Inderdaad...we hebben een hele klaagbaak volquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:37 schreef Pakspul het volgende:
En dan komt er nog z'n import hoer die zegt dat echt Nederlanders niet meer bestaan
We laten haar gewoon keer verkrachten door z'n aidsneger en dan wordt ze zelf ook in een klap een Nederlander, want ze zal wel aan een stuk door zeuren hoe moeilijk ze het wel niet heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Inderdaad...we hebben een hele klaagbaak vol
Klinkt goed. Het liefst nog een drugskoerier ook want dan zal ze zich ook tegen uitzetting van deze figuren inzettenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
We laten haar gewoon keer verkrachten door z'n aidsneger en dan wordt ze zelf ook in een klap een Nederlander, want ze zal wel aan een stuk door zeuren hoe moeilijk ze het wel niet heeft.
Dit is KLB... wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Was het echt je bedoeling een serieuze discussie uit te lokken dan?
Als ik je OP zo lees heb ik daar geen zin in
Doe ik wel, want het is wel een serieuze klacht!quote:
Een medestander!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef michiel5 het volgende:
Paupers moeten oprotten~!!!
Alle flats plat en villa's neerzetten lekker dicht bij het centrum, hoef ik niet meer zolag te rijden met mijn Bentley als ik naar de PC Hoofdstraat wil.
Ik kom op voor mensen met een hoog inkomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Doe ik wel, want het is wel een serieuze klacht!![]()
Jij bent zeker ook "één van die mensen"?
Klein loontje, te lui om er iets aan te doen, maar wel altijd klagen?![]()
Het liefst over zn zusje heenquote:
Ja Jan Modaal moet het van de VVD hebben tegenwoordig, schandalig!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:33 schreef LekkerWijf het volgende:
Er al bij stil gestaan dat juist die mensen al jaren achtereen aan het inleveren zijn?
Je word gestraft als je hard werkt en klopt natuurlijk van geen kant.
Owja, PvdaSp
![]()
Vvd![]()
Rutte![]()
Ik stem niet. Het interesseert mij niet welke partij regeert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:04 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Ja Jan Modaal moet het van de VVD hebben tegenwoordig, schandalig!
Laat de PvdA weer voor ze op komen, kan de VVD weer wat voor de rijken gaan doen
SP? hebben die ooit in de regering gezeten? Grootste kostenpost van de afgelopen jaren, nieuwe zorgstelsel, was van de VVD toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |