al die dure dingen. Af en toe een mooi shirtje ofzo kan ik wel begrijpen. Maar dat dingetje van louis vuitton? hoezo koop je dat?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
ohja en verder, over mijn leven buiten fok hoef ik me geen zorgen te maken hoor
nee het is geen aanval ofzoiets. Maar ik bedoel, wat doe je dan met zo'n tasje dat het meer dan 100 euro waard is? Krijg je meer aanzien, hossel je meer sma'tjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
VInd ik mooi. Koop het niet om het vervolgens kapot te knippen. doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |