Nee, dat is wat er dagelijks binnenkomt!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef Bierik het volgende:
staat er zoveel op je rekening?13.573.029
Beetje jammer dat zo weinig KLB topics serieus worden genomen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij heb je dit verzonnen/niet zelf meegemaakt.
Mensen hebben ook gevoel inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef Athmozz het volgende:
ach, als je zo rond gaat lopen kan ik begrijpen dat ze je buitengooien.
Fatsoen zegt je ook niets?
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef Athmozz het volgende:
ach, als je zo rond gaat lopen kan ik begrijpen dat ze je buitengooien, ik vind het zelfs best vriendelijk dat ze je gewoon niet gehouden hebben tot er politie komt om je een paar pv'tjes op te stellen.
Fatsoen zegt je ook niets?
Maar trek verdomme ff een onderbroek aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....
Moet kunnen zou ik zo zeggen en ik ben ongetwijfeld niet de enige/eerste die dat doet...![]()
Gelukkig ben ik dus niet de enige!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Bierik het volgende:
nee, dat klopt, ik loop ook geregeld in badjas door de super
Zie het probleem ook niet, hier in de supermarkt komt iemand wel eens alleen in z'n onderbroek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onfatsoenlijk is aan in een badjas door de winkel te lopen....
Moet kunnen zou ik zo zeggen en ik ben ongetwijfeld niet de enige/eerste die dat doet...![]()
moet kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste....quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet, hier in de supermarkt komt iemand wel eens alleen in z'n onderbroek.
Hopelijk geen last van een odol iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste....![]()
Lijkt me, dat je dan wel meteen eruit gegooid wordt... en terecht dan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk geen last van een odol iig
JE MEENT HET!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens mij heb je dit verzonnen/niet zelf meegemaakt.
Iets voor die fitnessguru?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt me, dat je dan wel meteen eruit gegooid wordt... en terecht dan...![]()
Misschien lopen er wel kleine kinderen rond![]()
Gaat goed met 'm, net nog gebeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige!![]()
Hoe is het met je hond Bierik?
Of voor elke willekeurige gek...quote:
Is in de vakantie landen normaal hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet, hier in de supermarkt komt iemand wel eens alleen in z'n onderbroek.
Dat er ongetwijfeld nog zijn die dat al gedaan hebben maakt niet uit, als je het huis uitgaat doe je dat met kledij aan, en een badjas reken ik niet onder kledij om mee over straat te lopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:45 schreef Miljonair het volgende:
ach welnee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat er ongetwijfeld nog zijn die dat al gedaan hebben maakt niet uit, als je het huis uitgaat doe je dat met kledij aan, en een badjas reken ik niet onder kledij om mee over straat te lopen.
Goede actie van die winkel.
Zou ik direct weten waar ik de volgende keer niet meer ga... rondlopen in ondergoedquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
en in een zwembroek mag het wel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Zou ik direct weten waar ik de volgende keer niet meer ga... rondlopen in ondergoed
Daar wordt het vaak ook gewoon geaccepteerd onder het mom "bezopen/luie/asociale vakantiegangers"quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Is in de vakantie landen normaal hoor.![]()
Op de camping iig wel....quote:
Een jas is een jas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat er ongetwijfeld nog zijn die dat al gedaan hebben maakt niet uit, als je het huis uitgaat doe je dat met kledij aan, en een badjas reken ik niet onder kledij om mee over straat te lopen.
goed punt koffiequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:59 schreef covie het volgende:
[..]
Een jas is een jas.
Of het nou een zomer-, winter- of badjas is maakt toch niet uit.
Ze hadden ook kunnen vragen, meneer wilt u zo vriendelijk zijn om u badjas even dicht te doen.Er is iets te zien waar niet iedereen interesse in heeft.
Maar gelijk eruit gooien vind ik niet kunnen.
Waarom mag iemand geen badjas aan. Terwijl er ook zo vaak dikke mokkels rondlopen met een xxs truitje aan. Dan zie ik ook dingen die ik net wil zien![]()
Man, zeur niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat zou echt per direct aan banden gelegd moeten worden...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:59 schreef covie het volgende:
[..]
Waarom mag iemand geen badjas aan. Terwijl er ook zo vaak dikke mokkels rondlopen met een xxs truitje aan. Dan zie ik ook dingen die ik net wil zien![]()
ach trappenhuis & flat... pauperbuurt dus weer. Je bevestigd alleen mijn vooroordeel van de mensen die in dergelijke blokjes beton wonen. Als je in zo'n buurt woont doe je maar, daar kom ik toch niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef Miljonair het volgende:
Het trappenhuis van de flat komt uit in de hal van de supermarkt![]()
Ja, ook in het weekend, maar dan is alles goed afgesloten verder middels hekken!![]()
miljonairs die in een flat wonenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Man, zeur niet...
Ik hoef feitelijk niet eens over straat...![]()
Het trappenhuis van de flat komt uit in de hal van de supermarkt![]()
Ja, ook in het weekend, maar dan is alles goed afgesloten verder middels hekken!![]()
Ik woon dan misschien niet in een koophuis... nee... dus...??quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ach trappenhuis & flat... pauperbuurt dus weer. Je bevestigd alleen mijn vooroordeel van de mensen die in dergelijke blokjes beton wonen. Als je in zo'n buurt woont doe je maar, daar kom ik toch niet.
neen, maar je kan evengoed in een normale buurt huren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Miljonair het volgende:
Ik woon dan misschien niet in een koophuis... nee... dus...??![]()
op een kamping kan dat nog, maar verder niet neen. Verder lijkt het me niet dat je hier met een zwembroek aan de winkel binnen komt, zelfs aan de ingang knikkeren ze je er al uit, en terecht ook.quote:
Wie zegt dat hij niet in een normale buurt woont?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
neen, maar je kan evengoed in een normale buurt huren.
Ik zeg ook niet dat je een uitkering trekt, maar dat je asociaal gedrag vertoont vind ik wel adhv dit topic ja.
Toch vind ik het ontzettend triest dat je met een badjas de supermarkt in gaat. Ik zou je echt regelrecht uitlachen! je maakt jezelf gewoon belachelijk! Kan je wel lekker schijt hebben aan wat anderen van je vinden, maar je staat gewoon tegenover iedereen voor lulquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik woon dan misschien niet in een koophuis... nee... dus...??![]()
Dat betekent niet per definitie dat je asociaal bent, een uitkering hebt, etc...![]()
O ja, ik beheers in ieder geval de Nederlandse taal wel....![]()
Flat's zegt al veel over de buurt waarin je woont, zeker in combinatie met volk dat in een badjas naar buiten looptquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Als je in een flat woont, boven een supermarkt, hoeft dat niets te zeggen over het soort buurt... Dit komt ook bij nieuwbouw voor!![]()
Mja.. ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Flat's zegt al veel over de buurt waarin je woont, zeker in combinatie met volk dat in een badjas naar buiten loopt
Maakt niet uit of het een koophuis is of niet, in een flat zit je bijna altijd met de lagere klasse. Appartementen tot daar aan toe, daar kom je vaak mixen & nog luxe-dingen in tegen, maar als ze beginnen met flat's dan weet je wel in welke buurt je zit. Dat daar ook koophuizen zijn is logisch, zowat overal kan je wel iets kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Toch zijn er ook nieuwbouwwijken, waar flats en koophuizen naast elkaar staan!![]()
Dat is ook bullshit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Flat's zegt al veel over de buurt waarin je woont, zeker in combinatie met volk dat in een badjas naar buiten loopt
Wat mijn woning betreft, behoor ik dan misschien tot de lager klasse.... Als student (weer een bevestigd vooroordeel ws) heb je het niet altijd breed, maar ik ben al lang blij dat ik niet in een studentenhuis zit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het een koophuis is of niet, in een flat zit je bijna altijd met de lagere klasse. Appartementen tot daar aan toe, daar kom je vaak mixen & nog luxe-dingen in tegen, maar als ze beginnen met flat's dan weet je wel in welke buurt je zit. Dat daar ook koophuizen zijn is logisch, zowat overal kan je wel iets kopen.
hierzo loopt in de zomer iedereen af en aan tussen het water en de supermarkt in zomergerei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
op een kamping kan dat nog, maar verder niet neen. Verder lijkt het me niet dat je hier met een zwembroek aan de winkel binnen komt, zelfs aan de ingang knikkeren ze je er al uit, en terecht ook.
verrassendquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef Virus3000 het volgende:
bij ons in de supermarkt lopen er soms meisjes in bikini binnen....
niemand van het personeel die daar over klaagt overigens....
"Die nemen blijven plakken wel heel erg letterlijk!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef Virus3000 het volgende:
Waarom verbaasd het mij nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef Virus3000 het volgende:
ja idd is precies hetzelfdequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:21 schreef RobKel het volgende:
komt mij bekend voor dit
woon tegenover het station
voor de dagelijkse boodschappen is de AH to go voor mij de place to be
alhoewel wel prijzig maar ach
ik ga nooit in badjas (ivm mensen die je tegen het lijf kan lopen etc)
wel ga ik soms op slippers
echter, ik heb slippers van leer, dus je ziet alleen dat het slippers zijn als je goed kijkt
anders lijken het net gewoon herenschoenen
ik zal er niet worden uitgezet
modequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:15 schreef simmu het volgende:
de grungelook was toch allang uit?
and now you do what thy told yaquote:
fuck you i won't do what you tell me!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef Nawien het volgende:
Haha, das wel pimping ouwe. respect !
ik doe ze ook gewoon zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
welek miljonair doet er nu zelf zijn boodschappen_!
TS is gewoon een vuige broyeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |