Waarom ga je ons een beetje rickrollenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Mikeyyy het volgende:
wat is een rickroll? bij mij doet hij het gewoon hoor
ja idd, dit is echt niet leuk hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
TS ga op scholieren.com iemand in de maling nemen
het werd net gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Mikeyyy het volgende:
ach, ik vind het fok forum handig om bij vragen hier antwoorden te vinden. blijkbaar ziet het overgrote deel dit als een tijdverdrijf omdat ze op dinsdags niet snel naar cafe gaan, geen vriendin hebben en morgenochtend weer in het magazijn moeten werken. laat maar zitten krijg toch niks serieus haha
Hoofdletters en een woordenboek. Zoek normale vrienden, wigger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Mikeyyy het volgende:
ach, ik vind het fok forum handig om bij vragen hier antwoorden te vinden. blijkbaar ziet het overgrote deel dit als een tijdverdrijf omdat ze op dinsdags niet snel naar cafe gaan, geen vriendin hebben en morgenochtend weer in het magazijn moeten werken. laat maar zitten krijg toch niks serieus haha
Ja, maar niet met jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Mikeyyy het volgende:
Kijk dit bedoel ik, jullie hebben zo weinig te doen dat jullie om spelling gaan letten en hoofdletters. Is het vanwege het uiterlijk dat een mooie vriendin nog achterwege blijft of wat is het? wil je erover praten?
Ik vraag me af, waarom koop jij al die dure dingen. Af en toe een mooi shirtje ofzo kan ik wel begrijpen. Maar dat dingetje van louis vuitton? hoezo koop je dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Mikeyyy het volgende:
@ Tho-omas
Kijk dit bedoel ik. jullie hebben zo weinig te doen dat jullie op spelling gaan letten en hoofdletters. Is het vanwege het uiterlijk dat een mooie vriendin nog achterwege blijft of wat is het? wil je erover praten?
VInd ik mooi. Koop het niet om het vervolgens kapot te knippen. doeiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vraag me af, waarom koop jij al die dure dingen. Af en toe een mooi shirtje ofzo kan ik wel begrijpen. Maar dat dingetje van louis vuitton? hoezo koop je dat?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
ohja en verder, over mijn leven buiten fok hoef ik me geen zorgen te maken hoor
nee het is geen aanval ofzoiets. Maar ik bedoel, wat doe je dan met zo'n tasje dat het meer dan 100 euro waard is? Krijg je meer aanzien, hossel je meer sma'tjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
VInd ik mooi. Koop het niet om het vervolgens kapot te knippen. doei
waar basseer je dit op. Heb je gezien hoe ik eruit zie, heb je enig idee hoeveel/of ik vrienden heb, heb je enig idee of ik een vriendin heb?quote:
Ja doe maar rustig. Ik kom hier voor een serieus gepsrek met de medemens die een andere mening is toegedaan dan mij, en het lijkt me intressant te kijken hoe deze persoon tegen de wereld aan kijkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog. Moet je hosselen met je enorme netwerk, mooiboy?
Jij denkt nu dat ik zo`n vernegerd typje ben? nee ben ik totaal niet. Dus praat ook niet zo idioot over hosselen en sma`tjes. De één koopt een muts de ander koopt zo`n tasjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee het is geen aanval ofzoiets. Maar ik bedoel, wat doe je dan met zo'n tasje dat het meer dan 100 euro waard is? Krijg je meer aanzien, hossel je meer sma'tjes?
Dat was niet voor jou bestemd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja doe maar rustig. Ik kom hier voor een serieus gepsrek met de medemens die een andere mening is toegedaan dan mij, en het lijkt me intressant te kijken hoe deze persoon tegen de wereld aan kijkt.
Nouja ik geef ook geld uit aan colbertjes, pakken, mooie schoenen etc. Dat doet hij ook, alleen aan minder mooie kleding. Ieder zijn smaak zeg ik maar zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee het is geen aanval ofzoiets. Maar ik bedoel, wat doe je dan met zo'n tasje dat het meer dan 100 euro waard is? Krijg je meer aanzien, hossel je meer sma'tjes?
Ja persoonlijk vind ik dit redelijk triest dus. Maarja wie ben ik? Ga met vrienden wat leuks doen in plaats van hier beetje met andere onbekende personen uiteenlopende dingen bespreken :Squote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja doe maar rustig. Ik kom hier voor een serieus gepsrek met de medemens die een andere mening is toegedaan dan mij, en het lijkt me intressant te kijken hoe deze persoon tegen de wereld aan kijkt.
Ik ben me ervan bewust dat ik aan het generaliseren ben. Grote kans dat ik ernaast zit, maar voor mijn gevoel heeft het overgrote deel behoefte aan aan een beetje gezelligheid. Omdat ze dit in het dagelijks leven niet meekrijgen hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waar basseer je dit op. Heb je gezien hoe ik eruit zie, heb je enig idee hoeveel/of ik vrienden heb, heb je enig idee of ik een vriendin heb?
Ik heb geen muts en geen tasje. Wel een gitaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Jij denkt nu dat ik zo`n vernegerd typje ben? nee ben ik totaal niet. Dus praat ook niet zo idioot over hosselen en sma`tjes. De één koopt een muts de ander koopt zo`n tasje
En wat betekent dat volgens jou? het op FOKKK zitten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Goede start voor TS... Gelijk wat FOK!-user clichés uit de kast trekken en dan nog hulp verwachten ook. Je moet niet gelijk zo gaan happen.Welkom op FOK! je homebase voor wiggers en mooiboys, dus kan je mooi je sociale kenniskring gaan uitbreiden... Wake up, je zit op FOK!
nou geweldig. Neem afstand van het toetsenbord en ga lekker op je gitaal spelen, fijne avond!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geen muts en geen tasje. Wel een gitaar.
Lurk maar een tijdje mee. Je hebt nu op dit moment een compleet vertekend beeld in gedachte, maar dat trekt met de tijd wel bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
En wat betekent dat volgens jou? het op FOKKK zitten?
Een heel groot deel wel. En aangezien ik op doordeweekse dagen, zeker in weken zoals dit (tentamens) ivm school niet veel tijd heb om te chillen met vrienden ofzoiets, kan ik wel tussendoor ff lekker een uurtje fokken. En dat hebben veel fokkers. Er zijn ook veel fokkers die fokken tijden het werk. En natuurlijk zullen er ook een stel kanker autisten tussen zitten, maar die heb je overal.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat ik aan het generaliseren ben. Grote kans dat ik ernaast zit, maar voor mijn gevoel heeft het overgrote deel behoefte aan aan een beetje gezelligheid. Omdat ze dit in het dagelijks leven niet meekrijgen haha
Hetzelfde als voor jou, maar jij bent hier ernstig sneu bezig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
En wat betekent dat volgens jou? het op FOKKK zitten?
Heel goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja ik geef ook geld uit aan colbertjes, pakken, mooie schoenen etc. Dat doet hij ook, alleen aan minder mooie kleding. Ieder zijn smaak zeg ik maar zo.
Ik ben me ervan bewust dat ik een beetje meega in de triestheid. Maarja was enigzins verbaasd/lichtelijk geirriteerd dat ik hier gewoon een normale vraag stel en dat ik reacties krijg van paar van die simpele zielen. Ik vind overigens dat je het FOK maar matig uitleg. Je lult er gewoon omheenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hetzelfde als voor jou, maar jij bent hier ernstig sneu bezig.
Je ziet nu alles als een aanvalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
nou geweldig. Neem afstand van het toetsenbord en ga lekker op je gitaal spelen, fijne avond!
Je hapt gewoon te snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat ik een beetje meega in de triestheid. Maarja was enigzins verbaasd/lichtelijk geirriteerd dat ik hier gewoon een normale vraag stel en dat ik reacties krijg van paar van die simpele zielen. Ik vind overigens dat je het FOK maar matig uitleg. Je lult er gewoon omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |