Nee, dat is wat er dagelijks binnenkomt!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef Bierik het volgende:
staat er zoveel op je rekening?13.573.029
Beetje jammer dat zo weinig KLB topics serieus worden genomen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij heb je dit verzonnen/niet zelf meegemaakt.
Mensen hebben ook gevoel inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef Athmozz het volgende:
ach, als je zo rond gaat lopen kan ik begrijpen dat ze je buitengooien.
Fatsoen zegt je ook niets?
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef Athmozz het volgende:
ach, als je zo rond gaat lopen kan ik begrijpen dat ze je buitengooien, ik vind het zelfs best vriendelijk dat ze je gewoon niet gehouden hebben tot er politie komt om je een paar pv'tjes op te stellen.
Fatsoen zegt je ook niets?
Maar trek verdomme ff een onderbroek aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....
Moet kunnen zou ik zo zeggen en ik ben ongetwijfeld niet de enige/eerste die dat doet...![]()
Gelukkig ben ik dus niet de enige!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Bierik het volgende:
nee, dat klopt, ik loop ook geregeld in badjas door de super
Zie het probleem ook niet, hier in de supermarkt komt iemand wel eens alleen in z'n onderbroek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....
Moet kunnen zou ik zo zeggen en ik ben ongetwijfeld niet de enige/eerste die dat doet...![]()
moet kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet, hier in de supermarkt komt iemand wel eens alleen in z'n onderbroek.
Hopelijk geen last van een odol iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste....![]()
Lijkt me, dat je dan wel meteen eruit gegooid wordt... en terecht dan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk geen last van een odol iig
JE MEENT HET!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij heb je dit verzonnen/niet zelf meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |