quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jouw definitie van nieuw strookt niet met die van mij
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Wurdsje het volgende:
dat blijkt wel.. wat is dan jouw definitie van nieuw?
Zat die in de crew dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi
Maareh, ik kan niets vinden over Nietz die in deze kwestie uit de crew is gestapt. of ben ik nu gek?
Hij is zelfs geband!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi
Maareh, ik kan niets vinden over Nietz die in deze kwestie uit de crew is gestapt. of ben ik nu gek?
Daar heb ik zo geen hapklare definitie voor :pquote:
Dat is wel heel zielig dan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij is zelfs geband!
hierdoor: Mag deze anders centraal zijn?
ik vind em nieuwquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar heb ik zo geen hapklare definitie voor :p
Maar: iets wat pas in gebruik genomen is en/of net bestaat.
(in de kast hangen vind gebruiken)
Is hij gebanned voor die uitspraak?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij is zelfs geband!
hierdoor: Mag deze anders centraal zijn?
Daar had ik geen weet vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wie denk je dat het fotoboek gemaakt heeft?En nu is-ie geband.
Nja hij zegt zelf van wel. Maar ik weet er verder ook niks van af hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is hij gebanned voor die uitspraak?
Daar zie ik niets van terug in MED
Dat lijkt me niet
Heeft hij een ip-ban dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef JH87 het volgende:
Ik heb al een kaarsje opgestoken voor Nietz en beloofd dat we desnoods een STA Groningen mirror voor 'm maken.
Als hij het fobo heeft kunnen maken weet hij ook wel hoe hij daar omheen moetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft hij een ip-ban dan?Want anders kan hij gewoon meelezen?
Ik heb geen idee. Zou kunnen idd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft hij een ip-ban dan?Want anders kan hij gewoon meelezen?
vaag het zou er wel in horen.. misschien dat ze de bans met betrekking tot het gezeik van de afgelopen dagen niet vermelden..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:02 schreef Jesse_ het volgende:
Er staat trouwens niks in het banmeldtopic over nietz
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:58 schreef Wurdsje het volgende:
damn lekker weer zeg... ik moet maar eens even zien wat ik zal doen vanmiddag.. beetje binnen zitten is ook niks met dit weer..
ik wil ook een hok met balkon...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo eerst eens lunchen en dan eens kijken of ik een goed boek heb voor op het balkon
Jij gaat later een goede loonslaaf wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:22 schreef maok het volgende:
Ik ben vandaag thuis gebleven, even geen energie om naar mijn stage te gaan, ik denk dat ik zo maar even mijn hangmatstoelen in de tuin op hangen lekker buiten op mijn laptop aan het werk ga
Ik was net hier op het balkon gekropen, maar als je wilt studeren heb je er in ieder geval niks aan. Alles waaide weg.quote:
kan vanmiddag welquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef JH87 het volgende:
Gaan we deze week een keer na werktijd plantsoenmeeten met bier en friet?
dat is dan wel jammerlijk ja.. maar ik hoef niet te studerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik was net hier op het balkon gekropen, maar als je wilt studeren heb je er in ieder geval niks aan. Alles waaide weg.
Nu maar binnen zitten dan.
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef JH87 het volgende:
Gaan we deze week een keer na werktijd plantsoenmeeten met bier en friet?
ik ben er het hele weekend niet..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.
Nee, want dan kan ik weer nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kan het niet in het weekend? Dan kan ik wel weer.
Ja, maar doordeweeks kan ik alleen maar na 1800u, dus een zaterdagmiddag met warmer weer geniet dan wel mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:01 schreef Bob. het volgende:
Ah, nou dan is doordeweeks handiger. Helaas pindakaas.
Hoi, jij bent?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Rondina het volgende:
ik zit lekker in de tuin..
Moet ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:55 schreef JH87 het volgende:
Jullie maken het weer gemakkelijk, Wurdsje & PSM.
geen probleemquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:55 schreef JH87 het volgende:
Jullie maken het weer gemakkelijk, Wurdsje & PSM.
Wordt er nog wat georganiseerd op de grote markt dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
geen probleem
gaan er trouwens nog mensen naar de Grote Markt vanavond? finale mijn tent is top
Ik las het nèt.quote:
Ben ik ineens onmisbaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn vraag dus. En wat moet ik nou als jij dit topic gaat verlaten
Hoezo "ineens"quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las het nèt.
[..]
Ben ik ineens onmisbaar?.
Ja sorry, zit op stage enzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou MM. I haven't got all day.
Congratulations!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een 9 voor mijn engels presentatie. Een 9.Hurray.
mja ik had vaag gehoord dat daar het feest was omtrent de finale..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Wordt er nog wat georganiseerd op de grote markt dan?
Ik moet vanavond werken in het feithhuis, dus ben wel ff benieuwd
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoezo "ineens"Ik heb nooit iets anders beweerd heur.
Ik wil best door de straat lopen, maar dat stuk terras gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:47 schreef JH87 het volgende:
Lees: Zou iemand zo vrij willen zijn een stuk terras incl. witbier & versnaperingen aan de Poelestraat willen jatten, hier aan de Viaductstraat af kunnen leveren en er ook nog voor kunnen zorgen dat er genoeg leuk vrouwelijk volk hier door de straat loopt?
Ik vraag vast weer teveel van jullie.
Niks arrogant, das nou zelfverzekerdheid DaDquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil best door de straat lopen, maar dat stuk terras gaat niet lukken.
[/arrogant]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Yam Yam bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef LoudGirl het volgende:
Er zit een noodletent aan het gedempte zuiderdiep, is dat een optie?
Misplaatste, maar ok.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niks arrogant, das nou zelfverzekerdheid DaD
Nou het leek toen allemaal vrij leegjes en de magnos waren ook weg...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef LoudGirl het volgende:
Je bedoelt helemaal dicht en opgeheven of toevallig niet open?
Je bent wel heul nieuwquote:
quote:Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
Statistieken
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Vandaag is helemaal niet gebaggerd hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:33 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat een weertje, nu eerst even bijlezen wat jullie allemaal hebben gebaggerd
Hmm, ja!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
geen probleem
gaan er trouwens nog mensen naar de Grote Markt vanavond? finale mijn tent is top
klopt..quote:
Kloonquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dan haar eerste post in dit topic, wat een eer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yam yam liep wel vrij goed toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
yam yam is helemaal dicht
Noodles xxl is nog wel open
en de wagamama's
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
Niet alleen maar hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
huh waar dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Kloonque dice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed begrijp heb je dus gewoon at random op een topic geklikt om daar te komen melden dat je in de tuin zit?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
er stond Groningen Stad.. voor de rest heb ik niks gelezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?
yes.. ik was zo blij met t zonnetje..quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je dus gewoon at random op een topic geklikt om daar te komen melden dat je in de tuin zit?
Ok.
En jij dacht? Ow, Groningen Stad, nou daar zal heel Maastricht zich verzamelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Rondina het volgende:
[..]
er stond Groningen Stad.. voor de rest heb ik niks gelezen
hap3xquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Groningen Stad #228 - Mooi weer TT![]()
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En jij dacht? Ow, Groningen Stad, nou daar zal heel Maastricht zich verzamelen![]()
Je mag het hier ook wel over de stad hebben hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..
maar hier dus wel.. okay.
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je mag het hier ook wel over de stad hebben hoor
Introduceer jezelf eens danquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef Rondina het volgende:
[..]
yes.. ik was zo blij met t zonnetje..
Berlijn, weet ik niet en gebandquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:48 schreef Matje-1989 het volgende:
BTW, waar zijn Chipszak, Alexxxx en Nietzman?
Wie ben je, waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:49 schreef Rondina het volgende:
[..]
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweest![]()
Uhm, wie is DD dan weer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef JH87 het volgende:
CZ zit in Berlijn, Alexxxx weet ik niet en Nietzman is geband door DD.
Dan mis je toch ietsquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:49 schreef Rondina het volgende:
[..]
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweest![]()
Jij bent gewoon Nietzman.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..
Dictator Danny?quote:
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
Dat van Nijntje had ik gelezen inderdaad, maar krijg je daar een ban voor?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dictator Danny?
Nietz heeft iig een opmerking geplaatst over Nijntje en sociale omgangsvormen, daarmee refererend naar Danny.
Wat een pauper TTquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?
Oh enneh:
Rotterdam #19: twee wasmachines op een palmenstrand!
Hee.. thanks!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?
Oh enneh:
Rotterdam #19: twee wasmachines op een palmenstrand!
De rekel!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dictator Danny?
Nietz heeft iig een opmerking geplaatst over Nijntje en sociale omgangsvormen, daarmee refererend naar Danny.
Haha!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef Rondina het volgende:
[..]
accelerando?? haha.. dat is italiaans.. but never mind..
Ik? Nergens heen.quote:
Ja, dat gedrag kan men nu eenmaal niet tolereren. Ergens moet een grens gesteld worden.quote:
LOL..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je shift-toets ontbreekt op je toetsenbord?
Oho, heeft 'ie tegen me gelogen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Dat wil ik graag nog even meekrijgen, dus ik wact nog even met koken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alsof ik alle details weet, ik weet alleen dat die FB opmerking niet de aanleiding voor een ban was
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga weer.
Ik denk dat we dit beter verder via PM kunnen besprekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?
haha, ipv edit doe je quote, dat had ik wel gezien en de eigenlijke edit is hier nu toch nog terug te lezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef LoudGirl het volgende:
Wat is in hemelsnaam eem mirror? Ik volg deze rel niet.
Ach boeiend ook. Alleen nerds houden zich hiermee bezig. En nietzman blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand is![]()
Blaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Een mirror (is een engels woord voor spiegel) wil in dit geval zeggen dat, volgens Fok!-beheerder Danny, twee individuen getracht hebben het systeem van Fok! over te zetten naar hun eigen webruimte om zo een 'nieuw' Fok! te beginnen. Dat is het verhaal in het kort. Wat er juist aan is; geen idee.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
een weekje? right. deze rel is in de nacht van zaterdag op zondag begonnen
Een mirror is een 2e site die de eerste site weergeeft, dus dat op www.bla.com heel FOK! staat
Uitleg van de rel:
http://fok.gmta.nl
Korte uitleg daarquote:Ons punt is gemaakt en we vinden het nu wel welletjes. Welterusten!
Die zijn al weer wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, vandaar de vraag. Hoe staat het met de aardappelkisten?
Ik heb eerder vandaag een youtube-linkje naar een repo van TVNoord gepost, maar dat is behoorlijk ondergesneeuwd in het postgeweld. Ik vond het iig wel grappig gisteren toen ik werd 'aangevallen' door een oudere man die begon te tieren over het aanpraten van minderwaardigheidscomplexen en die importstudenten die hem kwamen vertellen wat Groningers verkeerd deden. Behoorlijke onzin naar mijn mening. Zeker gezien het feit dat de organisatoren achter de kisten hun studententijd toch al een redelijke tijd achter zich hebben liggen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, vandaar de vraag. Hoe staat het met de aardappelkisten?
Hoeveel betaal je nu?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:
Ik krijg net bericht van onze grote vrienden van IN Groningen. M'n huur gaat met 10 euro omhoog.Het worden nu wel écht absurde bedragen voor een kamer van 13 m2.
Voor mij net daaronder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:
Ik krijg net bericht van onze grote vrienden van IN Groningen. M'n huur gaat met 10 euro omhoog.Het worden nu wel écht absurde bedragen voor een kamer van 13 m2.
Daar tegenover staat dat ze dit jaar ook nog niet langs zijn geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Voor mij net daaronder.
Gelukkig is het onderhouden van de tuin wel goedkoper geworden.
Volgens mij hebben ze hiervoor een tijdje terug gemaaid. Maar dat kan ook vorig jaar zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef maok het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat ze dit jaar ook nog niet langs zijn geweest
Ja, gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef freecell het volgende:
Dat is inderdaad niet heel goedkoop. Wel inclusief neem ik aan?
Scheelt wel ¤0,20 per maand zegquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Voor mij net daaronder.
Gelukkig is het onderhouden van de tuin wel goedkoper geworden.
Hier van ¤2,32 naar ¤0,92 gegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Scheelt wel ¤0,20 per maand zeg
misschien wil je zus wel meequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm, ja!!!
Ik ben er misschien, tenminste als ik iemand kan overtuigen om ook even mee te gaan natuurlijk
Maar moet vanavond eerst nog tennissen
Maar je kunt wel zeggen dat je een tuin hebt met tuinmanquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hier van ¤2,32 naar ¤0,92 gegaan.![]()
![]()
Ik kan mijn geluk niet op.
IN verhoogt het gedeelte van de kale huur altijd netjes binnen het wettelijke percentage, in dit geval zullen de energiekosten oid wel gestegen zijn. Al is het slim om de eind afrekening goed te bekijken, vorig jaar moesten we bij betalen maar dankzij een oplettende buurman hebben we weer 60 euro ofzo terug gekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Maar een kamer mag toch per jaar maximaal verhoogd worden met de hoogte van de inflatie? 1,6% dit jaar dacht ik, dan kan die 10 euro nooit lijkt me JH.
En tuinmeubilair op afroep.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:59 schreef maok het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat je een tuin hebt met tuinman
Wat maok zegt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Maar een kamer mag toch per jaar maximaal verhoogd worden met de hoogte van de inflatie? 1,6% dit jaar dacht ik, dan kan die 10 euro nooit lijkt me JH.
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:01 schreef Jesse_ het volgende:
w00t
ik was net beeld bij mijn tent is top
Duh, maar in het restaurant, in de straat, ergens tijdens het promoten of nog ergens andersquote:
Standbeeld?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:01 schreef Jesse_ het volgende:
w00t
ik was net beeld bij mijn tent is top
Het is live tvquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:24 schreef JH87 het volgende:
De finale is toch afgelopen zondag hier in Groningen al opgenomen? Ik begreep laatst iig dat dat zou gaan gebeuren.
Nou, ben er lekker wel geweestquote:
Bredaquote:
BREDA IS GEWOON BETERquote:
Flinke jongen.quote:
Wat moet jij met 7 mannen in huis?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag een raar dagje. Geen werk oid, maar wel straks naar de verloskundige, vanmiddag naar de tandarts en vanavond koken voor 7 man, waarvan 4 grote eters.
Dus op de één of andere manier heb ik het toch weer druk
actually, 4 mannen en 3 vrouwen waarvan 1 man ik ben en 1 vrouw freecellquote:Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat moet jij met 7 mannen in huis?![]()
Toscana ofzo? Echt heerlijk ijs ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef Wurdsje het volgende:
Wederom een lekker weertje vandaag.. maar es even kijken wat ik ga doen.. Sowieso vanmiddag maar ff een ijsje halen bij die ijssalon in de Folkingestraat.. het ijs is heerlijk daar
ja die.. echt het lekkerste ijs dat ik ooit gehad heb.. en de meest vreemde smaken ook.. (Drop)quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toscana ofzo? Echt heerlijk ijs ja.
En ik ga vandaag maar weer eens aan de studie, nog tot vrijdag en dan is de ergste stress voorbij.
volgens mij is het inderdaad een nieuwe zaak.. Ik had em nog nooit eerder gezien en ineens hoorde ik er allemaal mensen over..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef JH87 het volgende:
Is dat zo'n nieuwe zaak? Gauw eens heen dan. Ik heb volgens mij dit hele kalenderjaar nog geen ijsje gehad.
Rabarber.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja die.. echt het lekkerste ijs dat ik ooit gehad heb.. en de meest vreemde smaken ook.. (Drop)
Rabarberquote:Op woensdag 23 april 2008 10:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Rabarber.En het is inderdaad nieuw, maar niet het lekkerste ijs ooit, want dat verkopen ze in Wageningen.
Granucci.quote:
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Rabarber![]()
Ik vind de yoghurt erg lekker..
Ik heb nog nooit ijs in Wageningen gehad dus voor mij wel het lekkerste ijs ooit![]()
De straciatella heb ik ook al gehad.. Is ook heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoor- voor een ijsje lijkt me ook een puik idee. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
mja ik hou gewoon sowieso al niet van Rabarber..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Granucci.Of nee, tegenwoordig heet het Cicuto, dat klinkt toch verdorie gewoon als een scheldwoord?
![]()
En rabarber ijs was serieus best lekker!
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoor- voor een ijsje lijkt me ook een puik idee. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
Nog steeds goed hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Flinke jongen.
En hoi Frazz! Hoe is 't met de liefde?
Nee, ze wonen zelfs dichter bij Wageningen dan bij Arnhem. Een gehucht genaamd Herveld, met het pontje volgens mij maar 10 - 14 km van Wageningen verwijderd.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.
haha oke.. ik ga het in ieder geval niet proberen..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.
En ik heb nog nooit normale rabarber gehad, dus ik heb geen idee of het er op leek. Maar het was in ieder geval wel goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |