iddquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 07:35 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Ph.!quote:Op woensdag 9 april 2008 07:35 schreef Pheno het volgende:
.
Al is het dan niet de bedoeling dat je daarna nog post hequote:Op woensdag 9 april 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Dat moet ook.
Oh, scheisse.quote:Op woensdag 9 april 2008 07:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is het dan niet de bedoeling dat je daarna nog post he
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Kwartetstopper
Ja, ik ben weer aan het werk hequote:
ach, tis toch koud.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb itt gisteren meer zin om te werken
Alleen weer jammer dat de zon al heerlijk schijnt en ik weer binnen zit
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer aan het werk he.
Vertraagde tegentreinen op enkelspoor zijn niet tof trouwens.
Ach, het gaf me wel weer een paar minuten extra de tijd om het meisje met de blauwe trui en de lieflijke glimlach die schuin tegenover me zat, af en toe met een steelse blik gade te slaanquote:
quote:Dagcijfers van dinsdag 8 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
007. 127 Pheno
034. 064 vrolijke-frits
038. 062 MPG
042. 060 indahnesia.com
058. 051 BrandX
062. 049 Sebasser
069. 045 Houniet
086. 041 Muck
107. 036 Sjowhan
116. 035 vdvorst
128. 032 DaMart
134. 031 Papierversnipperaar
156. 028 marcb1974
186. 025 Jo0Lz
208. 023 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Heb je via mij ingelogd of zo?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
32 maar? Wat een rustige dag dan gisteren....
staat nogquote:Op woensdag 9 april 200810:03 schreef Frutsel het volgende:
Indah [afbeelding] [afbeelding]
Hoe is het bij de Merapi?
die lust ik niet hoor...quote:Op woensdag 9 april 200810:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* geeft kattenbrokjes* [afbeelding]
Ik niet eens! En andere mensen wel. Waarom, mij een raadsel. Zal wel iets te maken hebben gehad met de plaats waar ik mijn voiture geparkeerd heb.quote:
De fiets van het werk moest ik wel krabben... ijs op het zadelquote:Op woensdag 9 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik kon met de trein, en die hoefde ik niet af te krabben
Je had de verwarming in de garage zeker aangezet?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik niet eens! En andere mensen wel. Waarom, mij een raadsel. Zal wel iets te maken hebben gehad met de plaats waar ik mijn voiture geparkeerd heb.
Koudquote:Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De fiets van het werk moest ik wel krabben... ijs op het zadel.
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het gaf me wel weer een paar minuten extra de tijd om het meisje met de blauwe trui en de lieflijke glimlach die schuin tegenover me zat, af en toe met een steelse blik gade te slaan.
30 ingelopen, mits Mart niet teveel achter de schermen is geweestquote:
quote:
quote:[..]
30 ingelopen, mits Mart niet teveel achter de schermen is geweest
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik vermoed dat ik vanavond een en ander wel weer recht kan trekken.
Muckie komt ook weer dichterbij... Gaat er niet beter uitzien voor mij met een naderende vakantie in het vooruitzicht...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
30 ingelopen, mits Mart niet teveel achter de schermen is geweest
quote:#347 OA 28283
#348 TimmyAsd 28269
#349 Smike 28255
#350 Bruce117 28020
#351 murp 27971
#352 Megumi 27949
#353 Muck 27924
Schuif het vast af op je vervanger voor de vakantiequote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef OA het volgende:
Drukdrukdruk, problemenproblemenproblemenproblemen...
Hoelang ben je ook alweer weg straks?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie komt ook weer dichterbij... Gaat er niet beter uitzien voor mij met een naderende vakantie in het vooruitzicht...![]()
[..]
Als je terugbent is ze zijn we je voorbijquote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie komt ook weer dichterbij... Gaat er niet beter uitzien voor mij met een naderende vakantie in het vooruitzicht...![]()
[..]
Alledrie!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je terugbent is ze zijn we je voorbij
2 weken.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoelang ben je ook alweer weg straks?
3M ftwquote:
1.500 posts in 14 dagen... moet te doen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
2 weken.
Gedurende die tijd heb ik per dag sowieso 1 post extra, omdat ik de honneurs waar ga nemen inzake de dagelijkse portie statstiekjes.
Ik ben ook een M, alleen niet op het forum...quote:
MENquote:Op woensdag 9 april 200811:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
1.500 posts in 14 dagen... moet te doen zijn.
* DaMart zet MEN weer terug in AT.
Wel op het forumquote:Op woensdag 9 april 2008 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben ook een M, alleen niet op het forum...
Gelukkig zijn er veel nieuwe nieuwsposters, dus ik kan ook naar hartelust achter de schermen spammen, om hun schrijfsels te controleren!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
1.500 posts in 14 dagen... moet te doen zijn.
* DaMart zet MEN weer terug in AT.
Die relt wel een end weg in WFL ofzoquote:
Arsenaal...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel op het forum
Kijk maar eens goed naar je arsenaal kloons
quote:Op woensdag 9 april 200811:12 schreef OA het volgende:
[..]
Arsenaal... [afbeelding]
Ik heb maar één kloon die een naam met een M heeft... [afbeelding]
Vergeet POL en TRU niet. Wel mooi dat 'ie overal dezelfde vraag stelde vorig jaar: "Bron?"quote:
valsspelertquote:Op woensdag 9 april 2008 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er veel nieuwe nieuwsposters, dus ik kan ook naar hartelust achter de schermen spammen, om hun schrijfsels te controleren!
quote:
Ik ben geen kloonquote:
De rest heeft andere namen zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Arsenaal...![]()
Ik heb maar één kloon die een naam met een M heeft...
Was dat maar mogelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Je had de verwarming in de garage zeker aangezet?.
Hmmmm..... Wellicht wilt ome koffiebuzz er wel gewoon "Mart" van makenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
Op het forum ben ik eigenlijk ook geen M he.
Jup. Goede analyse.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je loopt behoorlijk in. Maar goed, dat komt vanavond wel weer goed.
Ben ik meteen van die naamsovereenkomst met die Franse modeketen afquote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm..... Wellicht wilt ome koffiebuzz er wel gewoon "Mart" van maken
owh ja... een of andere Miljonair toch?quote:Op woensdag 9 april 200811:14 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Nee man, je weet toch?! [afbeelding]
Kuuk heeft geen garage, afaikquote:
Goede topicsquote:Op woensdag 9 april 2008 11:19 schreef OA het volgende:
Voor de mensen die Miljonair niet kennen, is hier een selectie van zijn geweldige onovertroffen topics!![]()
Supermarkt uitgegooid... :(
Profiterende werknemer
Stinkende collega :r
Ik stink uit m'n mond
Geen brood in huis
Minder welgestelden
Sollicitanten met eisen...
De twee vind hij zelf de mooiste:![]()
Een vriend heeft geneukt...
Een vriend heeft geneukt.... #2
Ja heel goed.quote:
Ik denk dat als Kuukske haar auto in een garage zet, iemand daar niet blij mee gaat zijn... de rechtmatige parkeerder bijvoorbeeldquote:
Dat dénk ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat als Kuukske haar auto in een garage zet, iemand daar niet blij mee gaat zijn... de rechtmatige parkeerder bijvoorbeeld.
,quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Pheno het volgende:
.
goed punt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
klaar, punt?
Een woordenboekquote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
goed punt.
voor uitleg, zie hier: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
quote:Op woensdag 9 april 200810:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als het jeukt [afbeelding].
Gisteren en eergister enkel de voorruit (quote:
quote:
quote:
Muckquote:
dat jaquote:
quote:
MPGquote:[..]
Muck![]()
Uurtje of 4 vanmiddag prima trouwens?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik wil lunchen maar omdat we met zn allen eten moet ik wachten. Ik heb honger
Ja moet het nog maar even volhoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Eet vast een snack ofzo![]()
Of stel voor om nu met zn allen te gaan lunchen
Ik nog niet. Bewust wat bewaard voor de lunch. Even een soepje bij halen, moeilijke keuze. Kippensoep of Boerengroentesoep met soepballetjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef Pheno het volgende:
Brood al op.
Dat kan ookquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
psst, Muck, als jij in de komende twee weken meer dan 375 posts zet, ga je OA voorbij in de top500 lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Goh, wat een lastige keus...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik nog niet. Bewust wat bewaard voor de lunch. Even een soepje bij halen, moeilijke keuze. Kippensoep of Boerengroentesoep met soepballetjes.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Om haar daarna weer in te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja. Allebei lekkerquote:
Dat zit er wel in ja.quote:
gaat ie al bijna op vakantie?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
psst, Muck, als jij in de komende twee weken meer dan 375 posts zet, ga je OA voorbij in de top500 lijst
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta uberhaupt nog niet in de top 500
duurt ook nog wel ff geloof ik.lolwut
luie postersquote:Op woensdag 9 april 2008 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]ik sta uberhaupt nog niet in de top 500
duurt ook nog wel ff geloof ik.
tuurlijkquote:
dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik nog niet. Bewust wat bewaard voor de lunch. Even een soepje bij halen, moeilijke keuze. Kippensoep of Boerengroentesoep met soepballetjes.
Tofquote:Op woensdag 9 april 2008 12:14 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb een boksclinic voor mijn collega's geregeld voor mij afscheid
de reacties zijn vreselijk humor!![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer penetreer jij de top 10?quote:
Vrijdag.quote:
doen we dat.quote:
Ok. Op jouw aanradenquote:[..]
dat laatste natuurlijk
Ik neuk alleen mijn vrouw.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
[..]
Wanneer penetreer jij de top 10?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik vanavond MPG in, en niet andersom.
Maar die staat niet in de toptienquote:
Ik ook pauze.quote:
#377 MPG 26705quote:Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spammer
#377 MPG 26703
#377 DaMart 26703
Veel plezierquote:Op woensdag 9 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
#377 MPG 26705
#378 DaMart 26703
Maar doe je best, ik ben weg nu.
Tot morgen
quote:
is niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik vanavond MPG in, en niet andersom.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook pauze.
Lunch dus. Daarna naar Muck
spammert!quote:
tot straksquote:Op woensdag 9 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
#377 MPG 26705
#378 DaMart 26703
Maar doe je best, ik ben weg nu.
Tot morgen
hey spamkonijn, hup eten en die trein inquote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben heel kortstondig Mart voorbij geweest.
Tot morgen KSC'ers, gedraag jullie ene beetje
En Mart, niet teveel posten he![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hey spamkonijn, hup eten en die trien in
Begint dat gezeik nu al?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hey spamkonijn, hup eten en die trein in
quote:
Ach, FOK! heeft niet hoge-post-aantallen-avondsnelheden de laatste dagen, maar wie weetquote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben heel kortstondig Mart voorbij geweest.
Tot morgen KSC'ers, gedraag jullie ene beetje
En Mart, niet teveel posten he![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hey spamkonijn, hup eten en die trein in
quote:...en als je dat doet, ben je nu te laat!
same here....quote:Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, nu lunchtijd en daarna eens wat werk verzetten hier.
Voor mij staat ze op #1, dat kan ik van geen andere user zeggen.quote:
En de miljoen winnenquote:Op woensdag 9 april 200813:20 schreef Pheno het volgende:
Boulevard aan staatsloten gekocht
En zo hoort het ook!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mij staat ze op #1, dat kan ik van geen andere user zeggen.
geit.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:55 schreef JortK het volgende:
meh
voor iemand zonder wachtwoord typ je nog goed.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor iemand zonder wachtwoord typ je nog goed.
niet voor Fok natuurlijk.. da's zo belangrijk, dat vergeet ik nietquote:Op woensdag 9 april 200814:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor iemand zonder wachtwoord typ je nog goed.
Da's ook geen lolletje..quote:Op woensdag 9 april 200814:45 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rgasmes_per_dag.html
Even doorspoelen naar 4:30 [afbeelding]
firewalled.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:45 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rgasmes_per_dag.html
Even doorspoelen naar 4:30
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet voor Fok natuurlijk.. da's zo belangrijk, dat vergeet ik niet
It is a fucking shamequote:
van fok. Ik ga huilen. Die kutjostis boven me posten niet door ofzo.quote:
die zijn allemaal al aan hun leven begonnen denk ik dan.quote:Op woensdag 9 april 200814:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
van fok. Ik ga huilen. Die kutjostis boven me posten niet door ofzo.
Shit, die posten alleen nog in OUD?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zijn allemaal al aan hun leven begonnen denk ik dan.
ughquote:
25? Zo zo wat een plannenquote:Op woensdag 9 april 200815:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ugh [afbeelding]
al zou ik 25 jengelende koters aan mijn rokken hebben, zelfs dán post ik niet in OUD
mij ook niet idd..quote:Op woensdag 9 april 200815:14 schreef BrandX het volgende:
OUD is een van die fora die mij ook geen ene bal interesseren nee. [afbeelding]
aai aai kroel kroel.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef BrandX het volgende:
OUD is een van die fora die mij ook geen ene bal interesseren nee.
eensch!quote:
ja, ho even!quote:
24 is genoeg wil je zeggen?quote:Op woensdag 9 april 200815:17 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
[..]
ja, ho even!
ammenooitniet dat dat gaat gebeuren [afbeelding]
dan ligt er al lang een knoop in bij MPG [afbeelding]
wat moet het nu gaan kosten dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Egypt Air? Turkish Airlines? Wat is dat voor een crap? Waar is British Airways, KLM, AirFrance en zo gebleven met hun normale tarieven... de stinkende honden.
Die second-hand carriers kosten 800-900 euro retour, KLM e.d. 1100-1200... oplichters.. en dat vanuit Bangkok, dat is goddomme al halverwege vanuit Indonesie... lelijke draken dat het zijn. Ik blijf mooi hier, ze sturen de foto's maar doorquote:Op woensdag 9 april 200815:19 schreef Muck het volgende:
[..]
wat moet het nu gaan kosten dan?
en kom je naar de KSC-meet dat je een ticket zoekt? [afbeelding] [afbeelding]
kolere zeg wat een geldquote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die second-hand carriers kosten 800-900 euro retour, KLM e.d. 1100-1200... oplichters.. en dat vanuit Bangkok, dat is goddomme al halverwege vanuit Indonesie... lelijke draken dat het zijn. Ik blijf mooi hier, ze sturen de foto's maar door
KSC meet? Ik ben weer eens niet ingelicht![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
kolere zeg wat een geld
de meet is 31 mei, maar MPG en ik hebben wat moeite met de juiste prioriteiten stellen
ja, dat is erg duur geworden in die twee jaar dat ik hier zit. Nou ja, dan maar niet naar de KSC meet toe.. volgende keer beterquote:Op woensdag 9 april 200815:24 schreef Muck het volgende:
[..]
kolere zeg wat een geld [afbeelding]
de meet is 31 mei, maar MPG en ik kunnen al niet [afbeelding]
Nee, ik heb het min of meer geannuleerd omdat de opperKSC'er MPG niet meer durft kanquote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
hetging toch uberhaupt niet door, want jij kon toch niet?
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop....quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
hetging toch uberhaupt niet door, want jij kon toch niet?
ja, zoiets moet je gewoon anders aanpakken.. zal zo een voorbeeldje geven..quote:Op woensdag 9 april 200815:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop.... [afbeelding]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop....
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
... voor 2050 moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
quote:
hij durft heul wel, maar hij moet slaaj snijdenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het min of meer geannuleerd omdat de opperKSC'er MPG niet meer durft kan.
Maar ik ben nog steeds beschikbaar voor een meet de 31e hoor.
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
hij durft heul wel, maar hij moet slaaj snijden
maar je hebt de foto van het witte zandstrandje nog niet eens gezien!quote:Op woensdag 9 april 200815:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggen [afbeelding].
Ja, die foto van het Zandvoortse strand ziet er toch wat minder aanlokkelijk uit, moet zelfs ik toegevenquote:
en dan is dit nog een normaal strandje.. er zijn mooiere, maar dat is tever van 'huis' voor een dagje meetenquote:Op woensdag 9 april 200815:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die foto van het Zandvoortse strand ziet er toch wat minder aanlokkelijk uit, moet zelfs ik toegeven [afbeelding].
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdagquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
Mag dat niet een paar maanden later?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
Je weet dat ik jullie maar plaag nu he?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdag
Oh, ik tel niet eens meequote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
2.5 uur rijden van huis.. op 45 minuten ligt het strand, maar dat is voor de normale dagjesmensen. Ik zoek liever deze stilte op, op een doordeweekse dag. National Geographic mee en lekker indutten in de schaduw van een flinke rots (achter me tijdens het nemen van de foto)quote:
We kunnen jouw arts een aanbeveling om een KSC-meet in Zandvoort bij te wonen laten doen natuurlijkquote:
Ik kom.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Zoiets dus
Dan is de tweede meetquote:Op woensdag 9 april 200815:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat niet een paar maanden later?
Stuur me ffies een SMS-je als je op het vliegveld bent, zorg ik dat je opgehaald wordt door de bus.quote:
Mja, wel aantrekkelijk zoeen snoepreisje naar Java!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Zoiets dus
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me af noch aangemeld.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggen.
Nieuwe baan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdag
Ja, MPG hier,quote:Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuwe baan?![]()
Mij wordt nooit iets verteld!Dus vertel!!
Ah, je werkt daar dus alweer even.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, MPG hier,
Ik heb een nieuwe baan ja. Zelfde werk, ander bedrijf, betere verdiensten, minder Polen. Veel meer is er niet te melden, oja, de grootste klant is dus niet meer de discountsupermarkt, maar de fastfoodketen met de grote gele M.
Word je eruit gepleurd bij schoonOA?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef OA het volgende:
Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een bezwaarschrift wegens ontslag?
Welnee. Het is niet voor mij.quote:
moet lukken, ik ben er in ieder gevalquote:Op woensdag 9 april 200815:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half november of december dan [afbeelding]
Mart?quote:
NSFWquote:Op woensdag 9 april 200816:07 schreef JortK het volgende:
http://partyflock.nl/albumelement/15217142:machtige_foto_ken_die_lui_niet.html [afbeelding]
en jij kan natuurlijk niet alleen komen ?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wordt hoesten!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gisteren geheugen besteld, betaalt en vandaag al binnen
Heb ik altijd al een keer willen zeggen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef OA het volgende:
Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een bezwaarschrift wegens ontslag?
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik altijd al een keer willen zeggen.
Heb jij ontslag gekregen? Of OAdin?quote:
Grote gele Mquote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, MPG hier,
Ik heb een nieuwe baan ja. Zelfde werk, ander bedrijf, betere verdiensten, minder Polen. Veel meer is er niet te melden, oja, de grootste klant is dus niet meer de discountsupermarkt, maar de fastfoodketen met de grote gele M.
Ik heb hier thuis niets kant-en-klaar liggen, ben ik bang. Maar ik zal wel even kijken of ik elders iets kan vinden. Wanneer wil je het hebben?quote:
Kom je er nu pas achter dat de KSC de crewkweekvijver is?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
jesus 3/4 van de gasten word blauw hier ...
* BLAuw allert*
n00bquote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
jesus 3/4 van de gasten word blauw hier ...
* BLAuw allert*
nee ik wist het allangquote:Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat de KSC de crewkweekvijver is?
Nee, ik probeer het juist levendig te houden juistquote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn gangetje
heb jij het hier zo dood gemaakt?
Een paar weken geleden was het goed weer en toen heb ik nog wat herten geschoten met de camera, verder weinig gefotografeerd. Wel e.e.a. geschrevenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef PoeK het volgende:
[..]
goed hoor
Nog beetje foto's gemaakt lately?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |