Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een 9 voor mijn engels presentatie. Een 9.Hurray.
Yam Yam bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef LoudGirl het volgende:
Er zit een noodletent aan het gedempte zuiderdiep, is dat een optie?
Misplaatste, maar ok.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niks arrogant, das nou zelfverzekerdheid DaD
Nou het leek toen allemaal vrij leegjes en de magnos waren ook weg...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef LoudGirl het volgende:
Je bedoelt helemaal dicht en opgeheven of toevallig niet open?
Je bent wel heul nieuwquote:
quote:Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
Statistieken
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Vandaag is helemaal niet gebaggerd hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:33 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat een weertje, nu eerst even bijlezen wat jullie allemaal hebben gebaggerd
Hmm, ja!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
geen probleem
gaan er trouwens nog mensen naar de Grote Markt vanavond? finale mijn tent is top
klopt..quote:
Kloonquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dan haar eerste post in dit topic, wat een eer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yam yam liep wel vrij goed toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
yam yam is helemaal dicht
Noodles xxl is nog wel open
en de wagamama's
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
Niet alleen maar hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
huh waar dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Kloonque dice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed begrijp heb je dus gewoon at random op een topic geklikt om daar te komen melden dat je in de tuin zit?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
er stond Groningen Stad.. voor de rest heb ik niks gelezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?
yes.. ik was zo blij met t zonnetje..quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je dus gewoon at random op een topic geklikt om daar te komen melden dat je in de tuin zit?
Ok.
En jij dacht? Ow, Groningen Stad, nou daar zal heel Maastricht zich verzamelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Rondina het volgende:
[..]
er stond Groningen Stad.. voor de rest heb ik niks gelezen
hap3xquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Groningen Stad #228 - Mooi weer TT![]()
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En jij dacht? Ow, Groningen Stad, nou daar zal heel Maastricht zich verzamelen![]()
Je mag het hier ook wel over de stad hebben hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..
maar hier dus wel.. okay.
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je mag het hier ook wel over de stad hebben hoor
Introduceer jezelf eens danquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef Rondina het volgende:
[..]
yes.. ik was zo blij met t zonnetje..
Berlijn, weet ik niet en gebandquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:48 schreef Matje-1989 het volgende:
BTW, waar zijn Chipszak, Alexxxx en Nietzman?
Wie ben je, waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:49 schreef Rondina het volgende:
[..]
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweest![]()
Uhm, wie is DD dan weer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef JH87 het volgende:
CZ zit in Berlijn, Alexxxx weet ik niet en Nietzman is geband door DD.
Dan mis je toch ietsquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:49 schreef Rondina het volgende:
[..]
weet niks.. ben nog nooit in groningen geweest![]()
Jij bent gewoon Nietzman.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
nehh.. op sommige fora hebben ze een stad als titel en het gewoon over de stad.. niet persé al de inwoners van de stad gaan zich daar verzamelen..
Dictator Danny?quote:
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:47 schreef Rondina het volgende:
[..]
Dat van Nijntje had ik gelezen inderdaad, maar krijg je daar een ban voor?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dictator Danny?
Nietz heeft iig een opmerking geplaatst over Nijntje en sociale omgangsvormen, daarmee refererend naar Danny.
Wat een pauper TTquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?
Oh enneh:
Rotterdam #19: twee wasmachines op een palmenstrand!
Hee.. thanks!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je nog iets boeiends over Groningen te melden dan?
Oh enneh:
Rotterdam #19: twee wasmachines op een palmenstrand!
De rekel!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dictator Danny?
Nietz heeft iig een opmerking geplaatst over Nijntje en sociale omgangsvormen, daarmee refererend naar Danny.
Haha!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef Rondina het volgende:
[..]
accelerando?? haha.. dat is italiaans.. but never mind..
Ik? Nergens heen.quote:
Ja, dat gedrag kan men nu eenmaal niet tolereren. Ergens moet een grens gesteld worden.quote:
LOL..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je shift-toets ontbreekt op je toetsenbord?
Oho, heeft 'ie tegen me gelogen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Dat wil ik graag nog even meekrijgen, dus ik wact nog even met koken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alsof ik alle details weet, ik weet alleen dat die FB opmerking niet de aanleiding voor een ban was
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga weer.
Ik denk dat we dit beter verder via PM kunnen besprekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?
haha, ipv edit doe je quote, dat had ik wel gezien en de eigenlijke edit is hier nu toch nog terug te lezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef LoudGirl het volgende:
Wat is in hemelsnaam eem mirror? Ik volg deze rel niet.
Ach boeiend ook. Alleen nerds houden zich hiermee bezig. En nietzman blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand is![]()
Blaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Een mirror (is een engels woord voor spiegel) wil in dit geval zeggen dat, volgens Fok!-beheerder Danny, twee individuen getracht hebben het systeem van Fok! over te zetten naar hun eigen webruimte om zo een 'nieuw' Fok! te beginnen. Dat is het verhaal in het kort. Wat er juist aan is; geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |