Zie hier en bedenk dat de chauffeur tevens butler is....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:29 schreef danos het volgende:
dude je bent miljonair, bel ff de bezorgservice ofzo, of stuur je butler ff de kou in
"Woensdag komt Zaagmans, om de week in 2en te zagen" kortom wees blij, na vanmiddag nog maar 2 dagenquote:
En dan is het zaterdag...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:34 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
"Woensdag komt Zaagmans, om de week in 2en te zagen" kortom wees blij, na vanmiddag nog maar 2 dagen![]()
quote:
Nee, weet je wat dat kost!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef JortK het volgende:
Heb je geen eigen bakker in dienst dan met dat geld wat je bezit?
Een paar ton graan kan je krijgen en dan bak je dat brood voor een vorstelijk salaris!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor een ton per jaar koop ik elke dag een brood voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kut voor je man ... maar je kan wel fokken op je werk
Ik werk net 2 maanden (ben 23) en ik ben wel op zoek naar een eigen huisje!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt een baan en woont nog bij je mamsie?
ik zou eerder daar een topic in KLB over openen dan dat ik ging zeiken over m'n door mams gesmeerde bammetjes...
WHzquote:
Ja. Sorry hoor. Moet die lamlul zn eigen brood maar managen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |