Voorkomen dat mensen die hard werken alles voor het zeggen hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat willen ze hier nou eigenlijk mee oplossen?
Dzhugashvili? Ben jij dat weer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Voorkomen dat mensen die hard werken alles voor het zeggen hebben.
Met hun patserige, verkwistende consumeergedrag.
Hier met dat geld!
![]()
Sowieso moet die link tussen hard werken en geld verdienen maar eens afgeschaft worden.
![]()
![]()
![]()
Ik werk steeds minder hard en verdien steeds meer. Dat lijkt mij een gezonde situatie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hier met dat geld!
![]()
Sowieso moet die link tussen hard werken en geld verdienen maar eens afgeschaft worden.
![]()
![]()
![]()
Volkomen terecht dat mensen die hard werken alles voor het zeggen hebben, al snap ik niet waar je dat ineens vandaan haaltquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hier met dat geld!
![]()
Oja, zodat niemand meer wat uitvoertquote:Sowieso moet die link tussen hard werken en geld verdienen maar eens afgeschaft worden.
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ze er minder hard voor werken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik word toch echt zo schijtziek van dat woord.![]()
Wat is het nou voor onzin om een stelletje paupers die niet hard genoeg werken meer geld te laten verdienen en dat geld afpakken van mensen die hard gewerkt hebben voor hun geld?
Jij vind meer dan 50% in de hoogste belastingschaal een 'miniem beetje nivelleren'?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef TNA het volgende:
Omdat 100 euro voor rijken niets is en voor armen wel, en je met een miniem beetje nivellering de maatschappij een stuk beter maakt.
Hehe, ik had het over de toevoegingen van dit kabinet. Een belastingschijf van 52% zou ik niet miniem willen noemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij vind meer dan 50% in de hoogste belastingschaal een 'miniem beetje nivelleren'?
60% was het dacht ik, vanaf een inkomen van 185.000 euro is dat dat wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij vind meer dan 50% in de hoogste belastingschaal een 'miniem beetje nivelleren'?
52%.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
60% was het dacht ik, vanaf een inkomen van 185.000 euro is dat dat wel.
En zo voegt elk kabinet een paar procentjes toe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe, ik had het over de toevoegingen van dit kabinet. Een belastingschijf van 52% zou ik niet miniem willen noemen
Uiteraard. Maar dat zijn meestal baantjes waar je zo zonder ook maar een opleiding afgerond te hebben wordt aangenomen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef TNA het volgende:
Heeft TS er trouwens weleens aan gedacht dat er altijd banen zullen blijven waarbij mensen weinig verdienen, hoe hard ze ook werken?
Als je ervan uitgaat de de staat alles verkwist ben je gauw uitgepraat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En zo voegt elk kabinet een paar procentjes toe.
Niemand die in 1 keer 50% zou accepteren, dat gaat geleidelijk... Net als bij brandstofheffingen, telkens een paar cent er bij, en ondertussen gaat het grootste deel direct naar de Staat, die het vervolgens verkwist.
Wat maakt de maatschappij beter als ambitie niet loont?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef TNA het volgende:
Omdat 100 euro voor rijken niets is en voor armen wel, en je met een miniem beetje nivellering de maatschappij een stuk beter maakt.
inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef Seventees het volgende:
En Balkenende er maar omheen praten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef TNA het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef TNA het volgende:
Heeft TS er trouwens weleens aan gedacht dat er altijd banen zullen blijven waarbij mensen weinig verdienen, hoe hard ze ook werken?
Ja, maar als iedereen een fantastische opleiding doet zijn er alsnog mensen die die baantjes moeten vervullen. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen maar een opleiding moet afronden zodat iedereen veel verdient.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat zijn meestal baantjes waar je zo zonder ook maar een opleiding afgerond te hebben wordt aangenomen.
Voor boven-modalers bestaan er maar 2 soorten mensen: mensen die meer verdienen en werklozen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er minder hard voor werken?
Dat zal ongetwijfeld veel voorkomen.Laat ik het dan anders stellen, ik wil sowieso geen definitie plakken aan hard werken; daar kan je ook weer meerdere kanten mee op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:52 schreef speknek het volgende:
Wie zegt dat ze er minder hard voor werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |